Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-21
Jedwabno: Termomodernizacja i przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Trzęsawisko oraz wykonanie prac remontowych przy ogrodzeniu posesji w Zgniłosze nr 30, gm. Purda, pow. olsztyński
Numer ogłoszenia: 113828 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jedwabno , ul. 1 Maja 3, 12-122 Jedwabno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6213005, 6213775, faks 089 6213015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://jedwabno.olsztyn.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: nadleśnictwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Trzęsawisko oraz wykonanie prac remontowych przy ogrodzeniu posesji w Zgniłosze nr 30, gm. Purda, pow. olsztyński.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych, związanych z termomodernizacją i przebudową budynku mieszkalnego leśniczówki oraz wykonanie prac remontowych przy ogrodzeniu posesji wraz z utwardzeniem wjazdu na posesję. Zakres robót budowlanych związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, stanowi II etap zamówienia, którego realizację rozpoczęto w 2012 r. pn.: Modernizacja budynku mieszkalnego leśniczówki Trzęsawisko w Zgniłosze nr 30. Zakres ten obejmuje wykonanie, w oparciu o przygotowaną na zlecenie Zamawiającego dokumentację techniczną i uzyskane pozwolenie na budowę, robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych, związanych z: - dociepleniem ścian zewn. metodą lekką-mokrą poprzez wymianę dotychczasowego ocieplenia ścian zewn. i pomalowaniem nowej elewacji z tynku cienkowarstwowego farbami odpornymi na zanieczyszczenia organiczne (glony, porosty, mchy itp.), - wymianą stolarki okiennej i drzwiowej zewn. na nową drewnianą, - przebudową wejścia do budynku oraz pomieszczeń na parterze i poddaszu, - wymianą schodów wewnętrznych oraz przebudową schodów zewnętrznych i zabudową ganku wejściowego, - rozbiórką istniejącego murowanego komina i budową nowego komina systemowego, przystosowanego do przebudowywanego budynku, - wymianą i modernizacją instalacji sanitarnych i elektrycznych, wynikającą z przebudowy pomieszczeń w budynku, - wykonaniem wewnętrznych robót wykończeniowych po przebudowie pomieszczeń w budynku, - remontem istniejącego ogrodzenia posesji (wraz z wymurowaniem słupków przybramowych oraz wykonaniem i montażem drewnianej bramy i furtek) od strony drogi wojewódzkiej, - utwardzeniem wjazdu na posesję (poza pasem drogowym) kostką betonową typu polbruk..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Od Wykonawcy zamierzającego złożyć ofertę, wymagane będzie wadium przetargowe w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 złotych), wniesione przez Wykonawcę przed terminem składania ofert. Wadium może być wniesione w formach dopuszczonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłacić należy na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Ochrony Środowiska S.A. O/Olsztyn na konto nr 86 1540 1072 2001 5071 0912 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium przetargowe - termomodernizacja leśniczówki - Zgniłocha nr 30. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli nastąpią okoliczności określone w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na spełnienie warunków wyszczególnionych w art. 22 ust. 1 pkt 1: - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 1 do druku wniosku). Innych specjalnych wymagań w tym zakresie Zamawiający nie stawia. Zamawiający oceni spełnienie wyżej warunków według kryterium: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na spełnienie warunku wyszczególnionego w art. 22 ust. 1 pkt 2: - oświadczenie Wykonawcy o spełnienie warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 1 do druku wniosku), - wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonaniem w budynkach kompleksowych robót remontowych lub inwestycyjnych ogólnobudowlanych i instalacyjnych (w tym sanitarnych i elektrycznych) o łącznej wartości każdego z zamówień min. 100 tys. złotych (netto) (wg załącznika nr 4 do druku wniosku), z podaniem ich wartości netto oraz daty i miejsca wykonania; do wykazów należy załączyć referencje, udzielone Wykonawcy przez inwestorów (ewentualnie kopie końcowych protokółów odbioru robót), potwierdzających, że roboty te wykonane zostały w sposób należyty. Za spełnienie warunku w tym punkcie uważać się będzie wykonanie co najmniej jednego takiego zamówienia, które Wykonawca winien wymienić na pierwszym miejscu w przedłożonym przez niego wykazie zamówień. Pozostałe zrealizowane przez niego zamówienia, wymienione w wykazie na kolejnych pozycjach lub zawarte w wykazie dodatkowym służyć będą dokonaniu oceny punktowej stopnia spełnienia warunków, w celu sporządzenia rankingu Wykonawców, ubiegających się o zamówienie i wyłonienia z nich tych, do których Zamawiający skieruje zaproszenie do złożenia swoich ofert przetargowych. Zamawiający oceni spełnienie wyżej warunków według kryterium: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na spełnienie warunku wyszczególnionego w art. 22 ust. 1 pkt 3: - oświadczenie Wykonawcy o spełnienie warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 1 do druku wniosku). Zamawiający oceni spełnienie wyżej warunków według kryterium: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na spełnienie warunku wyszczególnionego w art. 22 ust. 1 pkt 3: - oświadczenie Wykonawcy, że w całym okresie realizowanego przez niego przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie dysponował osobą, posiadającą wymagane prawem uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (uprawnienia budowlane) o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie kierowania robotami budowlanymi, przynależącą do okręgowej izby samorządu budowlanego i posiadającą wymagane prawem ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zawodowej w okresie wykonywania przez Wykonawcę zamówienia (wg załącznika nr 1 do druku wniosku) - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (wg załącznika nr 3 do druku wniosku); na spełnienie tego warunku w tym punkcie, Zamawiający za wystarczające uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobą, które pełnić będzie obowiązki kierownika budowy branży ogólnobudowlanej oraz dysponowanie osobami (chociaż po 1 osobie) w branżach instalacyjnych (sanitarnej i elektrycznej), które będą nadzorować lub wykonywać roboty instalacyjne (sanitarne lub elektryczne); osoby te muszą posiadać przewidziane prawem uprawnienia wykonawcze, odpowiednio w poszczególnych branżach: konstrukcyjno-budowlanej (uprawnienia budowlane), sanitarnej i elektrycznej (uprawnienia budowlane, zaświadczenia o posiadaniu tytułu czeladnika lub mistrza rzemieślniczego, świadectwo ukończenia szkoły zawodowej w odpowiedniej branży, uprawnienia SEP w zakresie wykonawstwa inst. elektrycznych, itp.). Zamawiający oceni spełnienie wyżej warunków według kryterium: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na spełnienie warunków wyszczególnionych w art. 22 ust. 1 pkt 4: - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 1 do druku wniosku). - opłacona polisa (w postaci potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 100.000 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie wyżej warunków według kryterium: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
W celu sporządzenia rankingu Wykonawców, ubiegających się o zamówienie i wyłonienia z nich tych, do których skierowane zostanie zaproszenie do złożenia swoich ofert przetargowych, Zamawiający dokona zsumowania wartości netto, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przez danego Wykonawcę zamówień, wymienionych w wykazie (wg załącznika nr 3 do druku wniosku), popartych załączonymi referencjami, udzielonymi mu przez inwestorów (ewentualnie kopiami końcowych protokółów odbioru robót), potwierdzających, że roboty te wykonane zostały w sposób należyty.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - termin - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadku, kiedy: a) zmiany nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, b) zmiany są korzystne dla Zamawiającego, a konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) zmiany dotyczą przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych, których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty i o ile nie jest możliwe równoległe wykonywanie tych robót z robotami podstawowymi, d) zmiany dotyczą wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy robót, e) zmiany dotyczą zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), f) zmiany dotyczą przedmiotu zamówienia i konieczność ich wprowadzenia jest skutkiem zmiany przepisów prawa. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: a) terminu zakończenia realizacji robót na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta nie wynika z winy Wykonawcy, b) w uzasadnionym przypadku - zmiany kierownika budowy na innego, spełniającego również wymagania postawione w SIWZ, c) innych istotnych zmian, wynikających ze zmiany przepisów prawa, jeżeli będą one miały wpływ na przedmiot zamówienia. Składając pisemny wniosek o zmianę postanowień umowy, strona występująca o ich zmianę zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia choćby jednej z ww. okoliczności. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_jedwabno
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: druk wniosku o dop. do udziału w postępowaniu + zał. - w Nadleśnictwie Jedwabno 12-122 Jedwabno ul. 1 Maja 3 lub na stronie internetowej http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_jedwabno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2013 godzina 10:00, miejsce: sekretariat w siedzibie Zamawiającego (Nadleśnictwa Jedwabno) w Jedwabnie przy ul. 1 Maja 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI JEDWABNO
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Gminnego Centrum Bezpieczeństwa w Jedwabnie", gm. Jedwabno
- Budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw w Zimnej Wodzie wraz z niezbędną infrastrukturą (II)
więcej: przetargi JEDWABNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na działce nr ewid. 1025/5 położonej w Brzyskach
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- Przebudowa zabytkowego budynku w Stróży
- BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
- Remont klatek schodowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
- "Modernizacja obiektu - sanitariatów (SP-18)"
więcej: Betonowanie konstrukcji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.