eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Remont schodów i nawierzchni z kostki brukowej w strefie wejściowej do Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu przy ul. Korfantego 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-10

Opole: Remont schodów i nawierzchni z kostki brukowej w strefie wejściowej do Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu przy ul. Korfantego 2
Numer ogłoszenia: 114351 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu , ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 4545001, 4222670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont schodów i nawierzchni z kostki brukowej w strefie wejściowej do Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu przy ul. Korfantego 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie schodów i nawierzchni z kostki brukowej w strefie wejściowej do Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu przy ul. Korfantego 2. Zakres robót obejmuje: 1.Remont zewnętrznych schodów w strefie wejściowej ozn. N 1-1, N 1-2, N 1-3: wykonanie nowych konstrukcji wsporczych schodów- konsole murowano-żelbetowe na żelbetowych płytach fundamentowych z warstwą izolacji tłumiącej drgania, z zastosowaniem nowych stopni granitowych. 2.Remont nawierzchni pieszej ozn. N 2-1 z nowej kostki brukowej granitowej i bazaltowej na stropie pod arkadami, wykonanie systemowej wycieraczki rolowanej przystosowanej do czyszczenia obuwia o wysokim stopniu zabrudzenia do wejść zadaszonych, wymiana progu drzwi wejściowych na granitowy. 3.Remont nawierzchni pieszej ozn. N 2-2: wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni z nowej kostki granitowej. 4.Remont nawierzchni pieszo-jezdnej ozn. N 2-3 str. prawa: wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni z przełożonej kostki granitowej i bazaltowej, oczyszczenie strumieniowo-ścierne przełożonej kostki. 5.Remont nawierzchni pieszo-jezdnej i nawierzchni wjazdu ozn. N 2-3 str. lewa: wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni pieszo-jezdnej z przełożonej kostki granitowej i bazaltowej, oczyszczenie strumieniowo-ścierne przełożonej kostki, wykonanie nawierzchni wjazdu z nowej kostki granitowej. 6.Remont cokołów z bloków kamiennych, granitowych ozn. CK1, CK2. Przełożenie dwóch cokołów na nowych ławach fundamentowych. Oczyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni bloków, naprawa spoin pomiędzy blokami. 7.Remont ścian wewnętrznych pomieszczeń pod arkadami: wykonanie nowych systemowych tynków renowacyjnych oraz dyfuzyjnych powłok malarskich. 8.Remont fragmentu instalacji odgromowej. Remont fragmentów kanalizacji deszczowej. Odtworzenie wentylacji grawitacyjnej pomieszczenia pod arkadami. Rodzaj robót: 1.Geodezyjne roboty pomiarowe. 2.Roboty rozbiórkowe: demontaże i wyburzenia. 3.Roboty ziemne: wykopy, nasypy, korytowania pod warstwy podbudowy nawierzchni 4.Roboty fundamentowe: wykonanie płyt fundamentowych. 5.Roboty ciesielskie, zbrojarskie i betonowe. 6.Roboty izolacyjne: wykonanie systemowych izolacji przeciwwodnych, przeciwwilgociowych, tłumiących drgania. 7.Roboty murarskie: wykonanie ścian murowanych z bloczków betonowych. 8.Roboty tynkarskie. 9.Roboty brukarskie, kamieniarskie zewnętrzne. 10.Roboty instalacyjne: kanalizacji deszczowej, instalacji odgromowej, wentylacji grawitacyjnej. W ramach prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest do: a) wywiezienia na legalne wysypisko całości materiału pochodzącego z rozbiórek, nadwyżek mas ziemnych itp., i poniesienia kosztów związanych z ich utylizacją, b) wywiezienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego zdemontowanych granitowych stopni oraz zdemontowanej kostki brukowej ( na odległość do 5 km ), c) pokrycia kosztów związanych z zajęciem chodnika na czas prowadzenia robót. Opisy przedmiotu zamówienia w postaci: *Dokumentacji projektowej:Remont schodów i nawierzchni z kostki brukowej przed wejściem głównym do Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu przy ul. Korfantego 2 - Projekt budowlany. Architektura + Konstrukcja. *Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych: 1.Specyfikacja techniczna - Wymagania ogólne, 2.Specyfikacja techniczna - Roboty pomiarowe, 3.Specyfikacja techniczna - Roboty ziemne, 4.Specyfikacja techniczna - Roboty drogowe - podbudowy, 5.Specyfikacja techniczna - Roboty drogowe - nawierzchnie, 6.Specyfikacja techniczna - Odwodnienie, wykonawca może pobrać, ze strony internetowej Zamawiającego (profilu nabywcy)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.45.21.00 - Piaskowanie fasady budynków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia ww. warunku w niniejszym postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia ww. warunku w niniejszym postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca udokumentuje, iż dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (TJ Dz.U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia ww. warunku w niniejszym postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 168..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2010 godzina 11:00, miejsce: miejsce: Siedziba zamawiającego, tj.: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ul. Korfantego 2, 45-077 Opole; pok. nr 204 Sekretariat Wydziału Prezydialnego i ds. Ochrony Informacji Niejawnych..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.