eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa odczynników oraz materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą (1) jednego analizatora parametrów krytycznych dla poptrzeb oddziału AiIT Szpitala Ogólnego im. dr Edmunda Wojtyły w Bielsku-Białej w okresie trwania umowy(jednego) roku. Numer SprawyZP 10/2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-21

Bielsko-Biała: Dostawa odczynników oraz materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą (1) jednego analizatora parametrów krytycznych dla poptrzeb oddziału AiIT Szpitala Ogólnego im. dr Edmunda Wojtyły w Bielsku-Białej w okresie trwania umowy(jednego) roku. Numer Sprawy: ZP 10/2009-PN.
Numer ogłoszenia: 114372 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły , ul. Wyspiańskiego 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8272501, faks 033 8272505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników oraz materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą (1) jednego analizatora parametrów krytycznych dla poptrzeb oddziału AiIT Szpitala Ogólnego im. dr Edmunda Wojtyły w Bielsku-Białej w okresie trwania umowy(jednego) roku. Numer Sprawy: ZP 10/2009-PN..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z analizatorem parametrów krytycznych, niezbędnych do wykonania 7 300 oznaczeń..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2, oraz 3. Spełnią warunki dodatkowe, takie jak: a) potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami realizacji zamówienia, określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń - zał. 1SIWZ - oferta, b) udokumentują stosownym wykazem wykonanie, a ze względu na charakter zamówienia również wykonywane dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy , w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawi stosowne dokumenty ( np. referencje ) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie co najmniej ( 2 ) dwa zamówienia o charakterze zgodnym z przedmiotem naszego zamówienia i wartości nie mniejszej niż lub równej 100 % ceny ofertowej netto każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. c) udokumentują posiadanie aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiadania mienia z sumą gwarancyjną minimum 200 000,00 PL. d) zagwarantują zamawiającemu spełnienie nw. wymogów: 1) Zagwarantuje zamawiającemu termin płatności lecz nie krótszy niż 30 dni od daty wpływu właściwej faktury VAT do siedziby zamawiającego - zał. nr 1 SIWZ; 2) Zaoferuje zamawiającemu stałość proponowanych cen Netto w okresie trwania umowy. 3) Złoży pisemne oświadczenie o zapoznaniu się, akceptacji i przyjęciu bez zastrzeżeń warunków zawartych w niniejszej specyfikacji wraz z jej załącznikami oraz zobowiąże się w przypadku wyboru ich oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego. 4) Przedłoży aktualne dokumenty i oświadczenia wymagane w Rozdziale IV, dział II SIWZ. 5) Wraz z dostawą i montażem zapewnią przeszkolenie personelu w zakresie prawidłowej obsługi. 6) Na czas trwania umowy zapewnią serwis oraz przegląd aparatu na prawidłowe działanie minimum 12 miesięcy od daty uruchomienia. 7) Wygrywający przetarg zapewni zamawiającemu: - bezpłatną dostawę analizatora wraz z jego montażem, - uruchomienie potw. protokołem przekazania, - szkolenie personelu potw. protokołem szkolenia - serwis oraz przegląd we własnym zakresie. e) złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami SIWZ ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonane na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń określonych w treści SIWZ , według zasady spełnia / nie spełnia oraz odnotowana na druku ZP 17. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1,2,3 ppkt. b) i c) zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, natomiast oferta Wykonawcy, który nie spełni warunków, o których mowa w pkt. 3 ppkt. a),e),d),e) zostanie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Wykaz wymaganych dokumentów w tym oświadczenia, jakie należy złożyć w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 1 siwz. 2. Wypełniony formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do ofert. 3. Parametry graniczne wymagane dla analizatora - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ 4. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Art. 22 ust. 1 pkt.1- 10 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 siwz 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego- udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o który mowa w pkt. 4, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/ poświadczenie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania - w oryginale podpisane przez osobę uprawnioną lub notarialnie. 7. Aktualna polisa lub inny dokument , potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i posiadania mienia na kwotę minim. 200 000,00 zł. 8. Wykaz wykonanych, a ze względu na charakter zamówienia również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej (2) dwa zamówienia o charakterze zgodnym z przedmiotem naszego zamówienia odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawią stosowne dokumenty ( np.referencje) stwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 siwz. Wykonawcy występujący wspólnie składają w/w wykaz każdy oddzielnie. W takim przypadku Zamawiający uzna, że wymóg zostanie spełniony, jeżeli suma takich dostaw wykazanych przez Wykonawców występujących wspólnie będzie nie mniejsza niż 2. 9. Oświadczenie własne Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w warunkach uprawniających do udziału w postępowaniu - litera d) od 1) do 7). 10. Oświadczenie własne Wykonawcy, potwierdzające, że stosowane odczynniki, elektrody, sensory, materiały zużywalne podlegają /nie podlegają* przepisom Ustawy o Wyrobach Medycznych i Produktów Biobójczych. Wykonawca wraz z ofertą ( dla proponowanego Analizatora ) zgodnie z ustawą o Wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. przedstawi deklarację zgodności CE lub wpis do rejestru wyrobów medycznych. Deklarację zgodności należy przedstawić w postaci potwierdzonej kserokopii oryginału, oraz jej tłumaczenie na język polski. W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom cytowanej wyżej ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania lub dołączą stosowne oświadczenie. Uwaga: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1). składa odpowiedni dokument lub dokumenty , wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.bielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły w Bielsku-Białej , 43-300 Bielskoi-Biała, ul. Wyspiańskiego 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiajacego- Sekretariat, Ip. przy ul. Wyspiańskiego 26..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.