eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup i dostawę urządzeń medycznych oraz wyposażenia medycznego dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego RSzS /podgrzewacz krwi i płynów infuzyjnych-4 szt., pulsoksymetr-1 szt., kapnograf-1 szt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-21

Radom: Zakup i dostawę urządzeń medycznych oraz wyposażenia medycznego dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego RSzS /podgrzewacz krwi i płynów infuzyjnych-4 szt., pulsoksymetr-1 szt., kapnograf-1 szt
Numer ogłoszenia: 114258 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę urządzeń medycznych oraz wyposażenia medycznego dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego RSzS /podgrzewacz krwi i płynów infuzyjnych-4 szt., pulsoksymetr-1 szt., kapnograf-1 szt.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podgrzewacz krwi i płynów infuzyjnych - 4 szt. L.p. Parametry techniczne 1. Przepływowy podgrzewacz krwi i płynów infuzyjnych, pracujący w systemie suchego ogrzewania 2. Zasilanie 230 VAC +/- 10%, 50-60 Hz 3. Możliwość ciągłej pracy urządzenia: 24h/dobę 4. Urządzenie wyposażone w alarmy dźwiękowe i wizualne informujące o zbyt wysokiej lub niskiej temperaturze ogrzewania 5. Możliwość łatwego mocowania urządzenia do stojaka na płyny infuzyjne 6. Możliwość regulacji temperatury w zakresie min. 340C - 430C 7. Kroploszczelna obudowa urządzenia. Podać stopień wodoszczelności 8. Urządzenie wyposażone w system wyłączający ogrzewanie po osiągnięciu temperatury krytycznej. Określić wartość temperatury krytycznej 9. Urządzenie przystosowane do ogrzewania drenów o średnicy co najmniej 4 mm 10. Gwarancja min. 12 m-cy Pulsoksymetr dla dorosłych i dla dzieci - 1 szt. L.p. Parametry techniczne 1. Zasilanie elektryczne AC 230V50Hz +/- 10% 2. Pulsoksymetr transportowo-stacjonarny z odłączonym panelem przednim 3. Aparat prezentujący dane: %SpO2, częstość pulsu, krzywa pletyzmograficzna, indeks perfuzji, komunikaty alarmowe, trendy, czułość 4. Zasilanie sieciowe 230V, 50Hz +/-10% oraz akumulatorowe z wewnętrznych akumulatorów min. 4 godziny 5. Odłączalny panel przedni pulsoksymetru umożliwiający użytkowanie jako urządzenie transportowe z własnym zasilaniem 6. Czas ładowania akumulatora po całkowitym rozładowaniu do 100% pojemności max. 3 godziny 7. Zintegrowany z obudową uchwyt do przenoszenia pulsoksymetru 8. Posiadający możliwość podłączenia zacisku do panelu przedniego umożliwiający stabilne umocowanie pulsoksymetru do profili pionowych i poziomych podczas transportu 9. Ekran LCD z regulacją podświetlenia i regulacją kontrastu 10. Możliwość regulacji kąta ustawienia urządzenia na podłożu oraz automatyczna zmiana sposobu wyświetlania danych z poziomej na pionową 11. Możliwość ustawienia pulsoksymetru w pozycji pionowej i poziomej z automatyczną zmianą formatu wyświetlania danych z pionowej na poziomą 12. Waga pulsoksymetru z panelem poniżej 2,5 kg 13. Pomiar saturacji w zakresie (1-100) % 14. Dokładność pomiaru saturacji max ? 3 cyfry w zakresie min. 70-100% 15. Rozdzielczość pomiaru saturacji min. 1% 16. Pomiar częstości pulsu w zakresie min. (25-240) ud/min 17. Dokładność pomiaru częstości pulsu max ? 3 ud/min 18. Technologia ekstrakcji sygnału umożliwiająca pomiar saturacji i tętna u pacjentów w ruchu oraz o niskiej perfuzji 19. Ciągły tryb monitorowania parametrów oraz możliwość zapamiętywania trendów 20. Wskaźnik perfuzji w zakresie od min. 0,02% do 20% 21. Sygnalizacja dźwiękowa częstości pulsu z możliwością ustawienia natężenia dźwięku i jego wyłączenia 22. Eliminacja artefaktów ruchowych dzięki eliminacji sygnałów z krwi żylnej 23. Możliwość ustawienia czasu uśredniania pomiaru w zakresie od 2 do 16 sekund 24. Możliwość rozszerzenia oprogramowania procesora pulsoksymetru o detekcję methemoglobiny i hemoglobiny tlenkowęglowej oraz hemoglobinę całkowitą 25. Wyświetlanie wyników pomiaru saturacji i częstości pulsu w formie cyfrowej 26. Pulsoksymetr wyposażony w porty komunikacyjne umożliwiające połączenie do zewnętrznego monitora funkcji życiowych 27. Możliwość rezygnacji krzywej pletyzmograficznej na rzecz zwiększenia formy cyfrowej prezentacji pomiaru saturacji i częstości pulsu 28. Graficzny wskaźnik aktualnego poziomu naładowania akumulatora stale widoczny na ekranie urządzenia 29. Prezentacja bezpośrednio na ekranie urządzenia trendów graficznych saturacji i częstości pulsu dotyczących pomiarów z ostatnich min. 24 godzin 30. Granice alarmów stale widoczne na ekranie 31. Alarmy dźwiękowe i świetlne pomiaru saturacji i częstości pulsu 32. Indywidualne ustawienia granic alarmów i zapamiętywanie ich przez urządzenie 33. Możliwość regulacji głośności alarmów dźwiękowych 34. Czasowe zawieszenie generowania sygnału alarmowego 35. Przewód łączący urządzenie z czujnikiem pomiarowym 36. Wielorazowy uniwersalny czujnik typu klips na palec. Kapnograf - 1 szt. L.p. Parametry techniczne 1. Zakres pomiaru CO2 min. 0-99 mmHg 2. Dokładność pomiaru CO2 w zakresie 0-40 mmHg +/- 2 mmHg 3. Zakres pomiaru częstości oddechu min. 0-120 odd/min. 4. Dokładność pomiaru częstości oddechów +/- 2 odd./min. 5. Wyświetlanie krzywej kapnograficznej na ekranie 6. Stałe wyświetlanie wartości EtCO2 i częstości oddechów 7. Możliwość stosowania u pacjentów zaintubowanych i samodzielnie oddychających 8. Możliwość stosowania u dzieci i dorosłych 9. Możliwość manualnego ustawienia granic alarmowych EtCO2 i częstości oddechów 10. Ciągłe wyświetlanie nastawionych granic alarmowych 11. Alarmy wizualne i dźwiękowe z funkcją zawieszania 12. Możliwość ustawienia głośności alarmu 13. Alarm stanu rozładowania baterii 14. Alarm bezdechu 15. Możliwość kompensacji tlenu 16. Możliwość kompensacji podtlenku azotu 17. Komunikaty wyświetlane w języku polskim 18. Zasilanie sieciowe 230V 50 Hz 19. Wewnętrzny akumulator, czas pracy min. 2 godz. 20. Inne: - okres gwarancji min 2 lata - okres gwarancji liczony od momentu przekazania zainstalowanego i uruchomionego sprzętu - okres gwarancji przedłużany o czas przestoju spowodowany awarią - Instrukcja obsługi w języku polskim.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.41.20 - Artykuły do infuzji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2) Deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2004r. nr 93 poz.896) lub zaświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 3) Opis oferowanego sprzętu 4) Wypełniony formularz oferty 5) Wypełniona specyfikacja techniczna /zał. nr 2, 3 i 4 do oferty/ - zgodnie z oferowanym przedmiotem zamówienia. 6) Parafowany wzór umowy - Rozdział IV. 7) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. Lekarska 4, pok. nr 313, 26-610 Radom.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. Lekarska 4, pok. nr 313, 26-610 Radom.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.