eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urzędów › Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Leszczynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-06

Urzędów: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Leszczynie
Numer ogłoszenia: 113826 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urzędów, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, woj. lubelskie, tel. 081 8225052, fax 081 8285030.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzedow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Leszczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Leszczynie Zakres robót: Docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianiowymi EPS 70 (dawny PS-E FS 15) metodą lekko-mokrą z wyprawą mineralną; Docieplenie ścian cokołu jw. lecz wyprawa tynkiem mozaikowym; Docieplenie ościeży styropian gr. 3 cm - 89,30m2; Powierzchnia docieplenia ścian i cokołu 687,5m2 wraz z robotami towarzyszącymi dociepleniu ścian. Docieplenie stropodachu wełną mineralną gr 15 cm - 387,394 m2; Docieplenie ścian piwnic styropianem HYDROMAX gr. 12 cm - 98,64 m2, na głębokości 1,00m od poziomu terenu, po uprzednim odkopaniu i zerwaniu opaski betonowej i ponowne wykonanie opaski nowej z kostki betonowej - 70,673 m2; Wymiana stolarki okiennej okien zespolonych na okna z PCV z funkcją rozszczelnienia i zamontowaniem nawiewników higrosterowanych: o powierzchni do 0,6 m2 - 3,24m2; o powierzchni do 1,0 m2 - 2,16m2; o powierzchni do 1,5 m2 - 9,36m2; o powierzchni do 2,5 m2 - 15,75m2; o powierzchni ponad 2,5 m2 - 51,581m2; jw. lecz na okna stałe nieotwierane o pow. ponad 2,5 m2 (witryna FIX) - 11,462 m2; Wymiana drzwi wejściowych na aluminowe - 3,78 m2 i drzwi zaplecza na drewniane z naświetlem - 2 szt. o wym. 90x290cm. Przebudowa kotłowni : - roboty instalacyjne demontażowe ( kotły- 3 szt, pompy - 3 szt, naczynie wzbiorcze, rurociąg stalowy - 38 m); - roboty instalacyjne (montaż nowego kotła z panelem sterującym, montaż pompy obiegowej, naczynia wzbiorczego i odmulacza, montaż rurociągow wraz z termoizolacją ) - rozbiórka fundamentów pod kotły - 0,504m3, obicie tynków wewnętrznych - 92,142m2 zerwanie posadzki cementowej - 29,07 m2; - wykonanie nowych tynków - 92,142 m2, posadzki z płytek terakota - 28,32 m2, wyłożenie ścian glazurą - 41,40m2, oraz malowanie tynków - 50,742 m2 Przebudowa instalacji co : - demontaż rurociągów o śr. 10-65 mm - 341 m, wykonanie nowego rurażu - 310m - demontaż grzejników żeliwnych- 31 kpl i rurowych ożebrowanych - 8 szt; - montaż nowych grzejników stalowych płytowych - 42 szt, zaworów termostatycznych 43 szt. i odcinających- 43 szt. - izolacja rurociągów otulinami termoizolacyjnymi - 170 mb - utylizacja azbestu - 0,1 t Drobne roboty budowlane polegające na pomalowaniu tynków - 78 m2, wywierceniu otworów w ścianach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szkoły podstawowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamowienia w wysokości: 6 000 złotych, słownie: sześć tysięcy złotych. 2. Wykonawca wnosi wadium - przed upływem terminu składania ofert, ostateczny termin upływa w dniu terminu składania ofert przed nadejściem godziny, do której oferty powinny być złożone.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamowienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunkow: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamowienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamowienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamowienia. 2. Z ubiegania się o zamowienia publicznego wyklucza się wykonawcow, ktorzy: 2.1 nie spełniają warunkow udziału w postępowaniu o zamowienie publiczne z art. 22 Prawa zamowień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamowień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawcow w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunkow udziału w postępowaniu lub dokumentow potwierdzających spełnianie tych warunkow z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamowień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunkow zamowienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisow o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamowienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamowienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, ktorych nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamowień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisow, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunkow udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1) Formularz ofertowy - zał. nr 1 wypełniony i podpisany przez wykonawcę; a.2) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót - zał. nr 1a podpisany przez wykonawcę, należy przyjąć formę: ilość jednostek przedmiarowych x cena netto = wartość netto. Do zsumowanych pozycji netto należy doliczyć podatek Vat, i podać wartość brutto. a.3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału - zał. nr 2 wypełniony i podpisany przez wykonawcę; a.4) wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie - zał. nr 3, wypełniony i podpisany przez wykonawcę; a 5) wykaz robót budowlanych - zał. nr 4, wypełniony i podpisany przez wykonawcę; a 6) warunki gwarancji - zał. nr 5, podpisany przez wykonawcę po wykonaniu robót ; a 7) projekt umowy - zał. nr 6, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia przetargu zgodnie z zapisami podanymi w projekcie. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamowień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamowienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zał. nr 4, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawców, iż wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; C.2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 3 C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uprawnienia budowlane (kierownik budowy) w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamowienia należy złożyć następujące dokumenty: Oświadczenie wg zał. nr 2 . Dokumenty nie są wymagane E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspolnej: F.1 Wykonawcy mogą wspolnie ubiegać się o udzielenie zamowienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunkow zamowienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Nie są wymagane H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentow H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałow lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/urzedow

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siwz można uzyskać w siedzibie zamawiającego tj. Urzędzie Gminy w Urzędowie, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, pokój nr 4 osobiście lub poprzez przesłanie drogą pocztową za zwrotem kosztów przesłania.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Urzędowie, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 25.08.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zadania została zaplanowana na lata 2007-2008. Roboty przewidziane do realizacji w 2007 roku-zakres: 1) wymiana stolarki okiennej 2) przebudowa kotłowni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.