Ogłoszenie z dnia 2007-07-06
Wysokie Mazowieckie: Budowa socjalnego budynku mieszkalnego - wielorodzinnego w Wysokiem Mazowieckiem na działce 1290 przy ulicy Kościelnej
Numer ogłoszenia: 113611 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Wysokie Mazowiecki, ul. Ludowa 15, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 2752592, fax 086 2752593.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysokiemazowieckie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa socjalnego budynku mieszkalnego - wielorodzinnego w Wysokiem Mazowieckiem na działce 1290 przy ulicy Kościelnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projet zakłada budowę 2 kaltkowego budynku mieszkalnego 20 rodzinnego o 4 kondygnacjach całkowicie podpowiniczonego. Na działce zlokalizowano oprócz budynku: osłonę śmietnikową, parkingi utwardzone kostką betonową oraz niezbędne sieci infrastruktury technicznej. Szczególowy zakres prac objętych zamówieniem określony jest w przedmiarze robót, dokumentacji technicznej i szczegółowych specyfikacjach technicznych. Dokumenty te są dostępne w siedzibie Urzędu Miasta Wysokie Mazowieckie (Miejski Ośrodek Kultury, ul. Ludowa 19) oraz na stronie internetowej www.wysokiemazowieckie.pl
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 200000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) uzyskali przychód za ostatni rok obrotowy w wysokości nie mniejszej niż 2 mln. zł; b)dysponują własnymi środkami finansowymi i / lub kredytem dla sfinansowania realizacji robót w wysokości 500000 zł. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. ; Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, w zakresie robót objętych zamówieniem. Wykonawca musi wykazać że dysponuje osobą z uprawnieniami do prowadzenia robót konstrukcyjno - budowlanych, której powierzone zostanie kierowanie robotami. Osoba musi mieć minimum 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi. Średnioroczne zatrudnienie firmy minimum 20 osób. 4. Posiadają niezbędny do wykonania zamówienia potencjał techniczny tj.; a) Posiadają sprzęt niezbędny do terminowego i właściwego wykonania zamówienia. 5. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia, tj.; a) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln. zł (brutto). 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę sporządzoną na formularzu załączonym do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinie o badanym sprawozdaniu za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 8. Informacje z banku, prowadzącego rachunek bankowy Wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500000 zł . Powyższa informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert. 9. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizacje robót z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych. 10. Zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacanie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. Kierownika Budowy). 11. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia. 12. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (na załączniku nr 3) w realizacji robót rodzajowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 13. W przypadku podwykonawcy wykaz części robót jakie zamierza generalny wykonawca powierzyć podwykonawcom przedstawione na załączniku nr 5 . Brak wymaganych oświadczeń oraz z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy - dokumentów, powoduje odrzucenie oferty. Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winny być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wysokiemazowieckie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Kultury w Wysokiem Mazowieckiem ul. Ludowa 19 18-200 Wysokie Mazowieckie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wysokie Mazowieckie ul. Ludowa 15 18-200 Wysokie Mazowieckie sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Remonty dróg gminnych - Etap I
- Wykonanie dokumentacji projektowej na poprawę sieci dróg gminnych
- Modernizacja toalet z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w Liceum Ogólnokształcących im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Wysokiem Mazowieckiem
- Dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego używanego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Święcku Wielkim
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 107957B w miejscowościach Osipy-Kolonia, Osipy-Wydziory Pierwsze, Osipy-Zakrzewizna
- Przebudowa ul. Mazowieckiej w Czyżewie
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Radosze w Gminie Barciany
- Remont boiska sportowego w miejscowości Kobiele Wielkie oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Ujazdówek.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Mieruniszki na terenie byłego PGR-u w gminie Filipów
- "Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku XLIV Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Bernardyńskiej 7".
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sztumie - część nr 1
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.