eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogoria › Rozbudowa z przebudową budynku po byłej szkole podstawowej w Pęcławicach Górnych wrazze zmianą sposobu użytkowania na cele Domu Pomocy Społecznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-14

Bogoria: Rozbudowa z przebudową budynku po byłej szkole podstawowej w Pęcławicach Górnych wrazze zmianą sposobu użytkowania na cele Domu Pomocy Społecznej.
Numer ogłoszenia: 11368 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Bogoria , ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8674015, faks 015 8674281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@bogoria.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa z przebudową budynku po byłej szkole podstawowej w Pęcławicach Górnych wrazze zmianą sposobu użytkowania na cele Domu Pomocy Społecznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku Domu Pomocy Społecznej - rozebranie pokrycia dachowego i obróbek blacharskich, Wykucie z muru ościeżnic drewnianych i stalowych, rozebranie ścianki z cegieł - 118,73 m2, rozebranie posadzek 212 m2, zerwanie posadzki ztworzywsztucznych - 884,80 m2, Wywiezienie gruzu 129,20 m3. Wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza 1 kpl. Wykonanie fundamentów,Wykonanie ścian podziemia, fundamenty z bloczków betonowych, wykonaie ścian z pustaków ceramicznych typu Max 220 gr 29 cm - 241,20 m2, Otwory na dzrzwi 48 szt. Wykonanie konstrukcji - słupy żelbetowe prostokątne , schody żelbetowe proste na płycie 93,96 m2, Konstrukcje dachowe z tarcicy nasyconej 36 m, Kotwy do mocowania murłat 36 szt. Folia dachowaparoprzepuszczalna 856,92 m2, pokrycie blachodachówką powlekaną akrylem 859,92 m2, Obróbki blacharskie Wykonaie stolarki okiennej i drzwiowej caość obiektu Wykonanie podłoża izolacje posadzek, Wykonanie robót wykończeniowych tynki wewnętrzne zwykłe 1728,54 m2, licowanie ścian płytkami na klej 1146 m2, tynki gładzie gr 3 mm z gipsu 3293,25 m2, malowanie ścian farbami akrylowymi 3293 m2. Wykonanie elewacji płytami styropianowymi 10 cm 828,32 m2, Montaż windosobowej 1 kpl. Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych. Wykonanie przyłacza wody i instalcji , centralnego ogrzewania graejniki stalowe o śr. 15 mm termostatyczne 70 szt, i grzejniki stalowe V-11 wys 300-900 mm montowane na ścianie 31szt. grzejniki łazienkowe 24 szt. Kocioł grzewczy o mocy 60 kW 1szt. Wykonanie pryłącza kanalizacynegoorazprzyłącza kanalizacji deszczowqej . Wykonanie kanalizacji wewwnątrz budynku,m Wykonanie wentylacji , wykonanie instalacji gazowej . Wykonanie instalacji elektrycznych oświetlenia gniazd 2-biegowych i 3-fazowego, instalacji pożarowej, przyzewowej , telefonicznej i RTV orazodgromowej Wykonanie linii kablowej oświetlenia i zasilania pompy orazzabudowa słupów z oprawami oświetlenia dla terenu wokół DPS. Zagospodarowanie działki , niwelacja terenu, utwardzenie terenu, plac zabaw dla dzieci Wyposażenie kuchni, zmywalni naczyń, pokoi pensjonariuszy, tapczany jedoosobowe 40 szt, szafki nocne40 szt szafa odzieżowa 19 szt.stoły z krzesąłmi 18 kpl. kuchnia DLA PENSJONARIUSZY elektryczna 2 szt, lodówka 2 szt, Wyposażenie gabinetu lekarskiego , pomieszczeńrehabilitacji . Wyposażenie magazynu pościeli, świetlicana parterze i piętrze, kaplica jadalnia, pojkój administyacyjny..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.12.11 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia jest wniesienie wadium w kwocie 80.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferenci, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami np. 1 lub 2 osoby , które przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z zakresu budowy budynków o łącznej wartości robót co najmniej 2.000.000,00 zł brutto.Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia. wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi - oryginał - uprawnienia budowlane, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia -oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2Pzp . aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofer..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bogoria.swietokrzyskie.info/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bogorii, ul.Opatowska 13 ,28-210 Bogoria pok.4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bogorii, ul.Opatowska 13 ,28-210 Bogoria pok.14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.