eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Budowa przepustów w ciągu dróg w Nadleśnictwie Krasiczyn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-30

Przemyśl: Budowa przepustów w ciągu dróg w Nadleśnictwie Krasiczyn
Numer ogłoszenia: 113767 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172922 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" Nadleśnictwo Krasiczyn z s. w Przemyślu, ul. 29 Listopada 12, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6706656, faks 16 6706657.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przepustów w ciągu dróg w Nadleśnictwie Krasiczyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: CZĘŚĆ 1 1. Nazwa inwestycji: Przebudowa przepustów z rur betonowych na przepusty łukowe o dużym świetle w ciągu drogi leśnej Cisowa II - Kamieniołom nr inw.376/242 w Leśnictwie Cisowa 2. Lokalizacja inwestycji: województwo podkarpackie, Nadleśnictwo Krasiczyn, Leśnictwo Cisowa ,dz. nr 109,110,111,117 obr. Krzeczkowa, jedn. ewid. Krasiczyn dz. nr 166/6 , 167 obr. Cisowa, jedn. ewid. Krasiczyn 3. Zakres rzeczowy robót objętych przetargiem podzielony ze względów organizacyjnych na 3 zadania: Zadanie nr 1 Przepust łukowy o dużym świetle - km 1+090 Przewidziano rozbiórkę istniejącego przepustu w całości. Proponuje się wykonanie nowej konstrukcji nośnej w postaci rury podatnej z blach falistych o świetle 2,60 m x 1,93 m na fundamencie z kruszywa. Przyjęto przekrój HCPA-29. Przestrzeń wokół konstrukcji przepustu podlegać będzie wypełnieniu zasypką konstrukcyjną zagęszczoną odpowiednio: do Js = 1,0, przewidziano wykonanie podsypki pod konstrukcją podatną o grubości 0,10 m oraz fundamentu kruszynowego o gr. 0,35 m wskaźnik zagęszczenia Is = 1,0. Na końcach przepustu przewidziano wieniec z kamienia łamanego na zaprawie cementowej. W przepuście umocnienie dna narzutem gr. 30 cm z kamienia hydrotechnicznego frakcji 250 - 300 mm. Nad przepustem, po obu stronach drogi zaprojektowano bariery ochronne. Przewidziano umocnienie skarp potoku poprzez wykonanie: -opaski drewniano - kamiennej - wykonana po obu stronach potoku - stanowi obudowę brzegu mającą na celu utrzymanie nurtu potoku w danym położeniu i zabezpieczeniu skarp przed obsunięciem. -Od strony wlotu, wzdłuż obu skarp cieku, zaprojektowano kaszyce o łącznej długości 15,02 m, pomiędzy którymi znajduje się bystrze kamienne: warstwa żwiru gr. 8 cm i warstwa narzutu gr. 30 cm z kamienia hydrotechnicznego frakcji 250 - 300 mm, zabezpieczone palisadą z pali drewnianych 200 mm i głębokości wbicia 1,5m. Wysokość kaszycy wynosi 0,8 m i 1,0 m a szerokość 2,5 m. -Od strony wylotu, wzdłuż obu skarp cieku, zaprojektowano kaszyce o łącznej długości 41,49 m, pomiędzy którymi znajduje się bystrze kamienne: warstwa żwiru gr. 8 cm i warstwa narzutu gr. 30 cm z kamienia hydrotechnicznego frakcji 250 - 300 mm, zabezpieczone palisadą z pali drewnianych 200 mm i głębokości wbicia 1,5m. Wysokość kaszycy wynosi 1,0 m a szerokość 2,5 m. -Ponadto przewidziano odtworzenie drogi żwirowej na odcinku ok. 20,0 m zgodnie z częścią rysunkową opracowania (szerokość jezdni 3,5 m, szerokość pobocza 1,0 m): -kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie frakcja 0 ÷ 31,5 mm - 10 cm -kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie frakcja 31,5 ÷ 63 mm - 40 cm -podłoże stabilizowane cementem o Rm= 5,0 MPa - 25 cm Zadanie nr 2 Przepust łukowy o dużym świetle - km 1+690 Przewidziano rozbiórkę istniejącego przepustu w całości. Proponuje się wykonanie nowej konstrukcji nośnej w postaci rury podatnej z blach falistych o świetle 3,49 m x 2,27 m na fundamencie z kruszywa. Przyjęto przekrój HCPA-47. Przestrzeń wokół konstrukcji przepustu podlegać będzie wypełnieniu zasypką konstrukcyjną zagęszczoną odpowiednio: do Js = 1,0, przewidziano wykonanie podsypki pod konstrukcją podatną o grubości 0,10 m oraz fundamentu kruszynowego o gr. 0,35 m wskaźnik zagęszczenia Is = 1,0. Na końcach przepustu przewidziano wieniec z kamienia łamanego na zaprawie cementowej. W przepuście umocnienie dna narzutem gr. 30 cm z kamienia hydrotechnicznego frakcji 250 - 300 mm. Nad przepustem, po obu stronach drogi zaprojektowano bariery ochronne. Przewidziano umocnienie skarp potoku poprzez wykonanie: -opaski drewniano - kamiennej - wykonana po obu stronach potoku - stanowi obudowę brzegu mającą na celu utrzymanie nurtu potoku w danym położeniu i zabezpieczeniu skarp przed obsunięciem. -Od strony wlotu, wzdłuż obu skarp cieku, zaprojektowano kaszyce o łącznej długości 32,39 m, pomiędzy którymi znajduje się bystrze kamienne: warstwa żwiru gr. 8 cm i warstwa narzutu gr. 30 cm z kamienia hydrotechnicznego frakcji 250 - 300 mm, zabezpieczone palisadą z pali drewnianych 200 mm i głębokości wbicia 1,5m. Wysokość kaszycy wynosi 0,8 m i l,0 m a szerokość 2,5 m. -Od strony wylotu, wzdłuż obu skarp cieku, zaprojektowano kaszyce o łącznej długości 33,08 m, pomiędzy którymi znajduje się bystrze kamienne: warstwa żwiru gr. 8 cm i warstwa narzutu gr. 30 cm z kamienia hydrotechnicznego frakcji 250 - 300 mm, zabezpieczone palisadą z pali drewnianych 200 mm i głębokości wbicia 1,5m. Wysokość kaszycy wynosi 0,8 m i 1,0 m a szerokość 2,5 m. -Ponadto przewidziano odtworzenie drogi żwirowej na odcinku ok. 20,0 m zgodnie z częścią rysunkową opracowania (szerokość jezdni 3,5 m, szerokość pobocza 1,0 m): -kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie frakcja 0 ÷ 31,5 mm - 10 cm -kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie frakcja 31,5 ÷ 63 mm - 40 cm -podłoże stabilizowane cementem o Rm= 5,0 MPa - 25 cm Zadanie nr 3 Przepust łukowy o dużym świetle - km 1+980 Przewidziano rozbiórkę istniejącego przepustu w całości. Proponuje się wykonanie nowej konstrukcji nośnej w postaci rury podatnej z blach falistych o świetle 3,52 m x 2,49 m na fundamencie z kruszywa. Przyjęto przekrój HCPA-48. Przestrzeń wokół konstrukcji przepustu podlegać będzie wypełnieniu zasypką konstrukcyjną zagęszczoną odpowiednio: do Js = 1,0, przewidziano wykonanie podsypki pod konstrukcją podatną o grubości 0,10 m oraz fundamentu kruszynowego o gr. 0,35 m wskaźnik zagęszczenia Is = 1,0. Na końcach przepustu przewidziano wieniec z kamienia łamanego na zaprawie cementowej. W przepuście umocnienie dna narzutem gr. 30 cm z kamienia hydrotechnicznego frakcji 250 - 300 mm. Nad przepustem, po obu stronach drogi zaprojektowano bariery ochronne. Przewidziano umocnienie skarp potoku poprzez wykonanie: -opaski drewniano - kamiennej - wykonana po obu stronach potoku - stanowi obudowę brzegu mającą na celu utrzymanie nurtu potoku w danym położeniu i zabezpieczeniu skarp przed obsunięciem. -Od strony wlotu, wzdłuż obu skarp cieku, zaprojektowano kaszyce o łącznej długości 39,42 m, pomiędzy którymi znajduje się bystrze kamienne: warstwa żwiru gr. 8 cm i warstwa narzutu gr. 30 cm z kamienia hydrotechnicznego frakcji 250 - 300 mm, zabezpieczone palisadą z pali drewnianych 200 mm i głębokości wbicia 1,5m. Wysokość kaszycy wynosi 1,0 m i l,4 m a szerokość 2,5 m. -Od strony wylotu, wzdłuż obu skarp cieku, zaprojektowano kaszyce o łącznej długości 39,43 m, pomiędzy którymi znajduje się bystrze kamienne: warstwa żwiru gr. 8 cm i warstwa narzutu gr. 30 cm z kamienia hydrotechnicznego frakcji 250 - 300 mm, zabezpieczone palisadą z pali drewnianych 200 mm i głębokości wbicia 1,5m. Wysokość kaszycy wynosi 1,2 m i 1,4 m a szerokość 2,5 m. -Ponadto przewidziano odtworzenie drogi żwirowej na odcinku ok. 20,0 m zgodnie z częścią rysunkową opracowania (szerokość jezdni 3,5 m, szerokość pobocza 1,0 m): -kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie frakcja 0 ÷ 31,5 mm - 10 cm -kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie frakcja 31,5 ÷ 63 mm - 40 cm -podłoże stabilizowane cementem o Rm= 5,0 MPa - 25 cm CZĘŚĆ 2 4. Nazwa inwestycji: Przebudowa przepustu okularowego na przepust łukowy w km 0+830 w ciągu drogi leśnej nr 6L koło skały w Leśnictwie Krzeczkowa 5. Lokalizacja inwestycji: województwo podkarpackie, Nadleśnictwo Krasiczyn, Leśnictwo Krzeczkowa dz. nr 100, 107,127, obr. Krzeczkowa, jedn. ewid. Krasiczyn 6. Zakres rzeczowy robót objętych przetargiem: Przepust łukowy o dużym świetle - km 0+830 Przedmiotem niniejszego opracowania jest projekt wykonawczy dotyczący zadania pn. Przebudowa przepustu okularowego na przepust łukowy o dużym świetle w km 0+830 w ciągu drogi leśnej nr 6L koło Skały w Leśnictwie Krzeczkowa. Przewidziano rozbiórkę istniejącego przepustu w całości. Proponuje się zastosowanie nowej konstrukcji nośnej w postaci konstrukcji podatnej z blach falistych o świetle 1,49 m x 1,24 m na fundamencie z kruszywa. Przyjęto przekrój HCPA-03. Przestrzeń wokół konstrukcji przepustu podlegać będzie wypełnieniu zasypką konstrukcyjną zagęszczoną odpowiednio: do Js = 1,0, przewidziano wykonanie podsypki pod konstrukcją podatną o grubości 0,10 m oraz fundamentu kruszynowego o gr. 0,35 m wskaźnik zagęszczenia Is = 1,0. Skarpa powyżej konstrukcji od strony wlotu i wylotu jest zabezpieczona kaszycami. W przepuście umocnienie dna narzutem gr. 30 cm z kamienia hydrotechnicznego frakcji 250 - 300 mm. Nad przepustem, po obu stronach drogi zaprojektowano bariery ochronne. Przewidziano umocnienie skarp potoku poprzez wykonanie: -opaski drewniano - kamiennej - wykonana po obu stronach potoku oraz jako ściany czołowe przepustu - stanowi obudowę brzegu mającą na celu utrzymanie nurtu potoku w danym położeniu i zabezpieczeniu skarp przed obsunięciem. -Na wlocie i wylocie przepustu umocniono skarpy nasypu drogi głównej poprzez wykonanie ścian czołowych z kaszyc: -Na wlocie kaszyca o długości 4,50 m, wysokości 1,8 i szerokości 2,5 m. -Na wylocie kaszyca o długości 12,0 m, wysokości 4,0 i szerokości 4,9 m. -Od strony wlotu, wzdłuż obu skarp cieku, zaprojektowano kaszyce o łącznej długości 35,40 m, podzielone na dwa odcinki -odcinek A - C o długości 20,84 m, pomiędzy którymi znajduje się bystrze. Dodatkowo zaprojektowano umocnienie brzegu potoku w postaci palisady z pali drewnianych 100 mm, oplecionych faszyną leśną. Palisada drewniana o łącznej długości 8,80 m. Gurty poprzeczne wykonane z palików drewnianych o średnicy 200 mm, głębokość wbicia 1,5m. Bystrze kamienne: warstwa żwiru gr. 10 cm i warstwa narzutu gr. 50 cm z kamienia hydrotechnicznego frakcji 300 - 500 mm. Wysokość kaszycy wynosi 1,0 m a szerokość 2,5 m. -odcinek B - C o długości 14,56 m, pomiędzy którymi znajduje się bystrze o spadku 13,08 % i długości 9,74 m. Dodatkowo zaprojektowano umocnienie brzegu potoku w postaci palisady z pali drewnianych 100 mm, oplecionych faszyną leśną. Palisada drewniana o łącznej długości 6,10 m. Gurty poprzeczne wykonane z palików drewnianych o średnicy 200 mm, głębokość wbicia 1,5m. Bystrze kamienne: warstwa żwiru gr. 10 cm i warstwa narzutu gr. 50 cm z kamienia hydrotechnicznego frakcji 300 - 500 mm. Wysokość kaszycy wynosi 1,0 m a szerokość 2,5 m. -Od strony wylotu, wzdłuż obu skarp cieku, zaprojektowano kaszyce o łącznej długości 38,0 m pomiędzy którymi znajduje się bystrze kaskadowe, zabezpieczone palisadą z pali drewnianych 200 mm i głębokości wbicia 1,5m. Bystrze kamienne: warstwa żwiru gr. 10 cm i warstwa narzutu gr. 50 cm z kamienia hydrotechnicznego frakcji 300 - 500 mm. Wysokość kaszycy wynosi 1,4 m i 1,6 m, a szerokość 2,5 m. Ponadto przewidziano odtworzenie drogi żwirowej na odcinku ok. 20,00 m zgodnie z częścią rysunkową opracowania (szerokość jezdni 4,0 m, szerokość pobocza 1,25 m): -kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie frakcja 0 ÷ 31,5 mm - 10 cm -kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie frakcja 31,5 ÷ 63 mm - 40 cm -podłoże stabilizowane cementem o Rm= 5,0 MPa - 25 cm CZĘŚĆ 3 7. Nazwa inwestycji: Przebudowa przepustu okularowego na przepust łukowy w km 2+234 w ciągu drogi leśnej nr 6L koło skały w Leśnictwie Krzeczkowa 8. Lokalizacja inwestycji: województwo podkarpackie, Nadleśnictwo Krasiczyn, Leśnictwo Krzeczkowa, dz. nr 2,101,102,127, obr. Krzeczkowa, jedn. ewid. Krasiczyn dz. nr 258,259,260, obr. Kupna , jedn. ewid. Krzywcza 9. Zakres rzeczowy robót objętych przetargiem: Przepust łukowy o dużym świetle - km 2+234 Przedmiotem niniejszego opracowania jest projekt wykonawczy dotyczący zadania pn. Przebudowa przepustu okularowego na przepust łukowy o dużym świetle w ciągu drogi leśnej nr 6L koło Skały w Leśnictwie Krzeczkowa. Przewidziano rozbiórkę istniejącego przepustu w całości. Proponuje się zastosowanie nowej konstrukcji nośnej w postaci konstrukcji podatnej z blach falistych o świetle 2,97 m x 2,00 m na fundamencie z kruszywa. Przyjęto przekrój HCPA-36. Przestrzeń wokół konstrukcji przepustu podlegać będzie wypełnieniu zasypką konstrukcyjną zagęszczoną odpowiednio: do Js = 1,0, przewidziano wykonanie podsypki pod konstrukcją podatną o grubości 0,10 m oraz fundamentu kruszynowego o gr. 0,35 m wskaźnik zagęszczenia Is = 1,0. Na końcach przepustu przewidziano ścięcie konstrukcji zgodnie z nachyleniem skarpy (1:1.5) oraz wieniec z kamienia łamanego na zaprawie cementowej. W przepuście umocnienie dna narzutem gr. 30 cm z kamienia hydrotechnicznego frakcji 250 - 300 mm. Nad przepustem, po obu stronach drogi zaprojektowano bariery ochronne. Przewidziano umocnienie skarp potoku poprzez wykonanie: -opaski drewniano - kamiennej - wykonana po obu stronach potoku - stanowi obudowę brzegu mającą na celu utrzymanie nurtu potoku w danym położeniu i zabezpieczeniu skarp przed obsunięciem. -Od strony wlotu, wzdłuż obu skarp cieku, zaprojektowano kaszyce o łącznej długości 27,8 m, pomiędzy którymi znajduje się bystrze kamienne: warstwa żwiru gr. 8 cm i warstwa narzutu gr. 30 cm z kamienia hydrotechnicznego frakcji 250 - 300 mm, zabezpieczone palisadą z pali drewnianych 200 mm i głębokości wbicia 1,5m. Wysokość kaszycy wynosi 0,6 m i 0,8 m a szerokość 2,5 m. -Od strony wylotu, wzdłuż obu skarp cieku, zaprojektowano kaszyce o łącznej długości 34,43 m, pomiędzy którymi znajduje się bystrze kamienne: warstwa żwiru gr. 8 cm i warstwa narzutu gr. 30 cm z kamienia hydrotechnicznego frakcji 250 - 300 mm, zabezpieczone palisadą z pali drewnianych 200 mm i głębokości wbicia 1,5m.Wysokość kaszycy wynosi 0,6 m, 0,8 m i 1,2 m, a szerokość 2,5 m. Ponadto przewidziano odtworzenie drogi żwirowej na odcinku ok. 20,00 m zgodnie z częścią rysunkową opracowania (szerokość jezdni 3,5 m, szerokość pobocza 1,0 m): -kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie frakcja 0 ÷ 31,5 mm - 10 cm -kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie frakcja 31,5 ÷ 63 mm - 40 cm -podłoże stabilizowane cementem o Rm= 5,0 MPa - 25 cm.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przebudowa przepustów z rur betonowych na przepusty łukowe o dużym świetle w ciągu drogi leśnej Cisowa II - Kamieniołom nr inw.376/242 w Leśnictwie Cisowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Transportowo Drogowy Jolanta Oleksów, Krasiczyn 131, 37-741 Krasiczyn, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 754744,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 898710,83

  • Oferta z najniższą ceną: 898710,83 / Oferta z najwyższą ceną: 898710,83

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przebudowa przepustu okularowego na przepust łukowy w km 0+830 w ciągu drogi leśnej nr 6L koło skały w Leśnictwie Krzeczkowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Transportowo Drogowy Jolanta Oleksów, Krasiczyn 131, 37-741 Krasiczyn, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 369948,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 421909,78

  • Oferta z najniższą ceną: 421909,78 / Oferta z najwyższą ceną: 421909,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przebudowa przepustu okularowego na przepust łukowy w km 2+234 w ciągu drogi leśnej nr 6L koło skały w Leśnictwie Krzeczkowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Transportowo Drogowy, Krasiczyn 131, 37-741 Krasiczyn, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 205622,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 245150,69

  • Oferta z najniższą ceną: 245150,69 / Oferta z najwyższą ceną: 245150,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.