eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup licencji oraz odnowienie usługi maintenance (usługi wsparcia technicznego) na użytkowanie oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 11.0 Basic

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-05-29

Warszawa: Zakup licencji oraz odnowienie usługi maintenance (usługi wsparcia technicznego) na użytkowanie oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 11.0 Basic
Numer ogłoszenia: 113995 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 99097 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, ul. Pawińskiego, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6028110, fax 022 6028716.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup licencji oraz odnowienie usługi maintenance (usługi wsparcia technicznego) na użytkowanie oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection 11.0 Basic.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. I część - Aktualizacja oprogramowania SYMANTEC ANTIVIRUS CORPORATE EDITION 10.0 FOR WORKSTATIONS & NETWORK SERVERS ML LIC + GOLD MAINT 1YR VALUE BAND G - SUPPORT END DATE - 30 MARZEC 2008 w ilości 4032 szt. Oprogramowanie powinno: 1) być zaktualizowane do wersji określonej w/w tabeli w pkt. 1, wraz z pakietem podstawowego wsparcia technicznego (Maintenance na poziomie Basic) i spełniać poniższe wymagania: a) posiadać możliwość aktualizacji składników oprogramowania przez okres 24 miesięcy licząc od daty zakupu usługi, b) posiadać funkcjonalność pracy jednostanowiskowej (niezarządzalna z możliwością lokalnego konfigurowania ustawień i aktualizacji sygnatur); c) pakiet podstawowego wsparcia technicznego powinien zawierać: - możliwość aktualizacji przez okres 24 miesięcy sygnatur antywirusowych, zapory itp. licząc od daty zakupu, - możliwość dostarczenia najnowszych poprawek przez okres 24 miesięcy licząc od daty zakupu, - dostęp do telefonicznego wsparcia technicznego od godziny 8:00 do 18:00 w dni robocze, zgodnie z kalendarzem dni ustawowo wolnych od pracy obowiązującymi w Polsce przez okres 24 miesięcy licząc od daty zakupu, - możliwość wyznaczenia przez licencjonobiorcę dwóch osób, które będą występowały w charakterze osób kontaktowych przez okres 24 miesięcy licząc od daty zakupu; aktualizacji podlega 4032 sztuk posiadanego już oprogramowania. 2. II część - zakup licencji oprogramowania tego samego produktu, w tej samej wersji, o tej samej funkcjonalności i o tych samych okresach aktualizacji sygnatur oraz podstawowego wsparcia technicznego co zaktualizowane już oprogramowanie wymienione w poprzednim punkcie (tj. ust. 1 pkt. 1 - aktualizacja oprogramowania). - w ilości 968 sztuk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.60.00 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.60.00 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 268072 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wasko S. A., ul. Berbeckiego 6, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 268072
  • Oferta z najniższą ceną: 256136 / oferta z najwyższą ceną: 268072
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.