Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-21
Łódź: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty Centrum ul. Drewnowska 5 ogłasza przetarg nieograniczony w oparciu o art.39-46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz.U.z 2007r. Nr223 poz.1655 tekst jednolity wraz z późniejszymi zmianami)
na wykonanie wymiany istniejącej stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV w komunalnych lokalach mieszkalnych będących w zarządzie Gminy Łódź, reprezentowanej przez AN Łódź-Bałuty Centrum
Numer ogłoszenia: 114146 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Centrum" , ul. Drewnowska 5, 91-002 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6540019, faks 042 6547588.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.an-baluty-centrum.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty Centrum ul. Drewnowska 5 ogłasza przetarg nieograniczony w oparciu o art.39-46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz.U.z 2007r. Nr223 poz.1655 tekst jednolity wraz z późniejszymi zmianami) na wykonanie wymiany istniejącej stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV w komunalnych lokalach mieszkalnych będących w zarządzie Gminy Łódź, reprezentowanej przez AN Łódź-Bałuty Centrum.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien drewnianych na okna PCV w łącznej ilości 298 sztuk i łącznej powierzchni 706,84 m2 wraz z nawiewnikami mechanicznymi powietrza (po jednym nawiewniku w każdym oknie) w rozbiciu na: - okna jednoskrzydłowe - 24 szt., pow. 28,38 m2 - okna dwuskrzydłowe - 80 szt., pow. 163,18 m2 - okna dwuskrzydłowe (skrzydła dolne i górne) - 144 szt., pow. 338,86 m2 - okna trzyskrzydłowe - 10 szt., pow. 34,52 m2 - okna trzyskrzydłowe (skrzydła dolne i górne) - 7 szt., pow. 27,83 m2 - okna (drzwi balkonowe) - 33 szt., pow. 114,07 m2 - parapety wewnętrzne PCV - 43 szt., pow. 25,82 m2 Wykonawca robót przed przystąpieniem do wymiany okien powinien dokonać szczegółowego sprawdzenia ich wymiarów. Wykonawca robót dokona na koszt własny wywózki gruzu i zdemontowanej stolarki..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25 - 45.42.11.25 45.41.00.00 - Tynkowanie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają n/w wymagania : a/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności b/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia w/w warunków ad. pkt.a - warunek spełniają wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia. ad. pkt.b - warunek spełniają wykonawcy, którzy w okresie pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie trzy roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. - dysponują osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ,lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia im potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ad. pkt.c - warunek spełniają wykonawcy, którzy posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. ad.pkt.d - warunek spełniają wykonawcy, którzy załączą do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz pozostałe dokumenty wymienione w pkt.IV specyfukacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 i 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) właściwe uprawnienia budowlane kierownika robót oraz jego zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. d) zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podstawowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. e) kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej. Dokonywanie zmian w przedmiarze robot skutkować będzie odrzucenie oferty. f) kserokopie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. g) wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, odpowiadających swym zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.( min. 3), z podaniem daty i miejsca ich wykonania - potwierdzonych referencjami zamawiających. Wszystkie dokumenty o których mowa, mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez osobę /osoby uprawnione do występowania w imieniu oferenta z adnotacją (za zgodność z oryginałem).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.98
- 2 - gwarancja - 0.02
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.an-baluty-centrum.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego pok. nr. 4 - p. Mirosława Mucha , lub na stronie internetowej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 08:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zakładu (pokój nr.14 sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż Klimatyzatora, Wydajność chłodzenia/grzania: 3,5 kW / 4,0 kW, Materiały: przewody chłodnicze do 12 mb, przewody sterujące między jednostkami, odprowadzenie skroplin, podstawy jednostek, Instalacja wraz z materiałem, gwarancja minimum 60 miesięcy
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- SZP.281.30.2024 Dostawa pieluch dla dzieci i dorosłych dla Instytutu "CZMP"
- ,,Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Andrespol w gminie Andrespol, Powiat Łódzki Wschodni"
- ZP/12/2024 "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- BO - Remont i doposażenie Załęskich Przedszkoli i Szkół (MP30) w Zespole Szkół i Placówek Nr 2 w Katowicach
- Przebudowa budynku szkoły w Pstrągówce na Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa
- Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych dotyczących zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku PB z funkcji kuchni i bufetu z korytarzem na funkcję laboratoryjną i dydaktyczną
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 13 oraz Szkole Podstawowej nr 17 w Żorach
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.