eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Organizacja szkolenia brukarz dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kętrzynie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-13

Kętrzyn: Organizacja szkolenia brukarz dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kętrzynie.
Numer ogłoszenia: 113767 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99183 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Limanowskiego 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7525540, faks 089 6701771.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkolenia brukarz dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kętrzynie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kurs przeznaczony jest dla osób: - zarejestrowanych jako osoby bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kętrzynie - posiadających minimum wykształcenie podstawowe - dobry stan zdrowia potwierdzony badaniami lekarskimi. 2. Obejmuje grupę 10 osób. 3. Program kursu , dokumentacja szkolenia oraz wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji musi odpowiadać wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31 poz. 216). 4. Szkolenie musi obejmować zakres wiadomości teoretycznych i praktycznych. Liczba godzin szkolenia: 300 godzin zegarowych dla każdego uczestnika szkolenia . Program kursu musi zawierać wiadomości z zakresu: - bhp - maszyny sprzęt i narzędzia do robót ziemnych - wykonywanie wykopów, skarp i nasypów - wykonywanie nawierzchni brukowych z kamieni - wykonywanie nawierzchni z kostek i płytek betonowych - zajęcia praktyczne W programie szkolenia muszą być wykorzystany modułowy program szkolenia do zawodu : brukarz/kamieniarz (kod zawodu: 711301/712401) dostępny pod adresem: www.kwalifikacje.praca.gov.pl Zajęcia teoretyczne muszą stanowić 50 godzin zegarowych programu szkolenia. Zajęcia praktyczne muszą stanowić 250 godzin zegarowych programu szkolenia i dotyczą układania kostki brukowej na parkingu i drodze dojazdowej (około 880 m2) przed budynkiem administracyjno-biurowym Agencji Nieruchomości Rolnych Gospodarstwa Skarbu Państwa w Korszach przy ul. Wojska Polskiego 41a. ANR GSP Korsze zakupiła materiały do zajęć praktycznych: kostkę brukową, krawężniki drogowe, obrzeża przytrawnikowe, pospółkę (żwir) i cement na podbudowę drogi i parkingu. ANR GSP Korsze zapewnia na czas szkolenia sprzęt budowlany i transportowy do wykonania podbudowy pod kostkę brukową. Ze strony ANR GSP Korsze za powyższą inwestycje i kontakty odpowiada: Pan Jan Szałaj - główny specjalista, Tel. kontaktowy 89/7542621. 5.Szkolenie musi odbywać się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Dzienna liczba godzin zegarowych szkolenia nie może przekraczać 8 godzin. Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do soboty i nie powinny zaczynać się przed godziną 8.00 i kończyć się później niż po godzinie 18.00. Termin wykonania zamówienia: kwiecień-czerwiec 2011. 6. Dopuszcza się możliwość podziału uczestników szkolenia na grupy z zachowaniem warunków , o którym mowa w pkt 5. W przypadku podziału szkolenia na grupy do odbywania zajęć praktycznych, każda grupa szkoleniowa musi posiadać instruktora. Wymagana jest stała obecność instruktora na zajęciach. 7. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu materiały szkoleniowe oraz konieczny sprzęt szkoleniowy na czas trwania szkolenia: -każdy uczestnik musi otrzymać na własność materiały niezbędne do robienia notatek (np. zeszyt, notatnik, długopis); -każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać na własność odzież ochronną do odbywania zajęć praktycznych: buty, spodnie z bluzą lub kombinezon, czapka, rękawice, nakolanniki (ochraniacze kolan); -wykonawca zapewni serwis kawowy na czas trwania szkolenia - przez serwis kawowy należy rozumieć zaopatrzenie uczestników szkolenia w naczynia jednorazowego użytku, kawę, herbatę , cukier, zimne napoje. 8. Materiały szkoleniowe, które otrzymają uczestnicy na własność muszą być oznaczone logotypami zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach PO KL. 9.Wykonawca zapewni uczestnikom kursu w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 10. Miejsce realizacji szkolenia: - Zajęcia teoretyczne: Kętrzyn - Zajęcia praktyczne: Korsze, ul. Wojska Polskiego 41a parking i droga dojazdowa przed budynkiem administracyjno-biurowym Agencji Nieruchomości Rolnych Gospodarstwa Skarbu Państwa. 11. Wykonawca pokryje koszty przejazdu na szkolenie uczestników kursu, a Zamawiający zrefunduje je na podstawie przedłożonych dokumentów. Koszt dojazdu na szkolenie musi być dokumentowany przez kursanta i nie może przekroczyć wysokości ceny biletu transportu publicznego na danej trasie lub biletu miesięcznego, jeżeli bardziej racjonalne jest wykupienie biletu okresowego. Do dokumentów powinien być załączony co najmniej jeden bilet dla każdego uczestnika szkolenia ponoszącego wydatki związane z dojazdem na szkolenie lub inny dokument poświadczający wysokość opłaty na danym odcinku trasy. 12. W ramach kursu Wykonawca jest zobowiązany do: - przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu zajęć - sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia - prowadzenia nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia; -prowadzenia dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia ; dziennik zajęć musi być oznaczony logotypami zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach PO KL - wydania uczestnikom szkolenia następujących zaświadczeń: 1/ zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216). 2/ zaświadczenia/certyfikatu poświadczający uczestnictwo w szkoleniu w ramach projektu AKTYWNI, które musi zawierać oznaczenie udziału funduszu tj. logo POKL w zestawieniu z logo Unii Europejskiej oraz pełną nazwę projektu, z którego finansowane jest szkolenie, Szkolenie organizowane w ramach projektu AKTYWNI Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet VI -Rynek Pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3 - prowadzenia rejestru wydanych zaświadczeń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie organizowane w ramach projektu AKTYWNI Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet VI -Rynek Pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Szkolenia Zawodowego UNIWERS, ul. Wodna 4, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143820,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15434,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15480,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.