eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zabezpieczenie obiektów magazynowychwymiana bram w magazynie nr 95 oraz krat do wietrzenia nr magazynów74, 75, 77, 89-92, 95, 97, 100, 107-121 /razem 25 magazynów/ kompleks - 7795 Duninów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-22

Wrocław: Zabezpieczenie obiektów magazynowych: wymiana bram w magazynie nr 95 oraz krat do wietrzenia nr magazynów: 74, 75, 77, 89-92, 95, 97, 100, 107-121 /razem 25 magazynów/ kompleks - 7795 Duninów
Numer ogłoszenia: 113575 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, faks 071 765 68 44, 765-68-02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie obiektów magazynowych: wymiana bram w magazynie nr 95 oraz krat do wietrzenia nr magazynów: 74, 75, 77, 89-92, 95, 97, 100, 107-121 /razem 25 magazynów/ kompleks - 7795 Duninów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszej specyfikacji technicznej (ST) są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczących wymiany bram magazynowych w budynku nr 95 i krat stalowych w magazynach nr : 74,75,77,89,90,91,92,95,97,100,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121, ( 25 magazynów ) w Jednostce Wojskowej 4229 w Duninowie. Stan istniejący Rok budowy - 1936 r. Kubatura - 548 m3 powierzchnia użytkowa - 199 m2 Jest to obiekt parterowy, o ścianach murowanych , strop ceglany odcinkowy na belkach stalowych wspartych na podciągach stalowych podparty słupami murowanymi obsypany warstwą ziemi. Zakres stosowania Specyfikacji Technicznych Specyfikacja techniczna stanowi obowiązującą podstawę jako dokument przetargowy i kontraktowy przy zleceniu i realizacji robót wymienionych w punkcie 1.1.1. zakres robót objętych w specyfikacji technicznej Branża Budowlana: Zakres robót a. demontaż skrzydeł bram drzwiowych b. obsadzenie bram magazynowych klasy C c. obsadzenie drzwi kratowych wewnętrznych d. naprawa ościeży drzwiowych e. tynkowanie ościeży drzwiowych o szer. 15 cm Zakres rzeczowy robót: a. zdemontować skrzydła bram magazynowych oraz wykuć z muru ościeżnice stalowe. Materiały z demontażu przekazać do magazynu WAK w Duninowie b. dokonać dokładnych pomiarów bram stalowych i krat przed ich wykonaniem c.przygotować wnęki do montażu bram i krat poprzez usunięcie ewentualnych nierówności tak, aby nowe bramy i kraty mieściły się swobodnie w otworach d.obsadzić bramy stalowe oraz drzwi kratowe w ścianach z cegły za pomocą kotew stalowych rozporowych mocowanych fabrycznie wykonanych otworach ościeżnicach e.przyspawać kotwy bezpośrednio do ościeżnic f.sprawdzić poprawność działania wszystkich zamków - w razie potrzeby dokonać regulacji KRATA STALOWA DWUSKRZYDŁOWA Kratę dwuskrzydłową, o jednakowej szerokości skrzydeł, należy wykonać z prętów stalowych ze stali St3S o średnicy 16 mm w rozstawie nie większym niż 80 mm w poziomie i 240 mm w pionie spawanych w ramie z profilu kątowego St3S 30x45x4. Skrzydło kraty należy zawiesić na trzech stalowych, spawanych, łożyskowanych zawiasach, ze sworzniami stalowymi o grubości min. 15 mm, zamocowanymi w sposób uniemożliwiający ich wybicie. Po stronie zawiasów zamontować trzy kołki stalowe przeciwyważeniowe o średnicy 16 mm, spawane do każdego skrzydła kraty. Ościeżnicę należy wykonać z profilu kątowego 50x50x3. W ościeżnicy wykonać otwory do zamontowania kotew rozporowych stalowych o średnicy 16 mm, w odstępach nie większych niż 48 cm . Kratę należy dodatkowo zabezpieczyć siatka stalową z drutu o średnicy 2 mm o oczkach nie większych niż 20x20 mm . Kratę wyposażyć w dwa zamki przemysłowe klasy C oraz kłódkę ryglową zasuwkową wzmocnioną klasy C. Sposób otwierania kraty do wewnątrz pomieszczenia. Wszystkie elementy konstrukcyjne krat należy pokryć powłoką antykorozyjną oraz powłoką lakierniczą w kolorze szarym. Wymiary zewnętrzne drzwi kratowych i ich ilość określono w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. BRAMA STALOWA DWUSZKRZYDŁOWA Bramy stalowe dwuskrzydłowe należy wykonać ze spawanej kratownicy z kształtowników stalowych, pokrytych poszyciem z blachy stalowej. Poszycie zewnętrzne wykonać z blachy stalowej o grubości min. 5 mm, natomiast wewnętrzne z blachy o grubości 2 mm . Przestrzeń pomiędzy poszyciem zewnętrznym i wewnętrznym wypełnić niepalnym izolatorem akustyczno - termicznym. Skrzydło bramy zawiesić należy na trzech stalowych, spawanych, łożyskowanych zawiasach, ze sworzniami stalowymi o grubości min. 15 mm, zamocowanymi w sposób uniemożliwiający ich wybicie. Po stronie zawiasów zamontować 3 kołki stalowe przeciwwyważeniowe o średnicy zawiasów 16 mm, spawane do każdego skrzydła bramy. Ościeżnicę należy wykonać z profilu kątowego o grubości min. 5 mm. w ościeżnicy wykonać otwory do zamocowania kotew rozporowych stalowych o średnicy 16 mm, w odstępach nie większych niż 48 mcm. Bramy należy wyposażyć w dwa zamki certyfikowane wewnętrzne klasy C oraz kłódkę z ruchomym ryglem, atestowaną, klasy Coraz komplet klamek. Po zewnętrznej stronie skrzydeł zamontować dwa kołki stalowe z otworami, służące do zakładania drutu stalowego i plomb ołowianych. Sposób otwierania bram na zewnątrz budynku. Wszystkie elementy konstrukcyjne bram stalowych należy pokryć powłoką antykorozyjną oraz powłoką lakierniczą w kolorze szarym. Wymiary zewnętrzne bram stalowych i ich ilość określono w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. Ogólne wymagania dotyczące robót Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót, ich zgodność z przedmiarem robót, ST i poleceniami Inspektora Nadzoru..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.47 - Instalowanie krat .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 5 800,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 06.06.2012 r. do godz. 10.00.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1, 1a (dotyczy tylko osób fizycznych), 2.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Formularz Nr 2, 3. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót - Formularz Nr 3, 4. tabela elementów scalonych. - Formularz nr 5.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku: 1) zmniejszenia lub zwiększenia ilości jednostek obmiarowych w zakresie mającym wpływ na ustaloną kwotę wynagrodzenia (zmiana kwoty wynagrodzenia, zmiana terminu realizacji); 2) ustalonego terminu umowy w przypadku zaistnienia niezależnych od Wykonawcy przeszkód, w szczególności działanie siły wyższej (np. katastrofalne działania przyrody); 3) ustalonego terminu umowy w przypadku, gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie przedmiotu umowy; 4) ustalonego terminu oraz ceny umowy z powodu istotnych błędów w dokumentacji projektowej; 5) zmiany wynagrodzenia z powodu zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w szczególności przepisów prawa podatkowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław - pok. 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław - kancelaria pok. 101, nie później niż o godzinie 10:00 w dniu 06.06.2012 r..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.