eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łosice › Modernizacja - przebudowa drogi powiatowej Nr 2047W Walim - Dubicze - Wólka Nosowska - Granica woj. na odcinku od km 5+508 do km 8+942, odcinek długości 3,434 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-06

Łosice: Modernizacja - przebudowa drogi powiatowej Nr 2047W Walim - Dubicze - Wólka Nosowska - Granica woj. na odcinku od km 5+508 do km 8+942, odcinek długości 3,434 km
Numer ogłoszenia: 113892 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach, ul. Wiejska 3, 08-200 Łosice, woj. mazowieckie, tel. 083 359 02 32, fax 083 3590288.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.losice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja - przebudowa drogi powiatowej Nr 2047W Walim - Dubicze - Wólka Nosowska - Granica woj. na odcinku od km 5+508 do km 8+942, odcinek długości 3,434 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja - przebudowa drogi powiatowej Nr 2047W Walim - Dubicze - Wólka Nosowska - Granica woj. na odcinku od km 5+508 do km 8+942 Koszelówka - Wólka Nosowska - Granica woj., długości 3,434 km o szerokości jezdni 5,20 m, w tym: 1. Mechaniczne oczysczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno nawierzchni bitumicznej o powierzchni 17.804,80 m2, 2. Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową (zaniżenie podłużne), średnia grubość wyrównania 6 cm -33,80 ton, 3. Mechaniczne wyrównanie istniejacej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową, standard II, średnia grubość wyrównania 4 cm - pow. 17.804,80 m2, 4. Powierzchniowe pojedyncze utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową kationową niemodyfikowaną K1-70 i grysem bazaltowym o wym. 2-5 mm, pow. 17.804,80 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5.000 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych) może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie moga ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 3. Zrealizowali w ciagu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenie dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Dysponują personelem odpowiadajacym za realizację zamówienia, tj. min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej należącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Wykonawca powinien dysponować podanym niżej sprzętem (własnym lub dzierżawionym) w ilości nie mniejszej niż: a/ szczotka mechaniczna- szt.1, b/ układarka mas bitumicznych elektronicznie sterowana - szt. 1, c/ skrapiarka z elektronicznym sterowaniem wydatków emulsji - szt. 1, d/ walec wibracyjny gładki - szt. 1, e/ walec ogumiony - szt. 1, 6. Posiadają ubezpieczenie od opowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1 000.000,00 zł., 7. Potwierdzenie wniesienia wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły /spełnia- nie spełnia/. Nie spelnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niz wartość składanej oferty, 3. Dokumenty wystawione przez zamawiających, na rzecz których w/w zamówinia były realizowane, potwierdzające, że zostały wykonane należycie, 4. Wykaz personelu odpowiadajacego za raelizację zamówienia, 5. Doświadczenie personelu odpowiadającego za realizację zamówienia, 6. Wykaz posiadanego sprzętu, 7. Kopie uprawnień osób odpowiadających za realizację zamówienia, 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed termninem składania ofert, 9. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiesiące przed terminem składania ofert, 10. Zaświadczenie z ZUS lub KRUS o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 11. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 12. Dokument potwierdzajacy, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1 000 00,00 zł., 13. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.losice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach ul. Wiejska 3, 08 - 200 Łosice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach w Wiejska 3, 08 - 200 Łosice pokój nr 8 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.