eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 23 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Kraków: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 23 części.
Numer ogłoszenia: 113973 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych , Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6166184, faks 0126166186.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, w podziale na 23 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub z PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych wg załączonego wykazu w ilości 1.121 szt. (2.398,73 m2) stolarki okiennej, 1.333,49 mb parapetów zewnętrznych, 727 sztuk nawiewników oraz 1 sztuki cięgna, polegająca na: - dostawie na miejsce montażu (do lokalu) nowej stolarki okiennej i parapetów, - wykuciu startych okien i demontaż parapetów zewnętrznych, - wstawieniu nowych okien drewnianych lub z PCV z uszczelnieniem pianką poliuretanową i sylikonem, z zawieszeniem skrzydeł wraz z regulacją, wykonaniem i uzupełnieniem tynków zewnętrznych i wewnętrznych ościeży i ścian, - oczyszczeniu stolarki po jej montażu, - montażu nowych parapetów zewnętrznych - blacha ocynkowana powlekana, - doprowadzeniu miejsca wykonania robót do stanu porządkowego przed rozpoczęciem prac - niezwłocznie po ich zakończeniu, tj. uporządkowanie i wywiezienie starych okien, parapetów i ewentualnego gruzu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Cz. Nazwa cz. Il. okien [szt.] Dł. parapetu [mb] Pow. [m2] Cięgno [szt.] Nawiewnik [szt.] 1 Część I: stolarka drewniana - lokale mieszkalne 30 41,18 71,67 --- 28 2 Część II: stolarka drewniana - lokale mieszkalne 28 30,91 61,99 --- 26 3 Część III: stolarka drewniana - lokale mieszkalne 17 20,00 40,99 --- 15 4 Część IV: stolarka drewniana - lokale mieszkalne 19 23,61 48,88 --- 15 5 Część V stolarka PCV - lokale mieszkalne 59 60,31 104,75 --- 46 6 Część VI: stolarka PCV - lokale mieszkalne 20 28,23 44,66 --- 17 7 Część VII: stolarka PCV - lokale mieszkalne 48 60,91 109,35 --- 41 8 Część VIII: stolarka PCV - lokale mieszkalne 33 50,04 88,15 --- 26 9 Część IX : stolarka PCV - lokale mieszkalne 51 55,47 100,85 --- 37 10 Część X : stolarka PCV - lokale mieszkalne 39 49,04 87,09 --- 34 11 Część XI : stolarka PCV- lokale mieszkalne 41 56,08 103,87 --- 39 12 Część XII: stolarka PCV- lokale mieszkalne 46 61,90 118,83 --- 40 13 Część XIII : stolarka PCV- lokale użytkowe 46 60,76 92,05 --- 37 14 Część XIV : stolarka PCV- lokale użytkowe 47 71,85 114,24 --- 25 15 Część XV: stolarka PCV- budynki przychodni 87 74,82 131,51 --- 44 16 Część XVI: stolarka PCV- budynki przychodni 109 98,71 169,35 --- 55 17 Część XVII: stolarka PCV- budynki przychodni 78 82,68 143,04 --- 39 18 Część XVIII: stolarka PCV- budynki przychodni 55 76,18 135,86 --- 28 19 Część XIX: stolarka PCV- budynki przychodni 42 53,17 102,67 1 21 20 Część XX: stolarka PCV- budynki przychodni 74 76,22 130,34 --- 37 21 Część XXI: stolarka PCV- budynki przychodni 33 57,30 115,78 --- 17 22 Część XXII: stolarka PCV- budynki przychodni 68 81,71 176,05 --- 34 23 Część XXIII: stolarka PCV- budynki przychodni 51 62,41 106,76 --- 26.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 pkt 1-4 Ustawy oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, którzy: 1.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty z zakresu wymiany stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, 1.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dla części zamówienia 1 oraz od 5 do 23: - osoba przewidziana do kierowania robotami ma posiadać uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia lub inne uprawnienia uprawniające do wykonywania robót w przedmiocie zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, dla części 2, 3 oraz 4 zamówienia: - osoba przewidziana do kierowania robotami ma posiadać uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodne z par. 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich .... (Dz. U. Nr 150, poz. 1579 z 2004 r.) albo ma posiadać zaświadczenie o kwalifikacjach uzyskane na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących, zgodnie z par. 13 ww. Rozporządzenia, lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy. 3. Dla osoby wyszczególnionej w warunku udziału w postępowaniu opisanym w punkcie III.2) Ogłoszzenia Wykonawca przedłoży odpowiednio: dla części 1 oraz od 5 do 23: - uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, dla części 2, 3 oraz 4 zamówienia: - uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; w przypadku braku dokumentu poświadczającego posiadanie takich uprawnień Wykonawca, w wykazie, o którym mowa w ppkt 4 w kolumnie 4 wykaże posiadanie przez wskazaną osobę, co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych. 4. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Cena wersji papierowej: 25 zł. Płatne w kasie ZBK, Kraków, os. Zotej Jesieni 14, parter. Odbiór SIWZ w Referacie Zamówień Publicznych, III p., pok. 56..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 09:45, miejsce: ZBK, Kraków, os. Złotej Jesieni 14, Punkt Obsługi Mieszkańców, parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: stolarka drewniana - lokale mieszkalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość okien 30 sztuk, dł. parapetów 41,18 mb, powierzchnia 71,67 m2, nawiewnik 28 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: stolarka drewniana - lokale mieszkalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość okien 28 szt., dł. parapetu 30,91 mb, powierzchnia 61,99 m2, nawiewnik 26 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: stolarka drewniana - lokale mieszkalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość okien 17 szt., dł. parapetu 20,00 mb, powierzchnia 40,99 m2, nawiewnik 15 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV: stolarka drewniana - lokale mieszkalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość okien 19 szt., dł. parapetu 23,61 mb, powierzchnia 48,88 m2, nawiewnik 15 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V stolarka PCV - lokale mieszkalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość okien 59 szt., dł. parapetu 60,31 mb, powierzchnia 104,75 m2, nawiewnik 46 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI: stolarka PCV - lokale mieszkalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość okien 20 szt., dł. parapetu 28,23 mb, powierzchnia 44,66 m2, nawiewnik 17 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII: stolarka PCV - lokale mieszkalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilośc okien 48 szt., dł. parapetu 60,91 mb, powierzchnia 109,35 m2, nawiewnik 41 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII: stolarka PCV - lokale mieszkalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość okien 33 szt., dł. parapetu 50,04 mb, powierzchnia 88,15 m2, nawiewnik 26 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX : stolarka PCV - lokale mieszkalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość okien 51 szt., dł. parapetu 55,47 mb, powierzchnia 100,85 m2, nawiewnik 37 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część X : stolarka PCV - lokale mieszkalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilośc okien 39 szt., dł. parapetu 49,04 mb, powierzchnia 87,09 m2, nawiewnik 34 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część XI : stolarka PCV- lokale mieszkalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość okien 41 szt., dł. parapetu 56,08 mb, powierzchnia 103,87 m2, nawiewnik 39 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część XII: stolarka PCV- lokale mieszkalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość okien 46 szt., dł. parapetu 61,90 mb, powierzchnia 118,83 m2, nawiewnik 40 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część XIII : stolarka PCV- lokale użytkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość okien 46 szt., dł. parapetu 60,76 mb, powierzchnia 92,05 m2, nawiewnik 37 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część XIV : stolarka PCV- lokale użytkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilośc okien 47 szt., dł. parapetu 71,85 mb, powierzchnia 114,24 m2, nawiewnik 25 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część XV: stolarka PCV- budynki przychodni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość okien 87 szt., dł. parapetu 74,82 mb, powierzchnia 131,51 m2, nawiewnik 44 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część XVI: stolarka PCV- budynki przychodni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość okien 109 szt. dł. parapetu 98,71 mb, powierzchnia 169,35 m2, nawiewnik 55 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Część XVII: stolarka PCV- budynki przychodni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość okien 78 szt. dł. parapetu 82,68 mb, powierzchnia 143,04 m2, nawiewnik 39 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Część XVIII: stolarka PCV- budynki przychodni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość okien 55 szt., dł. parapetu 76,18 mb, powierzchnia 135,86 m2, nawiewnik 28 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Część XIX: stolarka PCV- budynki przychodni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość okien 42 szt., dł. parapetu 53,17 mb, powierzchnia 102,67 m2, cięgno 1 szt., nawiewnik 21 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Część XX: stolarka PCV- budynki przychodni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość okien 74 szt. dł. parapetu 76,22 mb, powierzchnia 130,34 m2, nawiewnik 37 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Część XXI: stolarka PCV- budynki przychodni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość okien 33 szt., dł. parapetu 57,30 mb, powierzchnia 115,78 m2, nawiewnik 17 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Część XXII: stolarka PCV- budynki przychodni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość okien 68 szt. dł. parapetu 81,71 mb, powierzchnia 176,05 m2, nawiewnik 34 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Część XXIII: stolarka PCV- budynki przychodni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość okien 51 szt., dł. parapetu 62,41 mb, powierzchnia 106,76 m2, nawiewnik 26 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.