eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW SPORTOWO-REKREACYJNYCH MOSiR W ŁOMŻY 1/ Terenów Sportowo - Rekreacyjnych nad Narwią - Port Łomża, ul. Żydowska 10 2/ Pływalni Miejskiej nr 1 w Łomży, ul. Niemcewicza 17 A 3/ Pływalni Miejskiej nr 2 w Łomży, ul. Wyszyńskiego 15

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-17

Łomża: ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW SPORTOWO-REKREACYJNYCH MOSiR W ŁOMŻY : 1/ Terenów Sportowo - Rekreacyjnych nad Narwią - Port Łomża, ul. Żydowska 10 2/ Pływalni Miejskiej nr 1 w Łomży, ul. Niemcewicza 17 A 3/ Pływalni Miejskiej nr 2 w Łomży, ul. Wyszyńskiego 15
Numer ogłoszenia: 113907 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83771 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Zjazd 18, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 86 2150605, faks 86 2150605.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW SPORTOWO-REKREACYJNYCH MOSiR W ŁOMŻY : 1/ Terenów Sportowo - Rekreacyjnych nad Narwią - Port Łomża, ul. Żydowska 10 2/ Pływalni Miejskiej nr 1 w Łomży, ul. Niemcewicza 17 A 3/ Pływalni Miejskiej nr 2 w Łomży, ul. Wyszyńskiego 15.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Ochrona fizyczna Terenów Sportowo - Rekreacyjnych nad Narwią - Port Łomża w Łomży, ul. Żydowska 10, przy następujących założeniach: 1 pracownik ochrony: - od 01.06.2013 r. do 31.07.2013 r.: od poniedziałku do niedzieli w godz. 21.00 - 7.30, - od 01.08.2013 r. do 31.08.2013 r.: od poniedziałku do niedzieli w godz. 20.00 - 7.30, - od 01.09.2013 r. do 30.09.2013 r.: od poniedziałku do niedzieli w godz. 19.30 - 7.30, - od 01.10.2013 r. do 31.12.2013 r. : od poniedziałku do piątku w godz. 15.30 - 7.30, soboty, niedziele i święta całodobowo. a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy wynosi 3069 godz. b) Ilość godzin określonych w ppkt a) jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.2. Ochrona fizyczna Pływalni Miejskiej nr 1 w Łomży ul. Niemcewicza 17 A, przy następujących założeniach: 1 pracownik ochrony: - 04.08.2013 r. od godz. 19.00 do 05.08.2013 r. do godz. 6.00, - 07.08.2013 od godz. 22.00 do 08.08.2013 r. do godz. 6.00, - 08.08.2013 r. od godz. 22.00 do 09.08.2013 do godz. 6.00, - 09.08.2013 r. od godz. 22.00 do 12.08.2013 r. do godz. 6.00, - 14.08.2013 r. od godz. 22.00 do 15.08.2013 r. do godz. 7.00. a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy wynosi 92 godz. b) Ilość godzin określonych w ppkt. a) jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.3. Ochrona fizyczna Pływalni Miejskiej nr 2 w Łomży, ul. Wyszyńskiego 15, przy następujących założeniach: 1 pracownik ochrony od 01.07.2013 r. do 22.07.2013 r. : od poniedziałku do piątku, w godz. 22.00-6.00 oraz w weekendy (sobota, niedziela) ochrona: od piątku od godz. 22.00 do poniedziałku do godz. 6.00. a) Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracowników ochrony w okresie realizacji umowy wynosi 264 godz. b) Ilość godzin określonych w ppkt.a) jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. UWAGI DO ZADAŃ Z PKT. 1.1, 1.2, 1.3, 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 2. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3. Rozliczanie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość godzin i zdarzeń ochrony oraz cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie. 4. Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie, jeżeli szkoda powstała na skutek nienależytego wykonywania usługi ochrony. 5. Usługi z ramienia Wykonawcy wykonywać będą osoby posiadające kwalifikacje pracownika ochrony, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie (minimum licencja pracownika ochrony I stopnia), będące sprawnie psychofizycznie, niekarane (zaświadczenie o niekaralności z KRK)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KUGUAR Koncesjonowana Agencja Ochrony i Usług Detektywistycznych M.P. Klima s.c. 18-400 Łomża ul. Zakątek 6, ul. Zakątek 6, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38531,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23803,75

  • Oferta z najniższą ceną: 23803,75 / Oferta z najwyższą ceną: 32195,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.