To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-01
Poznań: Całodobowa obsługa portierni w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 114281 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55467 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa obsługa portierni w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa całoroczna obsługa portierni w budynku Collegium Linguisticum (SPNJO) przy ul. Taczaka 9, budynku C przy ul. Towarowej 53 i Centrum Edukacyjnego Usług Elektronicznych przy ul. Towarowej 55 oraz portierni wjazdowej przy al. Niepodległości 10-12 (po jednym pracowniku na zmianie) Klauzula społeczna Realizowana jest poprzez kryterium wyboru ofert promującym - zgodnie z art. 29 ust. 4 .1 a) ustawy Pzp zatrudnienie przez Wykonawcę, na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze pracy - co najmniej jednej osoby bezrobotnej o której mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,(na podstawie skierowania wydanego przez urząd pracy.) Wykonawca, który w ofercie zobowiązał się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze pracy - osoby/osób bezrobotnej, o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,(na podstawie skierowania wydanego przez urząd pracy) zobowiązany będzie w termie 14 dni od daty rozpoczęcia obowiązywania umowy do przedstawienia dokumentu potwierdzającego zatrudnienie ww. osoby lub osób. W przypadku złożenia w ofercie deklaracji zatrudnienia określonej liczby osób wykonawca będzie zobowiązany przestrzegać tego zobowiązania w całym okresie realizacji zamówienia pod rygorem zastosowania przez Zamawiającego kar umownych przewidzianych za nienależyte wykonanie zamówienia. W celu weryfikacji realizacji zobowiązania, o którym mowa powyżej Wykonawca będzie także zobowiązany do comiesięcznego raportowania stanu zatrudnienia osoby osób, o których mowa powyżej, przez cały okres realizacji zamówienia , w terminie do 10 dnia każdego miesiąca. Na każde żądanie przez Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień dotyczących zatrudnienia osób, o których mowa powyżej. W uzasadnionych przypadkach, z przyczyny nie leżącej po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób, inną osobą, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania (co do kategorii osób, co do zatrudnienia na okres realizacji zamówienia, w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie skierowania wydanego przez urząd pracy)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.20 - Usługi portierskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OCHRONY "VIGOR" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OCHRONY "VIGOR" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Biuro Ochrony VIGOR Sp. z o.o., ul. Starołęcka 18, 61-361 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 353904,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 354706,42
Oferta z najniższą ceną: 354706,42 / Oferta z najwyższą ceną: 617180,54
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa mycia okien w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 7
- Sukcesywna dostawa jednorazowego, wysokospecjalistycznego sprzętu medycznego do chirurgicznych zabiegów minimalnie inwazyjnych i zmniejszania żołądka do Szpitala Miejskiego im. F. Raszei w Poznaniu
- "Sukcesywna usługa wykonywania badań specjalistycznych z dziedziny okulistyki weterynaryjnej, w tym konsultacji oraz zabiegów okulistycznych pacjentom Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Weterynaryjnej"
- AD/ZP/46/24 Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Hala A-22A Politechniki Poznańskiej.
- Usługa mycia okien i powierzchni szklanych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części
- Remont korytarzy
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.