eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiśniowa › budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami domowymi oraz pompowniami z rurociągami tłocznymi i przyłączem energetycznym w Węglówce - etap Ikanał główny PVC 250 mm, w ramach projektukompleksowy program utrzymania czystości zlewni Raby od źródeł do zapory

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-06

Wiśniowa: budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami domowymi oraz pompowniami z rurociągami tłocznymi i przyłączem energetycznym w Węglówce - etap I: kanał główny PVC 250 mm, w ramach projektu: kompleksowy program utrzymania czystości zlewni Raby od źródeł do zapory w Dobczycach
Numer ogłoszenia: 113980 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wiśniowej, Wiśniowa 441, 32-412 Wiśniowa, woj. małopolskie, tel. 012 2714552 w. 38, fax (012) 271 45 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-wisniowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami domowymi oraz pompowniami z rurociągami tłocznymi i przyłączem energetycznym w Węglówce - etap I: kanał główny PVC 250 mm, w ramach projektu: kompleksowy program utrzymania czystości zlewni Raby od źródeł do zapory w Dobczycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie kanału głównego Kś W A z rur PVC o średnicy 250 mm kl. N (o dł. 2417,5 mb) od studni G82 do studni A82 wraz z: - przekroczeniem przeszkód terenowych przewiertami, - studniami rewizyjnymi z tworzyw sztucznych o średnicy 1000 mm (44 szt) i 600 mm (49 szt)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Za dotrzymanie terminu wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający uważa uznanie jego rachunku bankowego kwotą wadium najpóźniej w terminie składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). 2. Spełniają warunki określone w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonywał będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotowych robót oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Wykonawca winien złożyć podpisane oświadczenie stanowiące zał. nr 2 do SIWZ, a także załączyć następujące dokumenty: 1). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2). zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 i 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jest załączenie następujących dokumentów: 5). informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi udokumentować posiadanie środków w wysokości własnej oferty brutto, 6). polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Na spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - Wykonawca winien załączyć do oferty następujące dokumenty: 7). wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (zał. nr 3 do SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest by Wykonawca wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie kolektora głównego z rur PVC o łącznej długości odpowiadającej zakresowi przedmiotowego postępowania, 8). stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Konieczne jest by Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę kierownika budowy w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych (wymagana kserokopia uprawnień) wraz z załączeniem zaświadczenia potwierdzającego jego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba zaproponowana w ofercie jako kierownik budowy winna być zatrudniona przez Wykonawcę na umowę o pracę i pełnić obowiązki przez cały okres realizacji umowy, 9). wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom jakąś część zamówienia winien on wskazać tych podwykonawców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich uprawnienia do realizacji powierzonych robót oraz dokumentów potwierdzających, że wykonane przez niego zamówienia zostały wykonane z należytą starannością. Wykonawca winien wskazać zakres robót, które zamierza zlecić podwykonawcy (zał. 4 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-wisniowa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiśniowa 32-412 Wiśniowa 441 woj. małopolskie w godz. 8:00 - 15:30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 11:00, miejsce: pok. 16 - dziennik podawczy (II piętro) w siedzibie Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.