eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilczyce › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wilczyce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-17

Wilczyce: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wilczyce
Numer ogłoszenia: 114347 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202738 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilczyce, 174 174, 27-612 Wilczyce, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8377275, faks 015 8377236.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wilczyce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z punktów selektywnego zbierania położonych na terenie Gminy Wilczyce, w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2012 r. poz. 391 z późn. zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego nr XXI/361/12 z dnia 28 czerwca 2012 roku w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego 2012-2018 z załącznikami oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wilczyce przyjętego uchwałą nr XIX/108/2012 Rady Gminy Wilczyce z dnia 28 grudnia 2012 r., zmienionego uchwałą nr XXI/130/2013 Rady Gminy Wilczyce z dnia 19 kwietnia 2013 r. a także innymi przepisami prawa ustawowego i miejscowego. 1. Charakterystyka Gminy Wilczyce 1) Powierzchnia gminy wynosi 6994 ha. 2) Liczba mieszkańców na terenie gminy Wilczyce wynosi ok. 3870 osób. 3) Szacuje się, że wszystkie osoby mieszkają w zabudowie jednorodzinnej. 4) Gmina liczy 16 sołectw: Pielaszów, Dobrocice, Daromin, Przezwody, Bożęcin, Pęczyny, Tułkowice, Zagrody, Dacharzów, Wilczyce, Łukawa, Bugaj, Radoszki, Wysiadłów, Ocinek, Gałkowice-Ocin. Lp. / Miejscowość / Przybliżona liczba nieruchomości / Przybliżona liczba osób zamieszkujących nieruchomości, 1/Wilczyce /183 /685. 2/Daromin/113/341. 3/ Dacharzów/ 44/ 147. 4/ Dobrocice/ 25/ 82. 5/ Łukawa/ 103/ 68. 6/ Ocinek/ 37/ 103. 7/ Pielaszów/ 48/ 125. 8/ Gałkowice-Ocin/ 51/ 180. 9/ Przezwody/ 77/ 290. 10/ Tułkowice/ 41/ 120. 11/ Zagrody/ 26/ 95. 12/ Bożęcin/ 18/ 40. 13/ Pęczyny/ 31/ 80. 14/ Bugaj/ 22/ 88. 15/ Wysiadłów/ 66/ 200. 16/ Radoszki/ 115/ 342. 17/ Razem/ 1000/ 2956. Liczba nieruchomości, z których należy odebrać odpady wynosi około 1000. Na 14 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz nieruchomości objętych umową odbioru odpadów komunalnych.. W ogłoszeniu powinno być: 4) Gmina liczy 16 sołectw: Pielaszów, Dobrocice, Daromin, Przezwody, Bożęcin, Pęczyny, Tułkowice, Zagrody, Dacharzów, Wilczyce, Łukawa, Bugaj, Radoszki, Wysiadłów, Ocinek, Gałkowice-Ocin. Lp. / Miejscowość / Przybliżona liczba nieruchomości / Przybliżona liczba osób zamieszkujących nieruchomości, 1/Wilczyce /183 /685. 2/Daromin/113/341. 3/ Dacharzów/ 44/ 147. 4/ Dobrocice/ 25/ 82. 5/ Łukawa/ 103/ 330. 6/ Ocinek/ 37/ 103. 7/ Pielaszów/ 48/ 125. 8/ Gałkowice-Ocin/ 51/ 180. 9/ Przezwody/ 77/ 290. 10/ Tułkowice/ 41/ 120. 11/ Zagrody/ 26/ 95. 12/ Bożęcin/ 18/ 40. 13/ Pęczyny/ 31/ 80. 14/ Bugaj/ 22/ 88. 15/ Wysiadłów/ 66/ 200. 16/ Radoszki/ 115/ 342. 17/ Razem/ 1000/ 3248. Liczba nieruchomości, z których należy odebrać odpady wynosi około 1000. Na 14 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz nieruchomości objętych umową odbioru odpadów komunalnych. 2. Przedmiotem zamówienia jest: 2.1. Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wilczyce. Odbiorem zostaną objęte: - odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny - zmieszane (od około 80 nieruchomości) - odpady komunalne zbierane w sposób selektywny z podziałem na frakcje: a) papier i tektura (kod 15 01 01, 20 01 01), b) szkło ( kod 15 01 07, 20 01 02), c) tworzywa sztuczne, metale (w tym opakowania aluminiowe) i opakowania wielomateriałowe ( kod 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 20 01 39, 20 01 40), d) pozostałości z sortowania w tym odpady ulegające biodegradacji, - odpady zebrane w punktach selektywnego zbierania odpadów. 2.2. Wykonawca zobowiązany jest odebrać każdą ilość odpadów wytworzoną i wystawioną na terenie nieruchomości zamieszkałych gminy Wilczyce a także z punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych. 2.3. Worki do odbioru od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych (dla mieszkańców przystępujących do segregacji, na wymianę, w ramach reklamacji itp.) zapewnia bezpłatnie Wykonawca. Dla potrzeb selektywnej zbiórki odpadów komunalnych stosuje się przezroczyste worki polietylenowe o pojemności 120 l., w następującej kolorystyce: - niebieski z napisem ,Papier, karton z przeznaczeniem na papier i tekturę, - zielony z napisem Szkło z przeznaczeniem na szkło, - żółty z napisem tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, metale (w tym opakowania aluminiowe) i opakowania wielomateriałowe, oraz pojemnik: - z napisem Pozostałe z przeznaczeniem na pozostałości z sortowania w tym odpady ulegające biodegradacji. Worki i pojemniki do pierwszego odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych oraz szczegółowych informacji dotyczących zasad selektywnego zbierania poszczególnych frakcji odpadów (np. w formie broszury informacyjnej) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć właścicielom nieruchomości w sposób zapewniający funkcjonowanie systemu (tj. w terminie umożliwiającym właścicielom nieruchomości na selektywne zbieranie odpadów i przygotowanie ich do pierwszego terminu odbioru). Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania worków i pojemników (w tym pojemników na odpady zbierane w sposób nieselektywny) w sposób czytelny i widoczny, umożliwiający łatwą identyfikację przedsiębiorcy. Do około 25 nieruchomości wskazanych w wykazie Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć większą ilość worków oraz pojemników na poszczególne frakcje, tj. podwójną lub potrójną. Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia po każdorazowym odbiorze właścicielom nieruchomości worków do selektywnego zbierania poprzez pozostawienie przy wejściu na nieruchomość nowych worków w ilości i kolorze odpowiadającej co najmniej liczbie odebranych worków. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego opróżnienia pojemnika zawierającego pozostałości z sortowania w tym odpady ulegające biodegradacji. Na wniosek właściciela nieruchomości Wykonawca ma obowiązek przekazać wnioskującemu odpowiednią ilość worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Worki muszą być wykonane z odpowiedniego tworzywa uniemożliwiającego ich rozerwanie podczas normalnej eksploatacji. 2.4. Pojemniki przeznaczone na odpady zmieszane (niesegregowane) a także pojemniki na pozostałości z sortowania zapewnia Wykonawca, który zobowiązany jest umożliwić dzierżawę właściwego pojemnika na podstawie odrębnej umowy z właścicielem nieruchomości. Kopię takiej umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia. Pojemniki te Wykonawca dostarcza właścicielom nieruchomości w sposób zapewniający funkcjonowanie systemu. Ustala się minimalną pojemność pojemników: 110 l. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników wynikłe z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest utrzymać pojemniki przeznaczone na odpady zmieszane a także pojemniki na pozostałości z sortowania w odpowiednim stanie sanitarnym poprzez dezynfekcję i dezynsekcję co najmniej dwa razy w roku. 2.5. Odbiór odpadów selektywnych od mieszkańców gminy, którzy zadeklarowali selektywną zbiórkę odpadów oraz odbiór odpadów zmieszanych prowadzony będzie według następujących zasad: - odpady selektywne i odpady zmieszane będą odbierane raz na miesiąc w różne dni, nie dopuszczając do zmieszania poszczególnych rodzajów odpadów. Szczegółowy haromonogram odbioru odpadów komunalnych objętych specyfikacją sporządza Wykonawca po uprzednim uzgodnieniu oraz zaakceptowaniu przez Zamawiającego w terminie co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi. Następnie w/w harmonogram Wykonawca dostarcza właścicielom nieruchomości przed rozpoczęciem wykonania usługi. Każdorazowe zmiany harmonogramu wymagają zatwierdzenia przez Zamawiającego. - Wykonawca sprawdzi losowo worki oraz pojemnik na odpady selektywne pod kątem rzetelności segregacji odpadów przez mieszkańców. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich odpadów zmieszanych oraz selektywnie zebranych. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej segregacji Wykonawca przyjmuje te odpady, jako zmieszane. Przed zakwalifikowaniem odpadów selektywnych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca sporządza na tę okoliczność dokumentację (w formie protokołu i dokumentacji fotograficznej) i przekazuje Zamawiającemu. Uchylanie się od obowiązku zgłaszania Zamawiającemu informacji dotyczącej zaistniałych nieprawidłowości w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie postanowień umowy. - prowadzenie odbioru w sposób ciągły od poniedziałku do soboty w godzinach 7-20, niezależnie od warunków atmosferycznych. - zakaz odbioru odpadów w niedziele i dni ustawowo wolne od pracy. 2.6. Odpady komunalne zgromadzone w punktach selektywnego zbierania będą zawierać następujące frakcje odpadów: - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - meble i odpady wielkogabarytowe, - zużyte baterie, - chemikalia (w tym resztki farb, lakierów, klejów, rozpuszczalników, środki ochrony roślin i opakowania po nich), zużyte akumulatory oraz zużyte opony. Częstotliwość odbioru odpadów z punktów selektywnego zbierania ustala się 2 razy w ciągu trwania umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się przesłać Wykonawcy w terminie co najmniej 30 dni przed planowanym odbiorem w/w odpadów z punktów selektywnego zbierania informacji o terminie odbioru oraz lokalizacji punktów z których należy odebrać odpady. Przewiduje się powstanie 16 punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych, tj. po jednym dla każdego sołectwa. 2.7. W zakresie transportu odpadów komunalnych Wykonawcę obowiązuje: - zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, - zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - zakaz odbioru odpadów w niedziele i dni ustawowo wolne od pracy, - odbieranie, w wyjątkowych sytuacjach, na zgłoszenie Zamawiającego, odpadów poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców, - zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę. 2.8. Zagospodarowanie odebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości winny być przekazane do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych lub, w szczególnych przypadkach, do instalacji zastępczych określonych dla regionu pierwszego w uchwale Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego nr XXI/361/12 z dnia 28 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego 2012 - 2018. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. Zagospodarowania odebranych odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. 2012, poz. 645) a także osiągnięcia odpowiednich poziomów ograniczenia masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. 2012 poz. 676). 2.9. Wykonawca przez cały okres trwania Umowy będzie przekazywał Zamawiającemu sprawozdania okresowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystości ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadów komunalnych (Dz. U. 2012 r. poz. 630). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i przekazywania co miesiąc protokołu zawierającego liczbę nieruchomości od których zostały odebrane odpady komunalne z podziałem na odpady odbierane selektywnie i odpady zmieszane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o., Przemysłowa 12, 27-600 Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 314064,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 203713,32

  • Oferta z najniższą ceną: 203713,32 / Oferta z najwyższą ceną: 365904,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.