eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa kserokopiarek i faksu na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-06

Częstochowa: Dostawa kserokopiarek i faksu na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer ogłoszenia: 113618 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie, ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3243877, 3782267.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kserokopiarek i faksu na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 kserokopiarek oraz jednego faksu laserowego na potrzeby Śląskiego OR ARiMR, o parametrach technicznych określonych szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ, do lokalizacji na terenie województwa śląskiego wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje, oprócz dostawy urządzeń do wskazanych lokalizacji, również wniesienie ich do pomieszczeń w danej lokalizacji wskazanych w dniu dostawy, montaż i uruchomienie. Zamówienie o wartości poniżej 137 000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli Oryginalny kod CPV: 30.19.13.00 - Urządzenia faksowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1.Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży urządzeń biurowych; 2.Posiadają doświadczenie w zakresie sprzedaży urządzeń biurowych: a)Wykonawcy składający ofertę na Zadanie nr 1 przedstawią wykaz, co najmniej dwóch wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw kserokopiarek o wartości zamówienia każdej zrealizowanej dostawy, co najmniej 80 000,00 zł, odpowiadającym swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem niniejszego zamówienia w zakresie Zadania nr 1, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. b)Wykonawcy składający ofertę na Zadanie nr 2 przedstawią wykaz, co najmniej dwóch wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw kserokopiarek o wartości zamówienia każdej zrealizowanej dostawy, co najmniej 20 000,00 zł, odpowiadającym swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem niniejszego zamówienia w zakresie Zadania nr 2, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków przez Wykonawców według reguły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykonawcy składający ofertę na Zadanie nr 1 przedstawią wykaz (Załącznik nr 5 do SIWZ), co najmniej dwóch wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw kserokopiarek o wartości zamówienia każdej zrealizowanej dostawy, co najmniej 80 000,00 zł, odpowiadającym swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem niniejszego zamówienia w zakresie Zadania nr 1, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4.Wykonawcy składający ofertę na Zadanie nr 2 przedstawią wykaz(Załącznik nr 5 do SIWZ), co najmniej dwóch wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw kserokopiarek o wartości zamówienia każdej zrealizowanej dostawy, co najmniej 20 000,00 zł, odpowiadającym swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem niniejszego zamówienia w zakresie Zadania nr 2, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5.Opis oferowanych urządzeń potwierdzający, że odpowiadają one wymaganiom określonym przez Zamawiającego (wg Załącznika nr 1 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny ul. Sobieskiego 7 42-200 Częstochowa pokój 347.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny ul. Sobieskiego 7 42-200 Częstochowa pokój 143.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 7 kserokopiarek dla Biur Powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 7 kserokopiarek dla Biur Powiatowych (Mikołów, Myszków, Pszczyna, Racibórz, Rybnik, Nakło Śląskie, Jastrzębie Zdrój)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 1 kserokopiarki dla Oddziału Regionalnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 kserokopiarki dla Oddziału Regionalnego w Częstochowie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa faksu laserowego dla Oddziału Regionalnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednego faksu laserowego dla Oddziału Regionalnego w Częstochowie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.13.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.