To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-06
Radom: Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych ( PdOZ) garnizonu mazowieckiego. Numer sprawy 10 /16
Numer ogłoszenia: 114042 - 2016; data zamieszczenia: 06.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43700 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych ( PdOZ) garnizonu mazowieckiego. Numer sprawy 10 /16.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) garnizonu mazowieckiego. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Posiłki muszą być przygotowane i dostarczone wraz z naczyniami jednorazowego użytku i muszą odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym w przepisach powszechnie obowiązujących ( Rozporządzenie MSW z dnia 4 czerwca 2012r.). Wykonawca w zaoferowanej cenie uwzględnia wartość poszczególnych posiłków, łącznie z należnym podatkiem VAT i kosztem dostawy, przyrządzeniem oraz naczyniami i sztućcami jednorazowymi. Zamawiający jest zobowiązany do udzielenia telefonicznej informacji Wykonawcy dotyczącej ilości osób żywionych na dwie godziny przed dostarczeniem przez Wykonawcę każdego posiłku do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany stawek ( wartości surowca ) oraz ich podziału w przypadku zmian w przepisach powszechnie obowiązujących i resortowych. Posiłki dla osób zatrzymanych należy dostarczyć w następujących godzinach i proporcjach: Śniadanie w godzinach 7.00 - 8.00 - 30% ( wartości energetycznej posiłków ) Obiad w godzinach 12.00 - 14.00 - 40% ( wartości energetycznej posiłków ) Kolacja w godzinach 18.00 - 19.00 - 30% ( wartości energetycznej posiłków ). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części: 27. Usługi w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w PDOZ w jednostkach Policji garnizonu mazowieckiego. Zadanie nr 1 - KPP Garwolin, Zadanie nr 2 - KPP Żyrardów, Zadanie nr 3 - KPP Żuromin, Zadanie nr 4 - KPP Sokołów Podlaski, Zadanie nr 5 - KMP Siedlce, Zadanie nr 6 - KPP Grójec, Zadanie nr 7 - KPP Kozienice, Zadanie nr 8 - KPP Węgrów, Zadanie nr 9 - KPP Pułtusk, Zadanie nr 10 - KPP Gostynin, Zadanie nr 11 - KPP Płońsk, Zadanie nr 12 - KPP Przysucha, Zadanie nr 13 - KPP Białobrzegi, Zadanie nr 14 - KPP Sochaczew, Zadanie nr 15 - KPP Maków Mazowiecki, Zadanie nr 16 - KPP Łosice, Zadanie nr 17 - KPP Ciechanów, Zadanie nr 18 - KPP Lipsko, Zadanie nr 19 - KPP Mława, Zadanie nr 20 - KMP Ostrołęka, Zadanie nr 21 - KPP Ostrów Mazowiecka, Zadanie nr 22 - KMP Płock, Zadanie nr 23 - KMP Radom, Zadanie nr 24 - KPP Sierpc, Zadanie nr 25 - KPP Szydłowiec, Zadanie nr 26 - KPP Wyszków,Zadanie nr 27 - KPP Przasnysz. Termin realizacji zamówienia - 12 miesięcy. Zadanie nr 1 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 17.03.2016 r., Zadanie nr 2 - termin obowiązywania umowy od dnia zawarcia umowy, Zadanie nr 3 - termin obowiązywania umowy od dnia zawarcia umowy, Zadanie nr 4 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 27.03.2016 r., Zadanie nr 5 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 16.03.2016 r., Zadanie nr 6 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 16.03.2016 r., Zadanie nr 7 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 16.03.2016 r., Zadanie nr 8 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 16.03.2016 r., Zadanie nr 9 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 19.07.2016 r., Zadanie nr 10 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 16.03.2016 r., Zadanie nr 11 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 16.03.2016 r., Zadanie nr 12 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 16.03.2016 r., Zadanie nr 13 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 29.07.2016 r., Zadanie nr 14 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 11.07.2016 r., Zadanie nr 15 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 27.07.2016 r., Zadanie nr 16 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 16.03.2016 r., Zadanie nr 17 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 16.09.2016 r., Zadanie nr 18 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 13.11.2016 r., Zadanie nr 19 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 12.12.2016 r., Zadanie nr 20 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 05.09.2016 r., Zadanie nr 21 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 25.04.2016 r., Zadanie nr 22 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 23.12.2016 r., Zadanie nr 23 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 18.08.2016 r., Zadanie nr 24 - termin obowiązywania umowy od dnia zawarcia umowy, Zadanie nr 25 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 13.04.2016 r., Zadanie nr 26 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 12.08.2016 r., Zadanie nr 27 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 16.09.2016 r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: KPP w Żyrardowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sefira Daat Sp.z.o.o., ul. Żeromskiego 49, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7190,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6988,72
Oferta z najniższą ceną: 6988,72 / Oferta z najwyższą ceną: 6988,72
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: KPP w Grójcu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JADŁODAJNIA Paweł Jackowski, ul. Józefa Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6118,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6608,24
Oferta z najniższą ceną: 6608,24 / Oferta z najwyższą ceną: 6608,24
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: KPP w Kozienicach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. TEXAS S.C. ALEKSANDRA WIŚNIEWSKA, RADOSŁAW REJMER
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. TEXAS S.C. ALEKSANDRA WIŚNIEWSKA, RADOSŁAW REJMER
- P.H.U.TEXAS s.c., Aleksandra Wiśniewska, Radosław Rejmer, Majdany 30a, 26-900 Kozienice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3366,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3635,64
Oferta z najniższą ceną: 3635,64 / Oferta z najwyższą ceną: 3635,64
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: KPP w Węgrowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BAR Bożena Sopińska, Al. Solidarności 44, 07-100 Węgrów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4635,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5006,24
Oferta z najniższą ceną: 5006,24 / Oferta z najwyższą ceną: 5006,24
Waluta: PLN .
Część NR: 10
Nazwa: KPP w Gostyninie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BAR U RENI Arkadiusz Belicki, ul. Zamkowa 19A, 09-500 Gostynin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1602,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1731,04
Oferta z najniższą ceną: 1731,04 / Oferta z najwyższą ceną: 1731,04
Waluta: PLN .
Część NR: 11
Nazwa: KPP w Płońsku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Lubieniecki Grzegorz, Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GL"
jakie przetargi wygrała firma
Lubieniecki Grzegorz, Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GL"
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe GL Lubieniecki Grzegorz, ul. Młodzieżowa 25 lok. 20, 09-100 Płońsk, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6613,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7142,24
Oferta z najniższą ceną: 7142,24 / Oferta z najwyższą ceną: 7142,24
Waluta: PLN .
Część NR: 17
Nazwa: KPP w Ciechanowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stołówka przy Szkole podstawowej Nr 4 w Ciechanowie, Teresa Kozłowska Usługi Transportowe DUET-BET, ul. Płońska 143, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5294,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5718,24
Oferta z najniższą ceną: 5718,24 / Oferta z najwyższą ceną: 5718,24
Waluta: PLN .
Część NR: 22
Nazwa: KMP w Płocku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Gastronomiczne Romuald Kołodziejczak, ul. Kilińskiego 8, 09-530 Gąbin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18268,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19916,86
Oferta z najniższą ceną: 19916,86 / Oferta z najwyższą ceną: 19916,86
Waluta: PLN .
Część NR: 23
Nazwa: KMP w Radomiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sefira Daat Sp.z.o.o. w Radomiu, ul. Stefana Żeromskiego 49, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45674,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44146,12
Oferta z najniższą ceną: 44146,12 / Oferta z najwyższą ceną: 44146,12
Waluta: PLN .
Część NR: 24
Nazwa: KPP w Sierpcu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SONATA Iwona Telesiewicz, Studzieniec 3e, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4322,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4668,04
Oferta z najniższą ceną: 4668,04 / Oferta z najwyższą ceną: 4668,04
Waluta: PLN .
Część NR: 25
Nazwa: KPP w Szydłowcu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. LECHMAR Lech Lagner z siedzibą w Szydłowcu, ul. Tadeusza Kościuszki 263, 26-500 Szydłowiec, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1470,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1588,64
Oferta z najniższą ceną: 1588,64 / Oferta z najwyższą ceną: 1588,64
Waluta: PLN .
Część NR: 26
Nazwa: KPP w Wyszkowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U.P."BAS" S.C. HENRYKA BAJNO, STANISŁAW SIEREWICZ
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U.P."BAS" S.C. HENRYKA BAJNO, STANISŁAW SIEREWICZ
- P.H.U.P. BAS s.c. w Wyszkowie, Franciszka Henryka Bajno, Stanisław Sierewicz, ul. I Armii Wojska Polskiego 87, 07-200 Wyszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5624,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6074,24
Oferta z najniższą ceną: 6074,24 / Oferta z najwyższą ceną: 6074,24
Waluta: PLN .
Część NR: 27
Nazwa: KPP w Przasnyszu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASPEN RES Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Krakowie, ul. Bularnia nr 5, 31-222 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3036,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3279,64
Oferta z najniższą ceną: 3279,64 / Oferta z najwyższą ceną: 3279,64
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w celu zdobycia uprawnień elektrycznych i energetycznych
- Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- P-31/2024: Zakup i dostawa pieluchomajtek dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku".
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich i gastronomicznych wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej 22 dorocznego spotkania organizacyjnego pracy polskiego FADN oraz 20-lecia polskiego FADN
- Świadczenie usług cateringowych w trakcie szkoleń organizowanych w ramach interwencji I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników - moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I 14.1.1) - II etap.
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Świadczenie usługi cateringowej, zakwaterowania, kompleksowego wyposażenia i instalacji sprzętu na stanowiskach konkursowych konkursu SkillsPoland 2024 w konkurencji Piekarstwo 19-20.06.24 r., Poznań.
- Usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji dorocznej konferencji psychologicznej
- Świadczenie usług pośrednictwa w zakresie zakupu: biletów lotniczych i kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie, miejsc hotelowych oraz usług konferencyjno-gastronomicznych (...)
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.