Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-29
Łódź: Wymiana drewnianych okien na okna z PCV w Domach Studenckich Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej.
Numer ogłoszenia: 114099 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie, al. Politechniki 3a, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6312027, 6312019, fax 042 6364177.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drewnianych okien na okna z PCV w Domach Studenckich Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana wyeksploatowanych okien drewnianych I, III, III, IV, V, VII, VIII, IX oraz budynku dawnej stołówki (C 10) na okna z PCV. Zakres prac obejmuje ponadto demontaż starych okien, montaż nowych wraz z obróbkami i malowaniem uszkodzonych powierzchni tynku. Szczegółowy wykaz prac do wykonania oraz zestawienie materiałów określone zostało w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w dokumentacji projektowej, na którą składa się projekt wymiany okien, przedmiar robót. Nowe okna powinny być z PCV w kolorze białym, z profilu typu REHAU, VEKA lub równoważnych, o wyglądzie zbliżonym do już zamontowanych w budynkach Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej, wykonane według wymiarów, funkcji, kierunków otwierania oraz podziałów poziomych oraz pionowych określonych na załączonych rysunkach. Konstrukcja okien wieloskrzydłowych powinna być wykonana ze słupkiem stałym. Okna powinny być pięciokomorowe, oszklone szybami zespolonymi dwuszybowymi zapewniającymi uzyskanie dla całego okna współczynnika U<1,5W/m2K. W zakres prac wchodzi również sprzątanie, zabezpieczenie oraz oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien 42.42.11.20 - 42.42.11.20 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia, niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, udokumentowane w ciągu ostatnich pięciu lat (2004/2008) wykonaniem minimum jednej roboty budowlanej zbliżonej zakresem i wartością przedmiotu zamówienia w zakresie wymiany okien drewnianych na okna z PCV o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonają zamówienie w terminie 40 dni od daty zawarcia umowy. 5. Udzielą minimum trzyletniej gwarancji na przedmiot zamówienia co do jego jakości.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (2004/2008) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik na 4). 4. Informacji dotyczącej pracownika Wykonawcy (imię i nazwisko) proponowanego na kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz (kserokopię uprawnień kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Budowlanej należy dołączyć do oferty). 5. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 7. Złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3). 8. Wypełniony przez Wykonawcę opis techniczny przedmiotu zamówienia wraz z rysunkami sposobu montażu okien (załącznik nr 5). 9. Producent, od którego zostanie nabyta stolarka otworowa musi posiadać aktualny Certyfikat Zgodności ze świadectwem ITB na wyroby objęte przedmiotem zamówienia lub przedstawić Deklarację Zgodności z Aprobatą Techniczną dla produkowanej stolarki PCV. 10. Certyfikat na znak bezpieczeństwa dla zastosowanego szkła. 11. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych imię i nazwisko pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 12. Wykonany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy. 13. Zaakceptowana przez Wykonawcę umowa (załącznik nr 6).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Długość okresu gwarancyjnego - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Dyrektora Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej: 90-924 Łódź, al. Politechniki 3a (I piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkie: Łódź, al. Politechniki 3a (I piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 22.07.2008.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Dostawa dysków do archiwizacji na potrzeby PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa oprogramowania i licencji dostępowych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- "Druk publikacji "200 lat ulicy Piotrkowskiej. Architektura-ludzie-wydarzenia"
- Poprawa BRD wraz z budową oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej Nr 92 w m. Bedlno w woj. łódzkim.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej w Pawilonie 1 SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich
- Modernizacja budynku plebanii Parafii Rzymskokatolickiej w Raszczycach
- Termomodernizacja budynku przychodni przy ul. Bł. W. Kadłubka 10-11 w Szczecinie wraz z remontem parkingu i wiaty śmietnikowej
- Wymiana stolarki okiennej, drzwiowej i witryn w lokalach użytkowych, w podziale na 11 części
- Prace remontowe w budynkach w Nadleśnictwie Bytnica
- Renowacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Makowie Podhalańskim przy ul. Orkana 24
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.