Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-10
Tarnów: Linie krwi-Dializatory-Bicarty-Filtry
Numer ogłoszenia: 114431 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Linie krwi-Dializatory-Bicarty-Filtry.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1 Linie krwi do aparatu AK-90; AK-95; AK-96S na dwa wkłucia Zakres 2 Linie krwi do aparatu Fresenius 4008 na dwa wkłucia Zakres 3 Dializatory suche Zakres 4 Dializatory suche Zakres 5 Filtr płynu dializacyjnego do aparatu Fressenius 4008S Zakres 6 Bicarty - Korki.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
5.oświadczenie, że oferowane produkty lecznicze są dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami i posiadają wymagane świadectwa rejestracji. W przypadku nowo zarejestrowanych produktów leczniczych prosimy o załączenie świadectwa rejestracji (Świadectwo nowo zarejestrowanych produktów leczniczych tylko w wypadku zarejestrowania produktu po dacie 15.01.2010 roku.) 6.Foldery w języku polskim lub inne materiały informacyjne oferowanego sprzętu potwierdzające wymagane parametry. 7. Wykonawca prześle do testowania z zakresu nr : 1, 2, 3, 4, 6 - w terminie do 31 Maja 2010r do godz. 10.00 ilości określone w załączniku nr 1 na adres zamawiającego tj. Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza 33-100 Tarnów ul. Lwowska 178a - Magazyn. Oznaczenie na przesyłce Znak Spr. ..... Zakres nr ... poz. - TESTACJA Adres Wykonawcy Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem asortymentu do testowania, asortyment dostarczony w celu oceny jakość nie będzie zwracany. Do przesłanych próbek należy załączyć listę oferowanego asortymentu, która musi zawierać następujące dane : Wykonawca Asortyment w oryginalnych opakowaniach opisanych nazwą producenta Nazwa asortymentu - opisem Ilość szt/kpl/op przekazanych przez Wykonawcę Numer Zakresu którego dotyczy oferowany asortyment Nazwa producenta - kraj
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. 2. oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Cena pomniejszona o podatek VAT obowiązuje przez okres trwania umowy. W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany: stawki VAT jednakże zmiany w tym zakresie obowiązują dopiero po podpisaniu aneksu. Zmianie ulega kwota podatku VAT i cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im.Św.Łukasza SPZOZ 33-100 Tarnów ul. Lwowska 178a (Pawilon D II piętro) Dział Logistyki tel/fax: 14/631 5404.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im.Św.Łukasza SPZOZ 33-100 Tarnów ul. Lwowska 178a (Pawilon D II piętro) Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 29.06.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Linie krwi do aparatu AK-90; AK-95; AK-96S na dwa wkłucia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 1 Linie krwi do aparatu AK-90; AK-95; AK-96S na dwa wkłucia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Linie krwi do aparatu Fresenius 4008 na dwa wkłucia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 2 Linie krwi do aparatu Fresenius 4008 na dwa wkłucia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dializatory suche.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 3 Dializatory suche.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dializatory suche.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 4 Dializatory suche.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Filtr płynu dializacyjnego do aparatu Fressenius 4008S.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 5 Filtr płynu dializacyjnego do aparatu Fressenius 4008S.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Bicarty - Korki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 6 Bicarty - Korki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- zakup odczynników wraz z dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych, szybkie testy, odczynniki do rozmazów krwi, odczynniki wraz z dzierżawą analizatora do hodowli i detekcji drobnoustrojów
- Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Akademii Tarnowskiej - I etap
- Wymiana posadzek na I piętrze Zespołu Szkół Technicznych w Tarnowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: "Budowa ul. Bora Komorowskiego wraz z odcinkiem ul. Boryczki - I etap - dokumentacja"
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli na wymiar w pomieszczeniach Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Dostawa tłuszczy roślinnych do Zakładu Karnego w Tarnowie i Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce - II półrocze 2024
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dializatorów, igieł, linii i koncentratów do dializ dla SPZOZ w Krotoszynie
- ZESTAWY LINII KRWI DO HEMODIALIZ DO APARATU DIALOG+ PRODUKCJI FIRMY B. BRAUN AVITUM DLA STACJI DIALIZ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
- leki,odczynniki laboratoryjne, środki dezynfekcyjne, odczynniki do alergologii.
więcej: Wyroby do dializy nerkowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.