eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziora Wielkie › Dostawa mięs i wędlin z wieprzowiny oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-11

Jeziora Wielkie: Dostawa mięs i wędlin z wieprzowiny oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach.
Numer ogłoszenia: 113722 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Siemionkach , Siemionki 13, 88-324 Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3187623, faks 052 3187623.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpssiemionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięs i wędlin z wieprzowiny oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięs i wędlin z wieprzowiny oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Siemionkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Formularzu Cenowym stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ. Zawiera on szacunkowy asortyment i ilości mięs oraz wędlin w przewidywanym okresie obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje MIN. półtusze wieprzowe zaklasyfikowane do klasy -S- jakości handlowej tusz wieprzowych zgodnie z przepisami prawa w sprawie ustalania jakości handlowej tusz wieprzowych (Rozporządzenie z dnia 4 lutego 2009r. Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie szczegółowych warunków ustalania klasy jakości handlowej tusz wieprzowych (Dz. U. z 2009r. Nr 28, poz. 181). Ilości oraz asortyment mięs oraz wędlin są szacunkowe i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 PZP, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadkach wskazanych w SIWZ, w tym istotnych postanowieniach, które zostaną wprowadzone do umowy lub w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 24.2.1 Zmiana terminu realizacji lub przedmiotu umowy: 24.2.1.1 Zmiany spowodowane zdarzeniami o charakterze siły wyższej niezależnie od stron umowy. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu lub przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego zaistnienia nie da się przewidzieć. W szczególności siłą wyższą będzie zgon Wykonawcy, a także niekorzystne warunki atmosferyczne, geologiczne, archeologiczne, a w tym klęski żywiołowe w rozumieniu ustawy z dnia 18 kwietnia 2002r. (Dz. U. z dnia 22 maja 2002r. Nr 62, poz. 558) czy działanie sił przyrody, jak huragan, powódź, zamieć. 24.2.1.2 Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, a w szczególności: a) Nieprzewidywalne czynniki mające istotne znaczenie na wielkość lub asortyment zamawianych mięs lub wędlin. b) Zmiany w zakresie terminów lub miejsca dostawy mięs lub wędlin. Zmiany będące następstwem działania organów administracji lub następstwem zmian organizacyjnych na terenie siedziby Zamawiającego. 24.2.2 Zmiany osobowe: 24.2.2.1 Zmiana wskazanych w umowie osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, niezbędnymi uprawnieniami; 24.2.3 Pozostałe zmiany: 24.2.3.1 Zmiana podwykonawcy -zmiana podmiotu, który uczestniczy w realizacji części zamówienia jako podwykonawca, na którego potencjale opierał się Wykonawca składając ofertę, będzie możliwa, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które wymagane były przez Zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ; 24.2.3.2 Rozszerzenie lub zawężenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do podniesienia jakości wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych ; 24.2.3.3 Zmiana w zakresie Wykonania zamówienia siłami własnymi; 24.2.3.4 Zmiana w zakresie części zamówienia powierzonych do wykonania podwykonawcom; 24.2.3.5 Zmiana obowiązującej stawki VAT. Zmiana stawki VAT będzie podstawą zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę; 24.2.3.6 Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia. 24.2.3.7 Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964e. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r., Nr16 ,poz.93 z późn. zm.). 24.2.3.8 Zmiana terminu jej obowiązywania lub inna spowodowana zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia; 24.2.3.9 Inne zmiany spowodowane przez czynniki, których w momencie podpisywania umowy nie można było przewidzieć. 24.2.3.10 Inne zmiany, których warunki zostały określone w istotnych postanowieniach , które zostaną wprowadzone do umowy. 24.3 W szczególności nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 24.3.1 Skorzystanie z klauzul waloryzacyjnych jeżeli zostały przewidziane w umowie i na warunkach w niej określonych; 24.3.2 Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); 24.3.3 Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami; 24.3.4 Udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych. 24.4 Zmiany w umowie następują w formie pisemnej oraz za zgodą stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpssiemionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Siemionkach, Siemionki 13, 88-324 Jeziora Wielkie (Pawilon nr 1 -piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Siemionkach, Siemionki 13, 88-324 Jeziora Wielkie (Pawilon nr 1 -piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.