Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-30
Ruszów: Dostawa wyposażenia miejsc odpoczynku wraz z montażem w terenie w ramach utrzymania istniejącej infrastruktury turystycznej na terenie Nadleśnictwa Ruszów
Numer ogłoszenia: 114281 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ruszów , ul. Leśna 2, 59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 7714339, faks 75 7714468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ruszow.wroclaw.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia miejsc odpoczynku wraz z montażem w terenie w ramach utrzymania istniejącej infrastruktury turystycznej na terenie Nadleśnictwa Ruszów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 1)dostawę wraz z montażem w terenie drewnianych elementów wyposażenia miejsc odpoczynku w postaci :a)7 sztuk wiat zadaszonych wraz ze stołem i dwiema ławkami z oparciem o powierzchni ok. 10 m2 pod zadaszeniem. Zadaszenie dwuspadowe, z jednej strony stanowiące pełny bok od szczytu do powierzchni gruntu. Wysokość wiaty w najwyższym miejscu 280-320 cm.Całość impregnowana na brązowo impregnatem przedłużającym odporność na czynniki atmosferyczne. Elementy związane z gruntem na stopach betonowych lub kotwach stalowych (ok. 50 cm w głąb gruntu).b)12 sztuk wolnostojących zestawów złożonych ze stołu wraz z dwiema ławkami z oparciem o wymiarach:stół drewniany o wymiarach 175-185 cm x 65-75 cm, impregnowany na brązowo impregnatem przedłużającym odporność na czynniki atmosferyczne, związany z gruntem kotwami stalowymi o długości nie mniejszej niż 40 cm w głąb gruntu, przymocowanymi do korpusu stołu,ławki drewniane z oparciem o długości 175-180 cm, impregnowane na brązowo impregnatem przedłużającym odporność na czynniki atmosferyczne, związane z gruntem kotwami stalowymi o długości nie mniejszej niż 40 cm w głąb gruntu, przymocowanymi do korpusów ławek.c)12 pojedynczych koszy drewnianych o pojemności ok. 35-60 l, impregnowanych na brązowo impregnatem przedłużającym odporność na czynniki atmosferyczne, na nogach związanych z gruntem kotwami stalowymi o długości nie mniejszej niż 40 cm w głąb gruntu.d)160 mb ogrodzenia typu bonanza w segmentach o długości 2 mb do montażu w odcinkach różnej długości, impregnowanych na brązowo impregnatem przedłużającym odporność na czynniki atmosferyczne, na słupkach związanych z gruntem kotwami stalowymi o długości nie mniejszej niż 40 cm w głąb gruntu.e)6 sztuk stelaży drewnianych z daszkiem jednospadowym i plecami, impregnowanych na brązowo impregnatem przedłużającym odporność na czynniki atmosferyczne, na słupkach związanych z gruntem stalowymi kotwami o długości nie mniejszej niż 40 cm w głąb gruntu, do zamontowania tablicy o wymiarach 67 x 50cm (wys. x szer.)f)6 sztuk stelaży drewnianych z daszkiem jednospadowym i plecami, impregnowanych na brązowo impregnatem przedłużającym odporność na czynniki atmosferyczne, na słupkach związanych z gruntem stalowymi kotwami o długości nie mniejszej niż 40 cm w głąb gruntu, do zamontowania tablicy o wymiarach 100 x 75cm (wys. x szer.)2)dostawę bez montażu w terenie:a)80 sztuk stelaży drewnianych z daszkiem jednospadowym, bez pleców, impregnowanych na brązowo impregnatem przedłużającym odporność na czynniki atmosferyczne, na słupkach związanych z gruntem stalowymi kotwami o długości nie mniejszej niż 40 cm w głąb gruntu, do zamontowania tablicy o wymiarach 40 x 60cm (wys. x szer.)b)24 sztuk stelaży drewnianych z daszkiem jednospadowym, bez pleców, impregnowanych na brązowo impregnatem przedłużającym odporność na czynniki atmosferyczne, na słupkach związanych z gruntem stalowymi kotwami o długości nie mniejszej niż 40 cm w głąb gruntu, do zamontowania tablicy o wymiarach 100 x 75cm (wys. x szer.) c)52 sztuk stelaży drewnianych z daszkiem jednospadowym, bez pleców, impregnowanych na brązowo impregnatem przedłużającym odporność na czynniki atmosferyczne, na słupkach związanych z gruntem stalowymi kotwami o długości nie mniejszej niż 40 cm w głąb gruntu, do zamontowania tablicy o wymiarach 30 x 50cm (wys. x szer.).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.20.00 - Różne konstrukcje budowlane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Złożenie podpisanego oświadczenia jest potwierdzeniem przez Wykonawcę posiadania m. in. wiedzy i doświadczenia umożliwiających należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Złożenie podpisanego oświadczenia jest potwierdzeniem przez Wykonawcę posiadania m. in. odpowiedniego potencjału technicznego umożliwiającego należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Złożenie podpisanego oświadczenia jest potwierdzeniem przez Wykonawcę dysponowania m. in. osobami umożliwiającymi należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Złożenie podpisanego oświadczenia jest potwierdzeniem przez Wykonawcę znajdowania się m. in. w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ruszow/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Ruszów
ul. Leśna 2
59-950 Ruszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2015 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Ruszów ul. Leśna 2 59-950 Ruszów Sekretariat - pokój Nr 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.