Wiskitki: Przebudowa drogi gminnej Al. Partyzantów w miejscowości Jesionka Gmina Wiskitki, powiat żyrardowski - wykonanie chodnika na odcinku od ul. Kolejowej do ul. Granicznej
Numer ogłoszenia: 113683 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wiskitki , ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie, tel. 046 8567212, faks 046 8554154.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiskitki.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Al. Partyzantów w miejscowości Jesionka Gmina Wiskitki, powiat żyrardowski - wykonanie chodnika na odcinku od ul. Kolejowej do ul. Granicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ROBOTY ROZBIÓRKOWE - ręcznie rozebrania nawierzchni betonowej gr. 12 cm - rozbiórka istniejących wjazdów bramowych pow. 41 m2 -rozebrania nawierzchni z płyt betonowych gr. 12 cm z wypełnieniem spoin piaskiem -analogia - rozbiórka istniejącej nawierzchni zjazdów z płyt ażurowych, pow. 20 m2 -cięcie nawierzchni z mas bitumicznych gr. 5 cm - wyrównanie krawędzi jezdni wzdłuż projektowanego krawężnika, dł. 340 mb. -wywóz gruzu samochodem skrzyniowym, ilość 15 m3 -ścinanie piłą mechaniczną drzew fi 26-35 cm, szt. 2 -ręczne karczowanie drzew fi 26-35 cm, szt. 2 ROBOTY ZIEMNE, PRZYGOTOWAWCZE -roboty pomiarowe, trasa dróg w terenie równinnym z planem tyczenia, dł. 0,5 km -ręczne wykonanie koryta na całej szer., głębokość 20 cm pod nawierzchnie chodnika, pow. 730 m2 -ręczne wykonanie koryta na całej szer. , głębokość 20 cm pod zjazdy bramowe, pow. 220 m2 -ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża kat. 1-2 chodnik, pow. 730 m2 -ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża kat. 1-2 zjazdy, pow. 220 m2 -wykop ręczny z wywozem urobku w gruncie kat. 1-2 - wykonanie rowów chłonnych wzdłuż ogrodzeń, ilość 25 m3 -regulacja wysokości studni teletechnicznych, podwyższenie ramy 500x1000, ilość szt. 3 KRAWĘŻNIKI, OBRZEŻA i NAWIERZCHNIE CHODNIKÓW -rowek pod krawężnik o wym. 20x20 cm, ilość 260 mb. -ława pod krawężnik betonowa z oporem, ilość 26,48 m3 -krawężnik betonowy wtapiany 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, zaniżenie chodnika na skrzyżowaniach i fragmentach skrajnych, dł. 41 mb. -krawężnik betonowy wystający 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, dł. 215 mb. -obrzeże betonowe 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, ilość 560 mb. -warstwa odsączająca w korycie, zagęszczenie ręczne, gr. 10 cm - pospółka, pow. 730 m2 -nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, pow. 730 m2 KRAWĘŻNIKI i NAWIERZCHNIE ZJAZDÓW -rowek pod krawężnik 20x20 cm na gruncie kat. 1-2- krawężnik wtopiony na wjazdach i krawędzie jezdni, ilość 80 mb. -ława pod krawężnik betonowa z oporem, ilość 6,4 m3 -krawężnik betonowy wtapiany 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej- krawężnik wtopiony na wjazdach/krawędziach jezdni - światło 2 cm w stosunku do nawierzchni jezdni, ilość 80 mb. -obrzeże betonowe 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - obrzeże na krawędzi zjazdu, ilość 115 mb. -warstwa odsączająca w korycie, zagęszczenie ręczne, gr. 10 cm - pospółka, ilość 215 m2 -warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, gr. 15 cm, ilość 215 m2 -nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, ilość 215 m2 ŚCIEKI PODCHODNIKOWE -krawężnik betonowy wtapiany 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - krawężnik pod konstrukcją ścieku podchodnikowego, ilość 30 mb. -podbudowa betonowa gr. analogia - betonowe dno ścieku podchodnikowego, ilość 6 m2 -ścieki z elementów betonowych gr. 15 cm na podsypce piaskowej - płyta sciekowa betonowa (korytko) - 50x60x15, ilość 15 mb. ZIELEŃ -zabezpieczenie drzew o średnicy do 30 cm na okres robót, ilość szt. 10 -wykonanie trawników siewem z nawożeniem w gruncie kat. 1-2, ilość 0,08 ha.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu, o którym mowa w części III SIWZ , tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy, w tym m.in.: a) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych lub przyczyn technologicznych albo technicznych powodujących konieczność całkowitego przerwania prac, co zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy termin realizacji zadania zostanie przedłużony o taką ilość dni kalendarzowych na jaką roboty zostały przerwane. b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych. 2) Termin wykonania zamówienia zostanie przesunięty odpowiednio o czas: a) wstrzymania robot ze względu na warunki atmosferyczne, b) niezbędny do wykonania robót nieprzewidzianych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych spełniający warunki i wymagania w SIWZ oraz art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków z pkt. 1 na podstawie dokumentów o oświadczeń załączonych do oferty wyszczególnionych w pkt 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunków posiadania przez wykonawcę wiedzy i doświadczenia : Wykonawca musi wykazać, że wykonał, co najmniej 1 robotę budowlaną (odpowiadającą rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia) w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanej okresie ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków z pkt. 1 na podstawie dokumentów o oświadczeń załączonych do oferty wyszczególnionych w pkt 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunków dysponowania odpowiednim potencjałem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem, co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z art. 13 ust. 1 pkt. 2 oraz art. 14 ust. 1 pkt 2a ustawy z dnia 7 lipca 1994r -Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.118 z późn. zm ) lub odpowiadających wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów, Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków z pkt. 1 na podstawie dokumentów o oświadczeń załączonych do oferty wyszczególnionych w pkt 2
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi wykazać się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1.000.000 zł Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków z pkt. 1 na podstawie dokumentów o oświadczeń załączonych do oferty wyszczególnionych w pkt 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu, o którym mowa w części III SIWZ , tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy, w tym m.in.: a) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych lub przyczyn technologicznych albo technicznych powodujących konieczność całkowitego przerwania prac, co zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy termin realizacji zadania zostanie przedłużony o taką ilość dni kalendarzowych na jaką roboty zostały przerwane. b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych. 2) Termin wykonania zamówienia zostanie przesunięty odpowiednio o czas: a) wstrzymania robot ze względu na warunki atmosferyczne, b) niezbędny do wykonania robót nieprzewidzianych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiskitki.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiskitki ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wiskitki ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki pok. nr 19 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Rozbudowa i przebudowa ulicy Hołcyna w Brennej
- Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych na terenie powiatu gostyńskiego
- Przebudowa kąpieliska miejskiego przy ul. Niepodległości w Żaganiu wraz z otoczeniem - I etap
- Budowa oświetlenia drogowego w msc. Promnik ul. Wolna i Strawczynek ul. Nowowiejska
- Remont chodników przyległych do dróg powiatowych na terenie powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.