eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. "Modernizacja - Rozbudowa Szpitala w Nowym Mieście Lubawskim - I etap"



Ogłoszenie z dnia 2006-03-02

POZYCJA 11381

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowe Miasto Lubawskie: wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. "Modernizacja - Rozbudowa Szpitala w Nowym Mieście Lubawskim - I etap"

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim, do kontaktów: Alina Banaszewska, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4724220, fax 056 4724222, e-mail: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o., Wanda Łaguna, ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5274586, fax 089 5275358, e-mail: dokumentacja@wpui.olsztyn.pl, www.wpui.olsztyn.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o., Wanda łaguna, ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5274586, fax 089 5275358, e-mail: dokumentacja@wpui.olsztyn.pl, www.wpui.olsztyn.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. "Modernizacja - Rozbudowa Szpitala w Nowym Mieście Lubawskim - I etap". 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja- rozbudowa Szpitala w Nowym Mieście Lubawskim, przy ul. Mickiewicza, obejmująca: - Dobudowę łącznika pomiędzy dwoma istniejącymi budynkami szpitalnymi; - Budowę budynku z pomieszczeniami uzupełniającymi izbę przyjęć; - budowę budynku przeznaczonego na blok operacyjny z podręczną sterylizatomią; Powierzchnie: - powierzchnia użytkowa - 1 835 m kw., - powierzchnia zabudowy - 1 028 m kw., - kubatura - 6 197 m sześc. Szczegółowy zakres prac precyzują załączone do SIWZ: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna i przedmiar robót. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Nowe Miasto Lubawskie, ul. Mickiewicza 10, woj. warmińsko-mazurskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.51.41 - Sale operacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.41 - Roboty budowlane w zakresie sal operacyjnych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie n/w robót: - Dobudowę trzykondygnacyjnego, podpiwniczonego łącznika pomiędzy dwoma istniejącymi budynkami szpitalnymi, wraz z klatką schodową oraz windą towarową; - budowę jednokondygnacyjnej części przeznaczonej na pomieszczenia uzupełniające izby przyjęć; - budowę jednokondygnacyjnej z podpiwniczeniem części przeznaczonej na blok operacyjny z podręczną sterylizatomią;. Instalacje zewnętrzne: - Przyłącze kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków; - Przyłącze wody; - Przyłącze kanalizacji deszczowej; - Przyłącze cieplne- przebudowa; - Przyłącze gazów medycznych; - Przebudowa sieci elektroenergetycznych zewnętrznych - Instalacje oświetlenia zewnętrznego: 4. Instalacje wewnętrzne: wodnokan.; co.; elektryczne i telefoniczne, klimatyzacji i wentylacji, gazów medycznych, 5. Technologię bloku operacyjnego (2 sale operacyjne z zapleczem). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 80 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2.1.) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przetargiem zgodnie z obowiązującymi przepisami; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniający warunki dodatkowe określone w SIWZ. III.2.1.1) Status prawny - wymagane dokumenty I. Wykonawca winien być zarejestrowaną firmą lub osobą fizyczną zdolną do wykonania Robót określonych w SIWZ - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w przetargu i do zawarcia umowy - załączone pełnomocnictwo. III. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; IV. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; III.2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty I. Średnio roczne przychody wykonawcy za ostatnie 3 lata obrotowe (2002,2003,2004 r.) - na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż 6 mln zł; 1) Rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres trzech lat obrotowych (2002, 2003, 2004, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. III. Wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi lub mieć dostęp do linii kredytowych w wysokości nie mniej niż 2 mln. zł. Na potwierdzenie Wykonawca złoży informację o rachunku bankowym oraz informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie własnych środków finansowych lub dostęp do linii kredytowej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; IV. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż 2 miliony PLN. V. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert III.2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty I. Wykonawca wykonał z należyta starannością w okresie ostatnich 5 lat, tj. 2001 r. do 2005 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj: wykonał co najmniej dwa zadania o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu polegające na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, każda robota o wartości nie mniejszej niż 5 mln zł i o kubaturze powyżej 6.000 m sześc. Warunek ten musi zostać spełniony łącznie. II. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (personel kluczowy), posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, sieci i instalacje sanitarne bez ograniczeń, sieci i instalacje elektryczne bez ograniczeń, zgodnie z polskim Prawem Budowlanym. Należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert. Cały kluczowy personel proponowany przez wykonawcę musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do robót objętych niniejszym przetargiem, zgodnie z poniższymi wymaganiami: Kierownik budowy-l osoba-60 m-cy doświadczenia jako kierownik podobnych robót; Analogicznie: Kierownik robót budowlanych-1-36; Kierownik robót sanitarnych-1-36; Kierownik robót elektrycznych-1-36. Doświadczenie zawodowe Kierownika budowy -w okresie ostatnich 5 lat (2001-2005) był kierownikiem budowy co najmniej na 1 zadaniu o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu polegającym na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, robota o wartości nie mniejszej niż 5 mln. zł. i o kubaturze powyżej 6 000 m sześc. III. Wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do następujących urządzeń i sprzętu niezbędnego do wykonania robót: 1. Koparka kołowa o poj. naczynia roboczego min. 0,60 m sześc. - 1 szt. 2. Koparka gąsiennicowa o poj. łyżki 0,40 m sześć.- 1 szt. 3. Spycharka gąsienicowa min. 55 kW - l szt 4. Spycharka gąsiennicowa 74 kW - 1 szt. 4. Samochód samowyładowawczy 10 t - 1 szt. 5. Samochód skrzyniowy 5 t - 1 szt. 6. Dźwig samochodowy 8 t -1 szt. IV. Dane dotyczące robót wykonywanych przez podwykonawców. Wykonawca ma obowiązek wykazać w ofercie zakres robót powierzony podwykonawcom.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.04.2006, cena - 732 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.04.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.04.2006, godzina 11:15, Starostwie Powiatowym w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, pokój nr 15.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 2) Data wysłania ogłoszenia: 22.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.