eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › przetarg nieograniczony nadostawę i instalację wraz z uruchomieniem kompleksowego wyposażenia pomieszczeń laboratoryjnych Collegium Biologicum - 5 partii nr sprawy 907/PN/22/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-09

Poznań: przetarg nieograniczony na: dostawę i instalację wraz z uruchomieniem kompleksowego wyposażenia pomieszczeń laboratoryjnych Collegium Biologicum - 5 partii nr sprawy 907/PN/22/07
Numer ogłoszenia: 114446 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, fax 061 8294012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na: dostawę i instalację wraz z uruchomieniem kompleksowego wyposażenia pomieszczeń laboratoryjnych Collegium Biologicum - 5 partii nr sprawy 907/PN/22/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i instalacja wraz z uruchomieniem kompleksowego wyposażenia pomieszczeń laboratoryjnych Collegium Biologicum - 5 partii nr sprawy 907/PN/22/07 (Część nr 1 (partia I) Nazwa: sprzęt drobny Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pipetor bezprzewodowy szt. 1, system do odsysania płynów szt. 1, mieszadło magnetyczne szt. 9, mini-shaker szt. 4, termomikser (z blokiem wymiennym) szt. 1, łaźnia z wytrząsaniem szt. 1, łaźnia wodna szt. 5, palnik gazowy Bunsena na naboje szt. 4, pehametr laboratoryjny szt. 1, PH-metr wodoszczelny szt. 1, waga precyzyjna szt. 4, Część nr 2 (partia II) Nazwa: aparaty do elektroforezy Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do elektroforezy w pionowych płytach żelowych szt.1, poziomy aparat do elektroforezy agarozowej szt. 2, podwójny aparat do elektroforezy pionowej z modułem do wylewania żelu 4 kpl., zasilacz do elektroforezy szt. 3, transluminator z wyposażeniem szt. 2. Część nr 3 (partia III) Nazwa: cieplarki Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cieplarka mikrobiologiczna szt. 2, szfa termostatyczna do hodowli mikroorganizmów szt. 1. Część nr 4 (partia IV) Nazwa: wirówki Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wirówka z wyposażeniem szt. 3, wirówka laboratoryjna z wyposażeniem szt. 1, mikrowirówka szt. 2. Wymagany termin wykonania do 28 dni od daty zawarcia umowy Część nr 5 (partia V) Nazwa: spektrofotometry Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: spektrofotometr UV/VIS ze zintegrowaną drukarką szt. 1, spektrofotometr VIS ze zintegrowaną drukarką szt. 1, spektrofotometr UV ze zintegrowaną drukarką szt. 1.)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.24.31.00 - Wirówki Kod CPV wg słownika 2008: 42.93.10.00 - Wirówki Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 29.56.64.00 - Mieszadła Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.64.00 - Mieszadła Oryginalny kod CPV: 29.21.10.00 - Palniki Kod CPV wg słownika 2008: 42.31.00.00 - Palniki Oryginalny kod CPV: 33.23.10.00 - Wagi precyzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 38.31.00.00 - Wagi precyzyjne Oryginalny kod CPV: 33.25.33.00 - Spektrometry Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.30.00 - Spektrometry .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: całkowita kwota wadium 6900 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym przedmiotem niniejszego postępowania, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponują własnym serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym na wszystkie oferowane urządzenia oraz serwis wykonawcy ma możliwość zbiorczego dokonywania okresowych przeglądów technicznych całego oferowanego sprzętu na zlecenie Zamawiającego, jak również zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, którego dotyczy oferta (jedno zamówienie oznacza zamówienie wykonane na podstawie jednej umowy); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, tj. mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia w wysokości ceny oferty bez uwzględniania zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu składane na podstawie art. 44 P.z.p.; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 P.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeżeli wykonawcą jest podmiot zbiorowy; 1.5 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.6 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.7 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1 zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1.2, 1.4, 1.5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2.2 zamiast dokumentu, o których mowa w ppkt. 1.3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 P.z.p. 2.3 Dokumenty, o których mowa w ppkt. 2.1a i ppkt. 2.1b oraz ppkt 2.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt. 2.1c , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 2.1 i 2.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ppkt. 2.3 stosuje się odpowiednio. 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 3.1 dokumenty i oświadczenia wymienione w punktach: 1.1 - 1.5 oraz albo w punkcie 2 (w zależności, czy jest to wykonawca krajowy czy zagraniczny) winny być złożone przez każdego Wykonawcę, 3.2 winni złożyć pozostałe wymagane oświadczenia i dokumenty, 3.3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszego przetargu, 3.4 dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym przez Wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, 3.5 ww. pełnomocnictwo lub umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, musi być załączona do oferty, 3.6 w przypadku wybrania oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, jeżeli nie została ona załączona do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: - opis techniczny oferowanych urządzeń zawierający wszelkie niezbędne informacje, umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia m.in. typ, numer katalogowy oraz producenta oferowanego urządzenia. (wg wymienionych w załączniku A do SIWZ) Do oferty należy dołączyć: a. Formularz oferty b. Formularz cenowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.ogloszenia.propublico.pl/uam, WWW.amu.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Głównego Inżyniera ds. Aparatury Naukowej i Zaopatrzenia Laboratoryjnego ul. Grunwaldzka 6, 60-780 Poznań w pokoju 47.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Dział Głównego Inżyniera ds. Aparatury Naukowej i Zaopatrzenia Laboratoryjnego ul. Grunwaldzka 6, 60-780 Poznań, pokoju 47.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nazwa: sprzęt drobny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pipetor bezprzewodowy szt. 1, system do odsysania płynów szt. 1, mieszadło magnetyczne szt. 9, mini-shaker szt. 4, termomikser (z blokiem wymiennym) szt. 1, łaźnia z wytrząsaniem szt. 1, łaźnia wodna szt. 5, palnik gazowy Bunsena na naboje szt. 4, pehametr laboratoryjny szt. 1, PH-metr wodoszczelny szt. 1, waga precyzyjna szt. 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 29.56.64.00-8, 29.21.10.00-1, 33.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: aparaty do elektroforezy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do elektroforezy w pionowych płytach żelowych szt.1, poziomy aparat do elektroforezy agarozowej szt. 2, podwójny aparat do elektroforezy pionowej z modułem do wylewania żelu 4 kpl., zasilacz do elektroforezy szt. 3, transluminator z wyposażeniem szt. 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: cieplarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cieplarka mikrobiologiczna szt. 2, szfa termostatyczna do hodowli mikroorganizmów szt. 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wirówki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wirówka z wyposażeniem szt. 3, wirówka laboratoryjna z wyposażeniem szt. 1, mikrowirówka szt. 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.31.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: spektrofotometry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: spektrofotometr UV/VIS ze zintegrowaną drukarką szt. 1, spektrofotometr VIS ze zintegrowaną drukarką szt. 1, spektrofotometr UV ze zintegrowaną drukarką szt. 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.33.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.