To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-01
Jerzmanowa: Budowa chodnika w m. Potoczek
Numer ogłoszenia: 113781 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58701 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jerzmanowa, ul. Lipowa 4, 67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie, tel. 76 836 55 31, faks 76 831 21 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w m. Potoczek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Budowa chodnika w m. Potoczek polegających na: - przebudowie drogi w zakresie budowy odcinkami chodnika o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej na podbudowie z kruszywa łamanego oraz gruntu stabilizowanego cementem obramowanego obrzeżami i krawężnikami betonowymi o powierzchni około 500 m2; - utwardzeniu powierzchni gruntu na działce budowlanej - nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej na podbudowie z kruszywa kamiennego obramowanej obrzeżami i krawężnikami betonowymi; - utwardzeniu powierzchni gruntu na działce o użytku ŁV (nie wymaga odrolnienia) - nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej na podbudowie z kruszywa kamiennego obramowanej obrzeżami i krawężnikami betonowymi; - remoncie istniejącego zjazdu - wymiana nawierzchni kruszynowej na nawierzchnię z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej na podbudowie z kruszywa kamiennego obramowanej krawężnikami betonowymi; - montażu obiektu małej architektury w postaci kładki dla pieszych o charakterze ogrodowym w stylu (japońskim). Ponadto zakres prac obejmuje: - humusowanie i darniowanie skarp; - montaż barier ochronnych U14a około150 mb; - wykonanie czasowej organizacji ruchu; - wykonanie stałej organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe). 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowaną przez Zakład Budownictwa i Usług Inwestycyjnych FORMAT, ul. Wiśniowa 55, 59-300 Lubin dokumentacją projektową, w skład której wchodzą: projekt budowlany, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt organizacji ruchu tymczasowego, projekt organizacji ruchu docelowego oraz przedmiar robót. Wszystkie dokumenty stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera w/w dokumentacja projektowa. 4 Założenia: 4.1Wykonawca ma prawo sprawdzić miejsce realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. 4.2 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z wymogami Zamawiającego. 4.3 Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 4.4 Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz inne materiały do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora Nadzoru. 4.5 Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 4.6 Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 4.7 Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 4.8 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przez okres minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót maksymalnie 60 miesięcy, zgodnie z drugim kryterium oceny ofert. Termin gwarancji biegnie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 4.9 Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 4.10 Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. 4.11 Roboty w pasie drogowym będą prowadzone w imieniu zarządcy drogi, w oparciu o zaakceptowany projekt tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas trwania robót w oparciu o obowiązujące normy techniczne. 4.12 Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. W przypadku zastosowania materiałów innych niż przewidzianych w projekcie na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że materiały te są równoważne w zakresie jakościowym wraz z uzyskaniem zgody projektanta. Dokumenty zapewniające o równoważności materiałów muszą być dostarczone na wezwanie Zamawiającego. 4.13 Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości) i przedstawić je na wezwanie Zamawiającego. 4.14 Wykonawca podczas realizacji inwestycji zapewni dojazd i dojście do posesji. 4.15 Wykonawca zobowiązany jest ująć w kalkulacji organizację ruchu tymczasowego (zgodnie z projektem budowlanym Organizacji Ruchu Tymczasowej załączonej do niniejszej SIWZ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BRUK-ART Wojciech Wojciechowski, Jaczów, ul. Ogrodowa 26, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204183,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 138989,99
Oferta z najniższą ceną: 138989,99 / Oferta z najwyższą ceną: 232337,96
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI JERZMANOWA
- "Bieżące utrzymanie dróg"
- Przebudowa drogi nr 100236D w Jerzmanowej z podziałem na dwie części. - Cz. I Budowa chodnika przy ul. Głogowskiej w Jerzmanowej i Cz. II Budowa zatoki autobusowej przy ul. Głogowskiej w Jerzmanowej.
więcej: przetargi JERZMANOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej łączącej drogę wojewódzką nr 382 z drogą powiatową nr 2887D w Strzegomiu.
- Przebudowa drogi nr 2716P w Gminie Kuślin
- Remont utwardzenia terenu przy Zespole Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącym w Toruniu
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 282 przy ul. Na Uboczu 7- ETAP IB i II.
- Przebudowa boiska sportowego wraz z bieżnią i skocznią w dal przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lubochni
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Biszczy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.