eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa stopów metali, materiałów do nitowania, drobnego sprzętu laboratoryjnego, odczynników chemicznych, materiału do wytwarzania rdzeni i form ceramicznych, piły do cięcia glazury, narzędzi warsztatowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-07

Rzeszów: Dostawa stopów metali, materiałów do nitowania, drobnego sprzętu laboratoryjnego, odczynników chemicznych, materiału do wytwarzania rdzeni i form ceramicznych, piły do cięcia glazury, narzędzi warsztatowych.
Numer ogłoszenia: 113893 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stopów metali, materiałów do nitowania, drobnego sprzętu laboratoryjnego, odczynników chemicznych, materiału do wytwarzania rdzeni i form ceramicznych, piły do cięcia glazury, narzędzi warsztatowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1: Dostawa stopów magnezu Opis: Dostawa stopów magnezu: 1. Stop magnezu AZ31;AZ61;Az80;WE43 Kształt geometryczny i ilość w mb. i m2 wg. załączonej tabeli materiałów w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Stop magnezu ALMg5-gąski 30kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 2: Dostawa materiałów do nitowania Opis: Dostawa materiałów do nitowania tj. 1) blachy stalowe kadmowane 2) blachy stalowe kwasoodporne 3) blachy duralowe 4) nity 5) nitonakrętki 6) nitownice Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 3: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego Opis: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 4: Dostawa odczynników chemicznych Opis: Dostawa odczynników chemicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 5: Dostawa materiału do wytwarzania rdzeni i form ceramicznych. Opis: Dostawa materiału do wytwarzania rdzeni i form ceramicznych. Granulatu tlenku cyrkonu oraz mielniki z dwutlenku cyrkonu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 6: Dostawa piły do ciecia glazury Opis: Dostawa piły do cięcia glazury z dwoma zapasowymi tarczami diamentowymi o średnicy 200mm i minimalnej mocy 1500W (piła zostanie przeznaczona do cięcia otrzymanych kształtek z uniepalnionych kompozytów). Zadanie częściowe nr 7: Dostawa papieru ściernego do metalu Opis: Dostawa papieru ściernego do metalu w arkuszach A4 nr 600 - 20 sztuk nr 360 - 20 sztuk nr 240 - 20 sztuk nr 80 - 20 sztuk Zadanie częściowe nr 8: Dostawa narzędzi warsztatowych. Opis: Dostawa narzędzi warsztatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 9: Dostawa stopów o następującym składzie chemicznycm. Opis: Dostawa stopów o następującym składzie chemicznycm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.62.00.00-3, 44.31.64.00-2, 38.00.00.00-5, 33.69.63.00-8, 44.11.13.00-4, 44.50.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków (Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) Wymagana forma dokumentu: oryginał

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków (Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) Wymagana forma dokumentu: oryginał

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków (Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) Wymagana forma dokumentu: oryginał

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków (Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) Wymagana forma dokumentu: oryginał

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków (Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) Wymagana forma dokumentu: oryginał

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. 207, bud. A, ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2010 godzina 10:00, miejsce: pok. 207 bud. A ul. W. Pola 2 , 35-959 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA, Projekt Kluczowy pn. NOWOCZESNE TECHNOLOGIE MATERIAŁOWE STOSOWANE W PRZEMYSLE LOTNICZYM, nr umowy: POIG.0101.02-00-015/08. 2. Projekt kluczowy nr POIG.01.03.01-00-015/08-00. pt: Nowe materiały metaliczne o strukturze nanometrycznej do zastosowań w nowoczesnych gałęziach gospodarki - projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa stopów magnezu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stopów magnezu: 1. Stop magnezu AZ31;AZ61;Az80;WE43 Kształt geometryczny i ilość w mb. i m2 wg. załączonej tabeli materiałów w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Stop magnezu ALMg5-gąski 30kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.62.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów do nitowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów do nitowania tj. 1) blachy stalowe kadmowane 2) blachy stalowe kwasoodporne 3) blachy duralowe 4) nity 5) nitonakrętki 6) nitownice Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.64.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników chemicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiału do wytwarzania rdzeni i form ceramicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiału do wytwarzania rdzeni i form ceramicznych. Granulatu tlenku cyrkonu oraz mielniki z dwutlenku cyrkonu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.13.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa piły do cięcia glazury..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piły do cięcia glazury z dwoma zapasowymi tarczami diamentowymi o średnicy 200mm i minimalnej mocy 1500W (piła zostanie przeznaczona do cięcia otrzymanych kształtek z uniepalnionych kompozytów)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa papieru ściernego do metalu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru ściernego do metalu w arkuszach A4 nr 600 - 20 sztuk nr 360 - 20 sztuk nr 240 - 20 sztuk nr 80 - 20 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa narzędzi warsztatowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi warsztatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa stopów o następującym składzie chemicznycm..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stopów o następującym składzie chemicznycm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.62.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.