eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Błotnica › Wykonanie remontu -robót termoizolacyjnych dachu na obiekcie Publicznej Szkoły Podstawowej im.Adama Mickiewicza w Kaszowie



Ogłoszenie z dnia 2007-07-06

Stara Błotnica: Wykonanie remontu -robót termoizolacyjnych dachu na obiekcie Publicznej Szkoły Podstawowej im.Adama Mickiewicza w Kaszowie
Numer ogłoszenia: 113620 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Starej Błotnicy, 46, 26-806 Stara Błotnica, woj. mazowieckie, tel. 048 385-77-90, fax 048 383-50-92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu -robót termoizolacyjnych dachu na obiekcie Publicznej Szkoły Podstawowej im.Adama Mickiewicza w Kaszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana pokrycia dachu tj.rozbiórka starego pokrycia z blachy przytwierdzonej do łat drewnianych ,rozebranie docieplenia z wełny mineralnej ,rozebranie ołacenia dachu ,wykonanie izolacji cieplnych ze styropianu gr.10 cm,pokrycie dachu papą termozgrzewalną na podkładzie betonowym,wykonanie obróbek blacharskich ,wykonanie ogniomurów oraz czapek kominowych,wywiezienie samochodami elementów pozostałych z rozbiórki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.45.00.00 - 44.45.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy ,którzy nie podlegaja wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1i2 ustawy PZP,spełniaja warunki zawarte w art.22 ust.2 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy b) kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do oferty. c) podpisany załącznik nr 2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowe włściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzjace odpowiednio, że Wykonawca nie zalega nie zalega z opłaceniem podatków i opłat składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświdczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - kserokopia uprawnień i dokumentów stwierdzających odpowiednie przygotowanie zawodowe do wykonywania tego typu prac - kserokopia zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starablotnica.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Starej Blotnicy -pokój nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Starej Błotnicy -pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.