eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wybór inwestora zastępczego dla budowy zbiornika retencyjnego ZR2/II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-29

Łódź: Wybór inwestora zastępczego dla budowy zbiornika retencyjnego ZR2/II
Numer ogłoszenia: 114021 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384912, 6384938, 40, fax 042 6384909.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór inwestora zastępczego dla budowy zbiornika retencyjnego ZR2/II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla realizacji inwestycji pn. Budowa zbiornika retencyjnego ZR2/II w Łodzi przy ul. Karolewskiej, Al. Włókniarzy i ul. Bandurskiego. Koszt budowy Zbiornika retencyjnego wynosi ca 19 260 823,47 (netto).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.21.00.00 - Techniczne usługi doradcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca składając ofertę o udzielenie zamówienia na Wybór inwestora zastępczego dla budowy zbiornika retencyjnego ZR2/II zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 7 000 zł - słownie ( siedem tysięcy złotych). Wadium winno być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego nr: 84 1560 0013 2026 0000 2062 0017 Getin Bank Oddział Regionalny Getin Biznes w Łodzi Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. tj: Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie): a) wykonał co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 500 tys. zł każde, których przedmiotem było pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla realizacji inwestycji infrastrukturalnych w zakresie robót budowlanych wodociągowo-kanalizacyjnych. b) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: a. Kierownika Zespołu / Inspektor Nadzoru Robót Budowlanych - (Ekspert nr 1) - posiadającego wyższe wykształcenie techniczne o specjalności budowlanej, mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu lub nadzorowaniu kontraktami w zakresie budowy obiektów przemysłowych lub obiektów infrastrukturalnych. Ekspert nr 1 winien wykazać, że zarządzał (nadzorował) co najmniej jednym kontraktem, którego przedmiotem była budowa obiektów przemysłowych lub obiektów infrastrukturalnych, o wartości co najmniej 5 mln zł (bez VAT). Ekspert Nr 1 winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w przedmiotowym zakresie. Ekspert nr 1 winien posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. b. Inspektora Nadzoru Robót Sanitarnych - (Ekspert nr 2), posiadającego wyższe wykształcenie techniczne o specjalności sanitarnej i mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie nadzoru nad robotami sanitarnymi. Ekspert nr 2 winien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takimi jak: sieci wodociągowe i kanalizacyjne lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ponadto Ekspert nr 2 winien posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. c. Inspektora Nadzoru Robót Elektrycznych - (Ekspert nr 3) - posiadającego wyższe wykształcenie o specjalności elektrycznej oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie nadzoru wykonania sieci i instalacji elektroenergetycznej. Ekspert nr 3 winien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń robotami związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci, instalacje elektryczne i elektroenergetyczne lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ekspert nr 3 winien posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. d. Inspektora Nadzoru Robót Drogowych - (Ekspert Nr 4) - posiadającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami drogowymi jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru robót drogowych. Ekspert nr 4 winien posiadać uprawnienia do kierowania bez ograniczeń robotami związanymi z obiektem budowlanym, takimi jak droga, w rozumieniu przepisów o drogach publicznych, z wyłączeniem drogowych obiektów inżynierskich oraz przepustów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ekspert nr 4 winien posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. e. Specjalistę ds Finansowych - Ekspert nr 5 - posiadającego wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finansowe oraz mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie rozliczania inwestycji. Specjalista ds. Finansowych winien wykazać się rozliczeniem co najmniej jednej inwestycji infrastrukturalnej o wartości robót co najmniej 1 mln zł 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełniać warunki udziału w postępowaniu. 5) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów według formuły - spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp ( dopuszcza się możliwość złożenia takiego oświadczenia przez Lidera (Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie) oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (składa każdy wykonawca, także występujący wspólnie). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3) Wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, których przedmiotem było pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla realizacji co najmniej 2-ch inwestycji infrastrukturalnych w zakresie robót budowlanych wodociągowo-kanalizacyjnych o wartości robót co najmniej 500 000 zł każda. Do wykazu Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień ujętych w Wykazie. 4) Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie wraz Informacją zawodową osób wskazanych do wykonania niniejszego zamówienia w formie CV - rozumianej jako informacja o której mowa w § 1 ust. 2 pkt 5) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605). Zalecany wzór informacji stanowi załącznik do części I SIWZ. 5) Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do oferty: - Dowód wniesienia wadium. -W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. -W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców . 6) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: - w pkt 2), - składa dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w ppkt a ) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w ppkt b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 7) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi, Wydział Gospodarki Komunalnej, Łódź, ul. Piotrkowska 175, I p., pok. 103. Specyfikacja wydawana jest nieodpłatnie na wniosek Wykonawcy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Łodzi, Wydział Gospodarki Komunalnej ul. Piotrkowska 175, 90 - 447 Łódź, pok. 112 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.