eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Przebudowa klatek schodowych miejskich przedszkoli do wymogów przeciwpożarowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-01

Krasnystaw: Przebudowa klatek schodowych miejskich przedszkoli do wymogów przeciwpożarowych
Numer ogłoszenia: 114119 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69461 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Krasnystaw, Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762157, faks 082 5762377.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa klatek schodowych miejskich przedszkoli do wymogów przeciwpożarowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa klatek schodowych trzech miejskich przedszkoli do wymogów przeciwpożarowych, w tym: Zadanie 1. Zabezpieczenie przed zadymianiem klatek schodowych w Przedszkolu nr 4 w Krasnymstawie, Zadanie 2. Zabezpieczenie przed zadymianiem klatek schodowych w Przedszkolu nr 5 w Krasnymstawie, Zadanie 3. Zabezpieczenie przed zadymianiem klatek schodowych w Przedszkolu nr 8 w Krasnymstawie. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentacje projektowe opracowane przez Pracownię Projektową Zamojska Dyrekcja Inwestycji ZDI Sp. z o.o. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia uwzględni wymagania zawarte w projektach budowlano - wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe., b) roboty remontowe budowlane, w tym montaż nadproży stalowych, c) montaż stolarki okiennej i drzwiowej (w tym z funkcją napowietrzania i oddymiającą), d) montaż ścianek aluminiowych, e) przesunięcia hydrantów, f) roboty pomocnicze, g) wykonanie instalacji elektrycznych systemu oddymiania klatek schodowych. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w umowie oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 5. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.). 6. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 7. Załączone do SIWZ przedmiary robót należy traktować, jako materiały pomocnicze, które nie stanowią podstawy do pełnej wyceny przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STANPOŻ Zakład Zabezpieczeń Przeciwpożarowych, Szerokie 56N, 20-050 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 239637,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 285360,00

  • Oferta z najniższą ceną: 285360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 443210,21

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.