eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2529L ul. Puławska w m. Kazimierz Dolny.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-06

Puławy: Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2529L ul. Puławska w m. Kazimierz Dolny.
Numer ogłoszenia: 113962 - 2016; data zamieszczenia: 06.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83696 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach, ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8884160, faks 081 8880388.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2529L ul. Puławska w m. Kazimierz Dolny..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu z własnych materiałów i własnym sprzętem zamówienia publicznego, które polegało będzie na: przebudowie drogi powiatowej nr 2529L na odcinku od km 0+000,00 do km 0+731,00 ul. Puławska w m. Kazimierz Dolny, budowie prawostronnego chodnika na odcinku długości 720 m przy ul. Puławskiej w m. Kazimierz Dolny. Zakres zadania obejmuje remont nawierzchni asfaltowej jezdni i związany jest ze złym stanem technicznym istniejącej nawierzchni, która wymaga wykonania pilnych robót remontowych. Teren objęty opracowaniem położony jest województwie lubelskim, na terenie gminy Kazimierz Dolny, w ciągu drogi powiatowej nr 2529L. Obiekt położony jest na działkach stanowiących pas drogowy drogi powiatowej - ulicy Puławskiej. Na rozpatrywanym odcinku jezdnia asfaltowa posiada przekrój szlakowy o szerokości jezdni 6,0-6,2m z obustronnymi poboczami ziemnymi o szer. 0,75-1,2m. Droga przebiega na rozpatrywanym odcinku w terenie zabudowanym. Nawierzchnia asfaltowa jest w złym stanie technicznym. Występują liczne deformacje, spękania podłużne i poprzeczne oraz wyrwy powodujące utrudnienia w odbywającym się ruchu pojazdów. Remont przedmiotowego odcinka drogi wymagany jest ze względu pogarszającego się stanu technicznego oraz wymogów bezpieczeństwa ruchu kołowego i pieszego. W związku z tym konieczne jest wykonanie nowych warstw asfaltowych które zabezpieczą istniejącą drogę przed dalszym jej zniszczeniem, wzmocnią oraz poprawią jej stan techniczny. Początek opracowania remontowanego odcinka drogi powiatowej znajduje się w km rob. 0+000,00 tj. na końcu wyremontowanego odcinka drogi powiatowej, zaś koniec w km 0+731,00 tj. w obrębie obiektu mostowego. Projektowany odcinek drogi w całości przebiega po śladzie istniejącej jezdni. Na odcinku do km 0+713,00 jezdnia posiada przekrój uliczny z jezdnią asfaltową o szerokości 6,0-6,2m i lewostronnym poboczem utwardzonym kruszywem łamanym o szerokości 0,75m. UWAGA. Po stronie prawej jezdni na zlecenie Gminy Kazimierz Dolny zostanie zaprojektowany chodnik z kostki brukowej, co spowoduje zmianę przekroju jezdni na pół uliczny. Na odcinku od km 0+713,00 do km 0+731,00 w obrębie obiektu mostowego zaprojektowano remont chodników z kostki brukowej przylegających do jezdni. Chodniki te zlokalizowane są za krawężnikiem betonowym 20x30cm bezpośrednio przy krawędzi jezdni. Zakres remontu obejmuje m.in. następujący asortyment robót: Frezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni asfaltowej na średnią głębokość 4cm - 167 m2, Oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni asfaltowej - 8954,40 m2, Skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej oraz w-wy wyrównawczo -wiążącej emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2- 8954,40 m2, Ułożenie w-wy wyrównawczo-wiążącej z betonu asfaltowego AC16W KR-3 o śr. grubości 5,86cm- 652 Mg, Wykonanie nowej warstwy ścieralnej gr. 4cm z betonu asfaltowego AC 11S KR-3 - 4503,40 m2, Wykonanie utwardzonego pobocza gr. 12cm i zjazdów z kruszywa łamanego 0-31,5mm o szer. 0,75m- 585 m2 Wykonanie peronów przystankowych z kostki brukowej - 18 m2 Oczyszczenie istniejącego przepustu okularowego fi 80 pod jezdnią, Odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego po wykonaniu nowej w-wy ścieralnej. Parametry techniczne i rozwiązania konstrukcyjne Parametry techniczne odcinka drogi: klasa techniczna L długość odcinka drogi - 731mb szerokość jezdni - 6,0-6,2m spadek poprzeczny: daszkowy 2% prędkość projektowa Vp=40km/h chodniki: prawostronny wg. odrębnego opracowania utwardzone pobocza : lewostronne o szerokości 0,75m W ramach remontu przewidziano, w uzgodnieniu z Inwestorem, wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi w następujący sposób: Jezdnia dr. pow. nr 1434L warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S KR-3 wg PN-EN-13108-1 - gr. 4 cm warstwa wyrównawczo-wiążąca z betonu asfaltowego AC16W KR-3 wg PN-EN-13108-1 - wg.tab.wyrównań istniejąca konstrukcja drogi powiatowej ( lokalne frezowanie) Perony przystankowe nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr.6 cm podsypka cem.-piaskowa gr. 4 cm podbudowa z piasku stabiliz. cementem o Rm =2,5MPa gr. 15cm Perony przystankowe od jezdni oddzielono krawężnikiem betonowym 20x30cm wystającym +12cm na ławie z betonu C12/15, a nawierzchnię peronów wokół obramowano obrzeżem betonowym 8x30cm na ławie z chudego betonu. Chodniki, perony i zjazdy. W miejscu istniejących przystanków autobusowych po lewej stronie w km 0+234,90 oraz w km 0+633,00 zaprojektowano perony z kostki brukowej betonowej o długości 6,0m i szerokości 1,7m. Po lewej stronie jezdni w miejscu istniejących zjazdów zgodnie z rysunkiem planu sytuacyjnego zaprojektowano zjazdy z kruszywa łamanego oraz zjazdów asfaltowych. W odrębnym opracowaniu na zlecenie gminy Kazimierz Dolny zaprojektowany będzie chodnik z kostki brukowej, który zmieni dotychczasowy przekrój szlakowy jezdni na przekrój pół-uliczny. Odwodnienie Utrzymano dotychczasowe powierzchniowe odwodnienie jezdni poprzez nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych remontowanej jezdni. Zakres inwestycji w branży drogowej obejmuje również: Budowę chodnika z kostki brukowej o szerokości 2,0m na odcinku od km 0+000,00 do km 0+384,00 oraz szerokości 1,25-1,5m na odcinku od km 0+384,00 do km 0+720,00 wraz z : ustawieniem krawężnika betonowego 20x30cm na ławie z betonu C12/15 przy krawędzi jezdni asfaltowej; budową zjazdów z kostki brukowej do posesji na szerokości projektowanego chodnika na całym proj. odcinku; wykonaniem 2 szt. cieków pod chodnikowych z płyt betonowych chodnikowych 50x50x7cm i krawężników betonowych 15x30cm oraz nabudowaniem wpustu ulicznego na istniejącym przepuście w km 0+380,00. W miejscu projektowanego chodnika obecnie nie występuje utwardzony chodnik. Projektowane zagospodarowanie terenu. Rozwiązanie w planie sytuacyjnym. Początek opracowania projektowanego chodnika znajduje się w km rob. 0+000,00 tj. na końcu wyremontowanego odcinka drogi powiatowej, zaś koniec w km 0+720,00 tj. w obrębie obiektu mostowego. Projektowany odcinek drogi w całości przebiega po śladzie istniejącej jezdni. Na odcinku do km 0+720,00 jezdnia posiada przekrój uliczny z jezdnią asfaltową o szerokości 6,0-6,2m. Po stronie prawej jezdni zaprojektowano chodnik zlokalizowany bezpośrednio za krawężnikiem betonowym, co zmieni dotychczasowy przekrój jezdni na pół-uliczny. Na odcinku od km 0+000,00 do km 0+384,00 proj. chodnik posiada szerokość 2,0m ( wraz z krawężnikiem betonowym 20x30cm). Na odcinku od km 0+384,00 do km 0+720,00, ze względu na wąski pas drogowy proj. chodnik posiada szerokość 1,7m ( wraz z krawężnikiem betonowym 20x30cm). UWAGA. Na tym odcinku chodnik należy wykonać bezpośrednio przy naw. asf. i w przedmiarze robót przewidziano rozebranie nierównej krawędzi jezdni asfaltowej z podbudową o szer. min. 0,10m. Od strony posesji chodnik obramowano obrzeżem betonowym 8x30cm na ławie z chudego betonu. Na całości projektowanego odcinka zaprojektowano zjazdy do posesji (szerokość podano na planie sytuacyjnym) z kostki brukowej betonowej na szerokości proj. chodnika. Rozwiązanie wysokościowe. Na projektowanym odcinku wykonano niwelację podłużną i poprzeczną terenu w celu określenia istniejących rzędnych wysokościowych jezdni asfaltowej i przyległego terenu. Niwelację geodezyjną wykonał geodeta uprawniony. Projektowaną niweletę chodnika zaprojektowano w nawiązaniu do projektowanej wg. odrębnego opracowania nowej niwelety jezdni asfaltowej. Na rysunku nr 4- Profil podłużny przedstawiono projektowany profil podłużny jezdni asfaltowej Niweleta krawężnika przy chodniku wynosi + 6cm względem rzędnej podanej na profilu podłużnym. Przekroje normalne i konstrukcyjne. Konstrukcję nawierzchni jezdni, zjazdów i chodników przyjęto na podstawie Załącznika nr 5 do Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 43 poz. 430 z 14 maja 1999r). Parametry techniczne: klasa techniczna L długość odcinka drogi - 720mb szerokość jezdni - 6,0-6,2m spadek poprzeczny: daszkowy 2% prędkość projektowa Vp=40km/h chodniki: prawostronny 1,25-2,0m utwardzone pobocza : lewostronne o szerokości 0,75m Projektowana konstrukcja nawierzchni. Chodnik: nawierzchnia z kostki brukowej bet. szarej gr.6 cm podsypka cem.-piaskowa gr. 4 cm podbudowa z piasku stabiliz. cementem o Rm =2,5MPa gr. 12cm warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm zjazdy: nawierzchnia z kostki brukowej bet. Szarej gr. 6 cm podsypka cem.-piaskowa gr. 4 cm podbudowa z piasku stabiliz. cementem o Rm =5,0MPa gr. 20cm Obramowanie jezdni asfaltowej przy projektowanym chodniku stanowi krawężnik betonowy wibroprasowany 20x30cm na ławie z betonu C12/15 wystający +12cm w stosunku do poziomu w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego. Chodniki od strony zewnętrznej obramowano obrzeżem betonowym 8x30cm szarym na ławie z chudego betonu. Odwodnienie W związku ze zmianą przekroju szlakowego jezdni na przekrój pół-uliczny w celu prawidłowego odwodnienia jezdni zaprojektowano (zgodnie z lokalizacją przedstawioną na planie sytuacyjnym w km 0+420,00 oraz w km 0+493,60) 2 szt. cieków pochodnikowych wykonanych z krawężników betonowych 15x30cm, betonu C20/25 i płyt chodnikowych betonowych 50x50x7cm. Projektowane cieki pod chodnikowe odprowadzą wody opadowe płynące wzdłuż krawężnika betonowego na zieleńce. Dodatkowo na istniejącym przepuście w km 0+380,00 zaprojektowano wpust uliczny typu ciężkiego D400 na kręgu betonowym fi 500 włączonym do przepustu. Roboty ziemne W ramach robót drogowych należy wykonać koryto pod w-wy konstrukcyjne krawężników, chodników i zjazdów. W oparciu o pomiary geodezyjne wykonane przez geodetę sporządzono profil podłużny i przekroje poprzeczne. Wszystkie roboty ziemne w pobliżu urządzeń podziemnych należy prowadzić ręcznie, z zachowaniem szczególnej ostrożności. Zjazdy. W związku z budową chodnika zaprojektowano do wszystkich posesji wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 6cm o szerokości podanej na planie sytuacyjnym. Projektowane zjazdy od strony jezdni ograniczono krawężnikiem betonowym wtopionym do poziomu + 3cm względem projektowanej w-wy asfaltowej. Przy krawędzi jezdni zastosowano skosy wjazdowe 1:1 o długości 1,5m. Zjazdy zaprojektowano wyłącznie na szerokości proj. chodnika, na dalszej części zjazdu pomiędzy posesją a chodnikiem pozostawiono dotychczasowy sposób utwardzenia zjazdu. Na rysunku nr 8- Szczegół zjazdu przedstawiono sposób opuszczenia krawężnika na zjazdach oraz spadki podłużne na zjazdach. UWAGA: Zakazuje się prowadzenia prac związanych z wykonywaniem warstw z betonu asfaltowego podczas weekendów i święta! Wymagany okres gwarancji jest wprowadzony jako pozacenowe kryterium oceny ofert i wynosi: 1.12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy (Wykonawca otrzyma 1 pkt), 2.24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy (Wykonawca otrzyma 2 pkt), 3.36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy (Wykonawca otrzyma 3 pkt), Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa: 1.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ, znajduje się na oddzielnym pliku. 2.Projekt wykonawczy w zakresie przebudowy drogi i budowy chodnika- Załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ, znajduje się na oddzielnym pliku . 3.Przedmiar robót oddzielnie dla przebudowy drogi i budowy chodnika - Załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi zamówieniem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Zamawiającemu do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach Unii Europejskiej. Zamawiający ustala wynagrodzenie kosztorysowe za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych sp. z o.o., ul. Doktora Perzyny 84A, 26-700 Zwoleń, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 384485,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 387706,28

  • Oferta z najniższą ceną: 387706,28 / Oferta z najwyższą ceną: 448986,54

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.