eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOLNEGO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO W RAMACH PROJEKTUMODERNIZACJA I PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, UMOŻLIWIENIE OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ PO OBIEKCIE SZKOLNYM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-06

Piła: MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOLNEGO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO W RAMACH PROJEKTU: MODERNIZACJA I PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, UMOŻLIWIENIE OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ PO OBIEKCIE SZKOLNYM
Numer ogłoszenia: 113915 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, fax 067 2109332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOLNEGO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO W RAMACH PROJEKTU: MODERNIZACJA I PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, UMOŻLIWIENIE OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PORUSZANIA SIĘ PO OBIEKCIE SZKOLNYM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówieniem objęta jest modernizacja budynku szkolnego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Pile, mająca na celu likwidację barier dla niepełnosprawnych. W zakres robót wchodzą: - budowa szybu windowego, montaż windy, - poszerzenie otworów drzwiowych i montaż nowej stolarki drzwiowej, - wymiana posadzek w korytarzach oraz na klatce schodowej, - roboty malarskie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.30 - Szkoły specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.30 - Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Posiadają doświadczenie i udokumentują, że w ciągu ostatnich 5 lat jako główny wykonawca budowlany lub podwykonawca wykonali roboty modernizacyjne co najmniej dwóch obiektów użyteczności publicznej, w tym co najmniej jedno związane z montażem windy, o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 000 złotych 3. Zobowiążą się do zatrudnienia kadry kierowniczej budowy, w tym: kierownik budowy, kierownik robót instalacyjnych, kierownik robót elektrycznych 4. Udokumentują dysponowanie sprzętem budowlanym, niezbędnym do realizacji robót (elektronarzędzia niezbędne przy tego typu robotach, betoniarki, odpowiedni transport towarowy). 5. Posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową w minimalnej wysokości ceny brutto złożonej oferty. 6. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Udzielą gwarancji jakości za wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 8. Warunki zapłaty - Wykonawca wystawi fakturę VAT po odbiorze końcowym robót. Termin zapłaty faktury - 14 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu. Zapłata należności za fakturę będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem końcowym robót. 9. Wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzą podwykonawcom. Jeśli Wykonawca zamierza podzlecić roboty podwykonawcy/om to jest zobowiązany podać w ofercie nazwy podzlecanych robót i ich wartość.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/ów zapłata ostatniej faktury za roboty uzależniona będzie od udokumentowania rozliczenia się Wykonawcy z podwykonawcą (solidarna odpowiedzialność za wynagrodzenie podwykonawcy inwestora i wykonawcy). Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę, wymagane dokumenty, potwierdzą ich spełnianie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy. 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że reprezentowana przez Niego firma nie jest w stanie upadłości, ani nie otwarto jej likwidacji. 5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót na obiektach użyteczności publicznej - załącznik Nr 3 do SIWZ. Do informacji należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego). Roboty w wykazie nie potwierdzone w/w dokumentami nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego. 6. Informacje o kwalifikacjach kierownika budowy proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót załącznik Nr 4 do SIWZ. Do informacji załączyć kserokopię uprawnień budowlanych i aktualnych zaświadczeń potwierdzających przynależność do Krajowej Izby Inżynierów budownictwa lub właściwej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz.U. z 2001r Nr 5, poz. 42 z późn. zm). 7. Informację o wymaganym sprzęcie niezbędnym do realizacji robót - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 - Wykaz sprzętu. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia. 10. Informacja o ewentualnym zatrudnieniu podwykonawców robót - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 6 do SIWZ. 11. Wyceniony przedmiar robót (kosztorys ofertowy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Termin wykonania zamówienia - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 320.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.