eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koniecpol › Wykonanie przebudowy drogi leśnej wewnątrzzakładowej ppoż. nr 61 w Leśnictwie Kossów - Radków, obręb Kossów, Gm. Radków, pow. Włoszczowa, woj. Świętokrzyskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-27

Koniecpol: Wykonanie przebudowy drogi leśnej wewnątrzzakładowej ppoż. nr 61 w Leśnictwie Kossów - Radków, obręb Kossów, Gm. Radków, pow. Włoszczowa, woj. Świętokrzyskie
Numer ogłoszenia: 113779 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Koniecpol , Różana 11, 42-230 Koniecpol, woj. śląskie, tel. 034 3551285, faks 034 3551265.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koniecpol.katowice.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy drogi leśnej wewnątrzzakładowej ppoż. nr 61 w Leśnictwie Kossów - Radków, obręb Kossów, Gm. Radków, pow. Włoszczowa, woj. Świętokrzyskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy wewnątrzzakładowej drogi leśnej w planach urządzania lasu wyznaczonej jako dojazd pożarowy nr 61 w Leśnictwie Kossów (etap I) - Radków (etap II), Nadleśnictwo Koniecpol - przebiegająca przez odziały: 42, 29, 43, 30, 31, 32, 33, 34 - działki nr 1158, 1151, 1178, 1173, 1174, 1175, 1176, 1177 obręb ewidencyjny Kossów, Gm. Radków, pow. Włoszczowa, woj. Świętokrzyskie. Długość całkowita odcinka do przebudowy wynosi 2808 mb (w tym: etap I - 563 mb, etap II - 2245 mb, oba etapy traktowane jako jedno zadanie), szerokość jezdni 3,50 m, szerokość poboczy 0,75 - 1,00 m, pochylenie poprzeczne jezdni obustronne 3 %, spadek poprzeczny poboczy 6 %. Na całą drogę po odpowiednim przygotowaniu podłoża należy dostarczyć i wbudować kruszywo łamane o uziarnieniu 0,00 - 63,0 mm jako warstwa stabilizowana mechanicznie stanowiąca podbudowę o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm, warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm wykonana z mieszanki kruszywa stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0,00 - 31,5 mm, górna warstwa do zamiałowania za pomocą drobnej mieszanki kruszywa o frakcji 0,00 - 4,00 mm. Na drodze należy wykonać: mijanki, skrzyżowania, renowację, konserwację oraz nowe rowy przydrożne i odpływowe, odparowniki, należy wbudować przepusty z rur PEHD pod koroną drogi i jako zjazdy z jednoczesnym montażem przyczółków (murki czołowe wlotów i wylotów przepustów). Prędkość projektowana 30 km/h. W skład zamówienia wchodzą: roboty przygotowawcze z karczowaniem pni roboty ziemne wykonanie podbudowy wykonanie nawierzchni wykonanie pozostałych budowli projektowanych na drodze wykonanie odwodnienia wykonanie robót wykończeniowych Szczegółowy zakres prac zawiera opracowany projekt wykonawczy wraz z branżowymi rysunkami wykonawczymi, przedmiary robót ze ślepych kosztorysów stanowiących załącznik 5 do SIWZ (etap I i II drogi stanowią oddzielne kosztorysy). Prace winny być wykonane zgodnie z: opracowanym projektem wykonawczym w/w przebudowy, po podpisaniu umowy jeden egzemplarz dla Wykonawcy, szczegółową specyfikacją techniczną, kosztorysem ofertowym, z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami. Odbiór prac odbywał się będzie zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - załącznik nr 7 do SIWZ. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobył wszelkie informacje które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Zastosowane nazwy producentów i produktów ujęte w projekcie wykonawczym, niniejszej SIWZ i przedmiarach robót będące przedmiotem zamówienia służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w projekcie lub równoważnych a użyte w trakcie wykonania zamówienia materiały i urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie jak również są zgodne z obowiązującymi normami (Polską Normą, Zharmonizowanymi Normami Europejskimi) lub posiadają aprobaty techniczne, potwierdzające że mogą być zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku wystąpienia konieczności wykonania ewentualnych robót uzupełniających Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówienie uzupełniające o którym mowa w Ustawie Prawo zamówień publicznych art. 67 ust.1 pkt 6. (max. do 50 % wartości zamówienia podstawowego).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: a) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości : 20000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy zł. zero gr.) b) Wadium należy wnieś w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2013r. poz. 907 wraz z późniejszymi zmianami) c) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska w Częstochowie Nr 71 1540 1014 2001 7307 4476 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium na przebudowę drogi 61 w L. Kossów, Radków. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem można dołączyć do oferty. d) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wykonawca który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. e) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy załączyć w formie oryginału do oferty. Z treści poręczenia (gwarancji) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np.: złożony wraz z Imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. f) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: 1) wyborze oferty najkorzystniejszej (z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana), 2) wykonawcy którego oferta została wybrana po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, g) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, h) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadają wiedzę i doświadczenie. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz robót budowlanych o podobnym charakterze (robót drogowych polegających na wykonaniu robót ziemnych łącznie z wykonaniem jednej bądź kilku podbudów z kruszywa łącznie z wykonaniem jednej bądź kilku nawierzchni drogowych z kruszywa (warstwa górna)) wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat o wartości minimum 700000,00 zł (siedemset tysięcy zł) brutto każda (minimum 3 pozycje), w przypadku firm nowych (działalność poniżej 5 lat) za okres prowadzenia działalności (każda z prac poparta dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone); 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca będzie dysponował przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, konstrukcyjno- inżynieryjnej w zakresie dróg (mostów), w specjalności drogowej), oraz osoba ta będzie przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie Prawo Budowlane; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi aktualną i opłaconą polisę ubezpieczeniową, bądź inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - kwota minimalna ubezpieczenia nie może być niższa niż 700000,00 zł (siedemset tysięcy zł); 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy) 6. wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: -wykonawca do oferty dołączy pełnomocnictwo wszystkich stron (podmiotów) występujących wspólnie (konsorcjum), jeżeli takie będzie ubiegać się o zamówienie wykonawcy, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). -każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ) ustawy Prawo zamówień publicznych. Razem z oświadczeniem każdy z członków konsorcjum składa także dokumenty potwierdzające że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP - SIWZ pkt. 9 c, d. -wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. -wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane pełnomocnika konsorcjum (lidera). Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). W przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający będzie żądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione przez wszystkich Wykonawców obiegających się wspólnie o zamówienie. 7. wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz robót budowlanych o podobnym charakterze (robót drogowych polegających na wykonaniu robót ziemnych łącznie z wykonaniem jednej bądź kilku podbudów z kruszywa łącznie z wykonaniem jednej bądź kilku nawierzchni drogowych z kruszywa (warstwa górna)) wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat o wartości minimum 700000,00 zł (siedemset tysięcy zł) brutto każda (minimum 3 pozycje), w przypadku firm nowych (działalność poniżej 5 lat) za okres prowadzenia działalności (każda z prac poparta dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca będzie dysponował przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, konstrukcyjno- inżynieryjnej w zakresie dróg (mostów), w specjalności drogowej), oraz osoba ta będzie przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie Prawo Budowlane

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi aktualną i opłaconą polisę ubezpieczeniową, bądź inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - kwota minimalna ubezpieczenia nie może być niższa niż 700000,00 zł (siedemset tysięcy zł)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany zawartej umowy, w następującym zakresie: 1) wysokości wynagrodzenia w przypadku: zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, w przypadku zaistnienia konieczności zmian zakresu robót wprowadzonych na wniosek inspektora nadzoru (przekazywanych zawsze w formie pisemnej i potwierdzonych przez Zamawiającego), 2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w części lub całości, a w szczególności epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonywanie prac zewnętrznych (np. intensywne opady atmosferyczne, powodzie, ekstremalnie wysokie lub niskie temperatury), następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, koniecznością wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, aktualizacją rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, koniecznością wykonania robót dodatkowych wpływających na termin wykonania robót objętych niniejszą umową podstawową, następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, wystąpienia odmiennych warunków geologicznych, terenowych, środowiskowych niż przyjęto w dokumentacji; 3) podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie wykonuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą. 4) zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku gdy: konieczność powierzenia przez Wykonawcę prac podwykonawcy spowodowana jest rozwiązaniem umów o pracę z pracownikami wykonującymi pracę w danej branży w takiej liczbie, która uniemożliwia realizację prac przez Wykonawcę, wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia, konieczność powierzenia prac podwykonawcy jest wynikiem zmiany technologii robót lub materiałów, w przypadku opóźnień zapewni terminową realizację przedmiotu umowy. 5) zmiany zakresu umowy spowodowanej następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z odmową wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koniecpol.katowice.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Różana 11, 42-230 Koniecpol - osobiście w siedzibie zamawiającego, pok. nr 17 - na pisemny wniosek zainteresowanego,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2014 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w Sekretariacie Nadleśnictwa Koniecpol, ul. Różana 11, pok. nr 17 (Sekretariat), 42-230 Koniecpol.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.