eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Remont i modernizacja węzłów sanitarnych nr 220 i 320 w segmencie AKŻ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-29

Toruń: Remont i modernizacja węzłów sanitarnych nr 220 i 320 w segmencie AKŻ
Numer ogłoszenia: 114003 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2, ul. Kosynierów Kościuszkowskich 6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6485241, fax 056 6508020.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gim29torun.isp.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja węzłów sanitarnych nr 220 i 320 w segmencie AKŻ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem realizacji jest wykonanie: remontu i modernizacji pomieszczeń węzłów sanitarnych nr 220 Ip. i 320 IIp. w segmencie AKŻ. Zadanie obejmuje następujący zakres prac: 1. Roboty rozbiórkowe: - rozbiórka istniejącej okładziny ściennej z płytek - demontaż ścianki podokiennej wraz z oknem - nr 220 - demontaż ościeżnicy ze ścianki działowej (pomiędzy pomieszczeniami sanitariatu) - demontaż studzienek ściekowych - zmycie i zeskrobanie starych farb - demontaż przewodów instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej - wywóz materiałów z rozbiórki 2. Roboty montażowe: - wykonanie izolacji przeciwwodnych i przeciwwilgociowych wokół studzienek oraz ich montaż - montaż przewodów instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej wraz z armaturą i osprzętem - wykonanie ścianki podokiennej z cegły oraz ścianek kabin - montaż okna z PCV - wykonanie tynków kat. II - ułożenie płytek ściennych i posadzkowych - roboty malarskie Całość robót należy wykonać zgodnie z kosztorysem ślepym,obowiązującymi przepisami i normami oraz na podstawie oględzin w terenie. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w kosztorysach ślepych dokumenty te stanowią integralną część specyfikacji. Na wykonane prace wymagane jest udzielenie 36 miesięcznej gwarancji. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz częściowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134ust. 6 pkt 3 oraz okoliczności, po których zaistnieniu będą one udzielone.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, 2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym ogłoszeniu. 3. dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia,( wykaz kadry technicznej zatrudnionej na etatach wraz z kserokopiami uprawnień należy dołączyć do oferty): 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Dla spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Kryteria i sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1. Warunki wymagane od wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy dokumentów z wymaganiami SIWZ raz właściwe potwierdzenie zgodności kserokopii dokumentów z orginałem. 2. Brak, nieważność, niewłaściwa forma i treść któregokolwiek dokumentu lub oświadczenia, niewłaściwe potwierdzenie zgodności dokumentu z oryginałem będzie przyczyną wykluczenia wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3. 3. Jeżeli wraz z ofertą wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złoży dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie wykonawcę do ich uzupełnienia na zasadach określonych w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą - spełnienia lub nie spełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako nie spełniony. Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie przyczyną wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. 5. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy 2. Kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 roku w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robot budowlanych ( Dz. U. nr 80, poz. 867 ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat zamówień odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( min 3) , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 5. Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w powyższym wykazie zostały wykonane z należytą starannością ( min. 3 ) 6. Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, także zakres wykonywanych przez nich czynności (dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego) Wskazanie kierownika budowy oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Wykaz ewentualnych podwykonawców i zakres powierzonych im części zamówienia (jeśli oferent przewiduje podwykonawców ). 8. Oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. 9. Polisa lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 10. Oświadczenie wykonawcy, które z informacji załączonych do wniosków na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty załączone do wniosku nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gim29torun.isp.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego pokój nr 101 lub jako załącznik poczty e-mail.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 12:00, miejsce: ziedziba zamawiającego pokój nr 119 sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.