eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W BUDYNKACH, NA TERENACH ZEWNĘTRZNYCH UTWARDZONYCH ORAZ NA TERENACH ZIELONYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALAMI W RADOMIU.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-11

Radom: ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W BUDYNKACH, NA TERENACH ZEWNĘTRZNYCH UTWARDZONYCH ORAZ NA TERENACH ZIELONYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALAMI W RADOMIU.
Numer ogłoszenia: 113732 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73286 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu, ul. Garbarska 55/57, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0 48 383 57 50, faks 0 48 383 57 48 w. 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W BUDYNKACH, NA TERENACH ZEWNĘTRZNYCH UTWARDZONYCH ORAZ NA TERENACH ZIELONYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALAMI W RADOMIU..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu. 2. Ilość terenów będących w zarządzie Zamawiającego w ciągu roku może ulec zmianie z powodu ich sprzedaży lub przyjęcia w zarząd nowych nieruchomości. W związku z tym Zamawiający korzystając z możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy ustalił minimalną i maksymalną ilość powierzchni w budynkach, terenów zewnętrznych utwardzonych oraz terenów zielonych, na których miałyby być świadczone usługi: a) minimalną wartość w/w powierzchni - stanowi ilość powierzchni będącej w zarządzie Zamawiającego w dniu 28 lutego 2012r. Minus do 15% powierzchni b) maksymalną ilość powierzchni - stanowi ilość powierzchni będącej w zarządzie Zamawiającego w dniu 28 lutego 2012r. plus do 15% powierzchni w budynkach, terenów zewnętrznych utwardzonych oraz terenów zielonych, na których miałyby być świadczone usługi. Na dzień 28.02.2012 w zarządzie Zamawiającego znajduje się 14 325 m 2 powierzchni wewnętrznych budynków, 61 723 m2 powierzchni zewnętrznej utwardzonej oraz 81 809 m2 powierzchni zewnętrznej terenów zielonych. 3. Wykonawca obciążać będzie Zamawiającego w okresach miesięcznych za rzeczywiście wykonane usługi, wg. stawek za 1 m 2 powierzchni do obsługi zaoferowanych w ofercie wybranego Wykonawcy. Oferowane w dniu składania ofert ceny netto za obsługę 1 m 2 powierzchni wewnętrznych i powierzchni zewnętrznych utwardzonych oraz terenów zielonych zostaną utrzymane na tym samym poziomie przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia: własnym sprzętem, zakupuje na własny koszt środki czystości oraz środki do deratyzacji, przy pomocy własnego personelu oraz pod własnym nadzorem. W przypadku usług świadczonych w budynkach przychodni środki czyszczące i dezynfekujące muszą posiadać karty charakterystyki lub certyfikaty zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami do stosowania w placówkach służby zdrowia. Zamawiający wymaga, by Wykonawca uzupełniał płynne mydła, papier toaletowy, wkładki dezynfekcyjne w muszlach klozetowych i worki foliowe we wszystkich wymaganych miejscach - na swój koszt. (Przychodnie posiadają łącznie 4 toalety dla pacjentów). 5. Wykonawca zapewni stosowanie do utrzymania czystości i porządku środki, które nie są szkodliwe dla zdrowia ludzi i dla środowiska, a podejmowane przez niego działania prowadzone będą w sposób przyjazny dla środowiska. Wykonawca deklaruje, że swoją działalność będzie realizował zgodnie z wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm, przestrzegając m.in. zasad segregacji odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych, stosowania ekologicznych środków utrzymania czystości i porządku, oszczędności energii elektrycznej, cieplnej i wody. Używany sprzęt, środki czystości, artykuły higieniczne etc. powinny odpowiadać wymogom bhp i ochrony środowiska, kryteriom środowiskowym Komisji Europejskiej GPP Toolkit określonym dla używanych środków, posiadać niezbędne atesty i zezwolenia wymagane obowiązującymi przepisami. Środki chemiczne używane do wykonania zamówienia nie mogą być trujące lub o przykrym, ostrym zapachu ani powodować uszkodzeń czyszczonych powierzchni i winny być opatrzone wspólnotowym oznakowaniem ekologicznym. Nie wolno stosować produktów w aerozolu zawierających gazy pędne. 6. Czynności porządkowe na terenie posesji i chodnikach należy wykonywać codziennie od poniedziałku do soboty, przy czym w przypadku opadów śniegu, dużej ilości liści itp. odśnieżanie i posypywanie oraz sprzątanie parkingów, chodników i ciągów komunikacyjnych należy wykonywać również w dni wolne od pracy. Odśnieżanie chodników i ciągów komunikacyjnych powinno odbywać się na bieżąco, przy użyciu sprzętu mechanicznego w przypadku opadów powodujących zaleganie pokrywy śnieżnej o grubości powyżej 5 cm. Usługi sprzątania w budynkach przychodni świadczone powinny być od poniedziałku do piątku w godzinach: Przychodnia przy ul. Lubońskiego 2 - 18.00 - 21.00. Przychodnia przy ul. Gajowej 66 - 16.00 - 18.00. UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W BUDYNKACH -Codzienne sprzątanie i usuwanie śmieci (nieczystości stałe, kartony) z części obiektu budowlanego przeznaczonego do wspólnego użytkowania mieszkańców (klatki schodowe, korytarze piwniczne, pralnie, suszarnie, strychy, balkony komunikacyjne itp.), powstałych w wyniku tego użytkowania do miejsc do tego celu przeznaczonych (pojemniki zapewnia Zamawiający), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Uchwała Nr 766/2010 Rady Miasta Radomia z dnia 28 czerwca 2010 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasta Radomia) -Zachowywanie drożności dróg ewakuacyjnych oraz zabezpieczanie dostępu do urządzeń przeciw pożarowych budynków - poprzez zgłaszanie Zamawiającemu nieprawidłowego składowania przedmiotów, które przeszkadzałyby lub uniemożliwiałyby korzystanie z pomieszczeń wspólnego użytku tj. bram, klatek schodowych, strychów, podwórek itp. Dotyczy to również przedmiotów, których składowanie w w/w miejscach stwarza zagrożenie pożarowe - Mycie i dezynfekcja klatek schodowych (1 raz w tygodniu) oraz okien, bram, gablot informacyjnych, lamperii (raz na kwartał). -Zgłoszenie Zamawiającemu potrzeby dezynsekcji, dezynfekcji w budynkach . -Wykonywanie deratyzacji w pomieszczeniach wspólnego użytku 2 razy w roku w okresie wiosennym i jesiennym lub doraźnie w przypadku występowania gryzoni poza wyżej wymienionymi terminami (materiały do deratyzacji zapewnia Wykonawca). -Dekorowanie ( wywieszanie i zdejmowanie) w okresach świąt państwowych budynków flagami narodowymi w uzgodnieniu z Zamawiającym (flagi zapewnia Zamawiający). -Wywieszanie pism i ogłoszeń na wniosek Zamawiającego w gablotach ogłoszeń oraz utrzymanie gablot informacyjnych w należytym ładzie i porządku. - Bieżąca kontrola stanu oświetlenia w pomieszczeniach wspólnych (klatki schodowe, piwnice, strychy itp.) i natychmiastowe informowanie Zamawiającego o potrzebie naprawy oświetlenia, wyłączników, osprzętu lub wymiany żarówek. UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENACH ZEWNĘTRZNYCH UTWARDZONYCHI TERENACH ZIELONYCH -Utrzymanie czystości terenów bezpośrednio przyległych do budynków, tj. tzw. opasek wokół budynków, chodników wzdłuż budynku i chodników doprowadzających do bram wejściowych, rabat, klombów kwiatowych i trawników pomiędzy wyżej wymienionymi chodnikami oraz podwórek i chodników bezpośrednio przyległych do budynków - Utrzymanie w czystości pozostałych chodników, ulic, parkingów (terenów nie przylegających bezpośrednio do budynków), to jest bieżące - w miarę potrzeb ich zamiatanie, usuwanie błota i innych nieczystości, usuwanie śniegu i lodu oraz usuwanie śliskości poprzez posypywanie ich piaskiem (podjęcie pierwszych czynności najpóźniej do godziny 6-ej rano, przy opadach ciągłych 2 godziny po rozpoczęciu opadów). Wykonawca odpowiada za zapewnienie piachu we własnym zakresie i na własny koszt. - Oczyszczanie kratek ściekowych, burzowych, a w przypadku ich uszkodzenia, zatkania, czy zaginięcia natychmiastowe zgłaszanie Zamawiającemu. -Utrzymanie należytego stanu sanitarnego i pielęgnacja terenów (w tym placów zabaw).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH BUD-KOM Sp. z o. o., ul. Bydgoska 2, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 470678,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 488025,57

  • Oferta z najniższą ceną: 488025,57 / Oferta z najwyższą ceną: 1512044,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.