eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawę wraz z montażem wyposażenia w ramach zadaniaPrzebudowa budynku Centrum Kształcenia Praktycznego zlokalizowanego przy ul. Sobieskiego 90 w Gdańsku dla potrzeb pracowni zawodowych Centrum Kształcenia Ustawicznego - pracownia spawalnicza, pracownia sieci instalacji i obróbki ręcznej, pracownia drukarsko-introligatorska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-17

Gdańsk: Dostawę wraz z montażem wyposażenia w ramach zadania: Przebudowa budynku Centrum Kształcenia Praktycznego zlokalizowanego przy ul. Sobieskiego 90 w Gdańsku dla potrzeb pracowni zawodowych Centrum Kształcenia Ustawicznego - pracownia spawalnicza, pracownia sieci instalacji i obróbki ręcznej, pracownia drukarsko-introligatorska
Numer ogłoszenia: 11361 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska , ul. Piekarnicza 16, 80-126 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3205100, faks 058 3205105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę wraz z montażem wyposażenia w ramach zadania: Przebudowa budynku Centrum Kształcenia Praktycznego zlokalizowanego przy ul. Sobieskiego 90 w Gdańsku dla potrzeb pracowni zawodowych Centrum Kształcenia Ustawicznego - pracownia spawalnicza, pracownia sieci instalacji i obróbki ręcznej, pracownia drukarsko-introligatorska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1: Wyposażenie pracowni drukarsko-introligatorskiej: - Maszyna do druku cyfrowego - Maszyna do druku sitodruku Część nr 2: Wyposażenie pracowni: spawalniczej, obróbki ręcznej i montażu, montażu i eksploatacji instalacji gazowych oraz wyposażenie dodatkowe (ilości każdej pozycji określone w SIWZ): - Zgrzewarka doczołowa do rur - Zgrzewarka elektrooporowa - Przyrząd do nawiercania otworów w rurociągach stalowych - Sprężarka powietrza - Kocioł kondensacyjny dwufunkcyjny plus automatyka pogodowa - Kocioł kondensacyjny jednofunkcyjny naścienny - Kocioł kondensacyjny jednofunkcyjny stojący - Wymiennik płytowy - Obcinarka do rur - Zaciskarka do rur - Przyrządy do kontroli i pomiarów geometrycznych - Gazomierz mieszkaniowy - Wiertarka stołowa - Ostrzałka do elektrod wolframowych -Szlifierka pneumatyczna - Przyłbica spawalnicza samościemniająca - Okulary spawalnicze do spawania gazowego - Zgrzewarka punktowa - Palnik uniwersalny do spawania i cięcia acetylenowo-tlenowego - Ukosowarka do blach - Zestaw do spawania metodą TIG - Stoły spawalnicze do spawania elektrycznego we wszystkich pozycjach - Parawany spawalnicze - standardowe (ewentualnie do ustalenia z użytkownikiem) - Kotary spawalnicze - standardowe (ewentualnie do ustalenia z użytkownikiem) - Wózek narzędziowy z wyposażeniem - Wózek transportowy - Wiertarka stołowa - Wiertarka kolumnowa - Piła tarczowa ręczna - Biurko - Zegar elektroniczny - Tablice poglądowe - Gaśnica proszkowa - waga 6 kg, wraz z montażem na ścianie - Szafka narzędziowa - Dozownik na pastę wraz z montażem - Apteczka pierwszej pomocy - Imadło stołowe - Stół roboczy - Dywanik (mata) gumowy, przemysłowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.12.00-1, 39.10.00.00-3, 39.16.21.00-6, 42.66.20.00-4, 43.80.00.00-1, 44.51.10.00-5, 34.00.00.00-7, 44.61.41.00-9, 42.63.72.00-2, 35.11.00.00-8, 42.16.00.00-8, 42.90.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w następujących wysokościach: część/zadanie nr 1 - 6.500 zł część/zadanie nr 2 - 11.000 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę obejmującą swoim zakresem wyposażenie/sprzęt drukarsko-introligatorski lub wyposażenie/sprzęt warsztatowy o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł netto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ze złożonego dowodu powinien wynikać zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, a także zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto w przypadku złożenia pisemnego zobowiązania o udostępnieniu winno ono być złożone w oryginale. 3. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 7.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 7.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia pod warunkiem ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może również zawierać umocowanie do zawarcia umowy. 7.2.Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie i dołączone do oferty w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie. 7.3.Umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do zawarcia umowy może być zawarte w treści umowy konsorcjum. 7.4.Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 7.5.Oświadczenie lub oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu winno/y potwierdzać, że wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 7.6.Dokumenty wymienione w pkt III.4.2.) oraz w pkt III.4.4) ogłoszenia muszą być złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.7.Dokumenty wymienione w pkt III.4.1 ogłoszenia powinny potwierdzać, że wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 8.W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów, w których jakiekolwiek kwoty podane zostały w walutach obcych, zamawiający przeliczy te kwoty na złote polskie według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy dopuszczalna jest w następujących przypadkach: 1) zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2) zmian korzystnych dla Zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli z przyczyn od wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy. 4) dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy. 5) wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy zamówienia. 6) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT). 7) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 8) zmiany wynagrodzenia w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 9) zmiany asortymentu przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia wykonawcy w przypadku braku jego dostępności na rynku, w przypadku gdy ten brak ujawnił się po podpisaniu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drmg.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska, 80-126 Gdańsk, ul. Piekarnicza 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska, 80-126 Gdańsk, ul. Piekarnicza 16, okno podawcze na parterze przy wejściu głównym.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach zadania: Przebudowa budynku Centrum Kształcenia Praktycznego zlokalizowanego przy ul. Sobieskiego 90 w Gdańsku dla potrzeb pracowni zawodowych Centrum Kształcenia Ustawicznego - pracownia drukarsko-introligatorska - część nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pracowni drukarsko-introligatorskiej: - Maszyna do druku cyfrowego - Maszyna do druku sitodruku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach zadania: Przebudowa budynku Centrum Kształcenia Praktycznego zlokalizowanego przy ul. Sobieskiego 90 w Gdańsku dla potrzeb pracowni zawodowych Centrum Kształcenia Ustawicznego - pracownia spawalnicza, pracownia sieci instalacji i obróbki ręcznej - część nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pracowni spawalniczej, obróbki ręcznej i montażu, montażu i eksploatacji instalacji gazowych oraz wyposażenie dodatkowe (ilości każdej pozycji określone w SIWZ): - Zgrzewarka doczołowa do rur - Zgrzewarka elektrooporowa - Przyrząd do nawiercania otworów w rurociągach stalowych - Sprężarka powietrza - Kocioł kondensacyjny dwufunkcyjny plus automatyka pogodowa - Kocioł kondensacyjny jednofunkcyjny naścienny - Kocioł kondensacyjny jednofunkcyjny stojący - Wymiennik płytowy - Obcinarka do rur - Zaciskarka do rur - Przyrządy do kontroli i pomiarów geometrycznych - Gazomierz mieszkaniowy - Wiertarka stołowa - Ostrzałka do elektrod wolframowych -Szlifierka pneumatyczna - Przyłbica spawalnicza samościemniająca - Okulary spawalnicze do spawania gazowego - Zgrzewarka punktowa - Palnik uniwersalny do spawania i cięcia acetylenowo-tlenowego - Ukosowarka do blach - Zestaw do spawania metodą TIG - Stoły spawalnicze do spawania elektrycznego we wszystkich pozycjach - Parawany spawalnicze - standardowe (ewentualnie do ustalenia z użytkownikiem) - Kotary spawalnicze - standardowe (ewentualnie do ustalenia z użytkownikiem) - Wózek narzędziowy z wyposażeniem - Wózek transportowy - Wiertarka stołowa - Wiertarka kolumnowa - Piła tarczowa ręczna - Biurko - Zegar elektroniczny - Tablice poglądowe - Gaśnica proszkowa - waga 6 kg, wraz z montażem na ścianie - Szafka narzędziowa - Dozownik na pastę wraz z montażem - Apteczka pierwszej pomocy - Imadło stołowe - Stół roboczy - Dywanik (mata) gumowy, przemysłowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5, 42.16.00.00-8, 35.11.00.00-8, 42.63.72.00-2, 44.66.41.00-9, 34.00.00.00-7, 44.51.10.00-5, 43.80.00.00-1, 42.66.20.00-4, 39.16.21.00-6, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.