eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › przetarg nieograniczony - znakN/10/07 - na dostawę densytometru do diagnostyki osteoporozy do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-06

Sopot: przetarg nieograniczony - znak: N/10/07 - na dostawę densytometru do diagnostyki osteoporozy do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie
Numer ogłoszenia: 113913 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko, ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5557528.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzr.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony - znak: N/10/07 - na dostawę densytometru do diagnostyki osteoporozy do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa fabrycznie nowego densytometru do diagnostyki osteoporozy do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie określonego jako: Densytometr rentgenowski z wiązką ołówkową pozwalający określić gęstość kości, postępy choroby lub leczenia z oprogramowaniem, zestawem komputerowym i drukarką z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego i płatnego pogwarancyjnego. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także transport do siedziby Zamawiającego - Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko, ul. Grunwaldzka 1/3, 81-759 Sopot - Oddział Balneologii I piętro, opakowanie i ubezpieczenie w czasie dostawy do siedziby Zamawiającego oraz instalacja i szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - minimalne wymagania techniczne i organizacyjne: 1.1. Automatyczny densytometr z zasilaniem sieciowym (zasilanie 230V/50Hz) z możliwością pomiarów punktowych i automatycznego skanowania sensytogramów oraz z interfejsem do komputera klasy PC. 1.2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi oprogramowanie wraz z nieograniczoną czasowo licencją na eksploatacje oprogramowania do współpracy z densytometrem wraz z zestawem komputerowym i drukarką. Minimalne wymagania zestawu komputerowego są następujące: procesor min. Core 2 Duo 2,13 GHz, pamięć RAM min. 2 x 512 MB, płyta główna typu Intel 965Q Express lub równoważna, dysk twardy min. 160 GB, 7200 obr./minutę, wbudowany napęd DVD-RW, karta sieciowa, min. 6 portów USB 2.0, oprogramowanie Microsoft Windows XP Professional lub równoważne (tj. umożliwiające komunikacje z urządzeniami wyposażonymi w oprogramowanie Windows), monitor kolorowy LCD o przekątnej ekranu min. 17 cali, standardowa klawiatura, mysz optyczna 2-przyciskowa z przewijaniem, drukarka kolorowa, laserowa. 1.3. Opcja określająca gęstości kości, postępy choroby lub leczenia. 1.4. Opcja określająca procentowy skład ciała (tkanka mięśniowa, tłuszczowa i kostna). 1.5. Opcje skanowania: kręgosłup lędźwiowy AP, biodro (z wynikami dla górnej części szyjki kości udowej, z długością osi szyjki oraz momentem bezwładności przekroju poprzecznego szyjki jak również z oceną ryzyka złamania w perspektywie 10 lat), dwa biodra, całe ciało ze składem ciała, BMD kręgosłupa bocznego, opcja pediatryczna. 1.6. Przeniesienie bazy danych pacjentów z komputera współpracującego z densytometrem DPX-NT firmy Lunar znajdującego się w Gdyni umożliwiające dalsze ich przetwarzanie i pełną kompatybilność z oprogramowaniem i nowymi danymi. 1.7. Zapewnienie minimalnego okresu gwarancji na densytometr 12 m-cy od daty instalacji. 1.8. Wymagana dostawa densytometru wraz z oprzyrządowaniem i oprogramowaniem w terminie do 4 tygodni od dnia podpisania umowy. 1.9. Warunki serwisu densytometru: reakcja na zgłoszenie usterki - 24 godziny od telefonicznego zgłoszenia, naprawa w terminie 10 dni od zgłoszenia usterki, trzy naprawy gwarancyjne tego samego podzespołu kwalifikują sprzęt do wymiany na nowy - równoważny. 1.10. Okres minimalnej gwarancji na komputer i drukarkę - 36 m-cy od daty instalacji. 1.11. Warunku serwisu komputera i drukarki: dostawa w terminie do 4 tygodni od dnia podpisania umowy, reakcja na zgłoszenie usterki - 24 godziny od telefonicznego zgłoszenia, naprawa w miejscu instalacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Forma prawna , jaką musi przyjąć grupa wykonawców , której zostanie udzielone zamówienie : W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo : - listę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oraz - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału, poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony . Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców poświadcza także własne dokumenty. Warunki udziału - sytuacja podmiotowa wykonawców : I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz.1163 z późn. zm.) tj. Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.a i d- ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.II ppkt.1, 2; b/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.b - ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.II ppkt. 3, c/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.c - ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt.II ppkt. 4; DODATKOWA INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW : - MAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA ZA GRANICĄ: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : - zamiast dokumentów wskazanych w pkt.II ppkt.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów wskazanych w pkt. II ppkt.1 SIWZ - Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA : W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie lub przez Wykonawcę kopii, albo sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania wynikającego ze złożonej oferty. UWAGA: jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymagane przez Zamawiającego w jednej z następujących form: - oryginały, - kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców poświadcza także własne dokumenty . ZASADY OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający oceni spełnienie warunków wymaganych od Wykonawców określonych w Rozdz.IV SIWZ według następujących zasad: 1.1 Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem warunków określonych w Rozdz. IV. SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. 1.2 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie -spełnia / nie spełnia. 1.3 O wykluczeniu Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę, którego wykluczył, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 1.4 Ofertę złożoną przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 1.5 Jeżeli Wykonawca wykaże się spełnieniem warunków określonych w Rozdz. IV złożona oferta zostanie zakwalifikowana do dalszej analizy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: Stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument . 2. wypełnione Oświadczenie - stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument. Stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. wypełnione Oświadczenie - stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument Stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : 4. wypełnione Oświadczenie - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: 5. dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytku szpitalnego - dla oferowanych produktów stanowiących wyroby medyczne - deklaracja producenta o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla danego oferowanego produktu bądź dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania. W wypadku, gdy dla danego podmiotu w stosunku do danego wyrobu dokonanie zgłoszenia jest obowiązkowe - dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania bądź dokument potwierdzający zarejestrowanie wyrobu - jest bezwzględnie wymagany jako załącznik do oferty. 6. Opis produktu - Folder producenta potwierdzający oferowane parametry w języku polskim Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do złożenia: 7. wypełnionego FORMULARZA OFERTY - stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 8. wypełnionego FORMULARZA OFERTOWEGO - Arkusza informacji technicznej - stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ 9. wypełnionego FORMULARZA CENOWEGO - stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzr.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Sekretariat, I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Sekretariat, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.