Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-12
Kamionka Wielka: Dostawa betonu i wyrobów betonowych
Numer ogłoszenia: 113545 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , Kamionka Wielka 5, 33-334 Kamionka Wielka, woj. małopolskie, tel. 018 4456017, faks 018 4456017 w. 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamionka.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa betonu i wyrobów betonowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 44114100-3 Gotowa mieszanka betonu, 44114200-4 - Produkty betonowe 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Sukcesywną dostawę betonu (część I) i wyrobów betonowych (kręgi żelbetowe i betonowe, korytka ściekowe, płyty drogowe - krata) na potrzeby Gminy Kamionka Wielka. Dostawy będą realizowane w okresie od daty podpisania umowy do 30.11.2011r., na podstawie odrębnych zleceń Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.41.00-3, 44.11.42.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli: a. Dla części I: W ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 dostawy (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również realizuje) odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. polegające na dostawie betonu o wartości każdej nie mniejszej niż 50 tys. zł brutto. b. Dla części II: W ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 dostawy (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również realizuje) odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. polegające na dostawie produktów betonowych o wartości każdej nie mniejszej niż 50 tys. zł brutto. Wykonawca dołączy do oferty wykaz zrealizowanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem nazwy odbiorcy, wartości i daty dostaw/y oraz załączy dokument potwierdzający, że dostawy te zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamionka.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kamionce Wielkiej
33 - 334 Kamionka Wielka 5
Pokój nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Kamionce Wielkiej 33 - 334 Kamionka Wielka 5 Sekretariat p. 21.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa betonu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa betonu cementowego w ilości 330 m3 o następujących parametrach: Mieszanka betonowa C30/37 a. wymaganie zgodności z PN-EN206-1:2003 b. klasa wytrzymałości na ściskanie - C30/37, minimalna wytrzymałość charakterystyczna na kostkach fck, cube=37N/mm2 c. klasa ekspozycji XF4(PL) d. maksymalny nominalny górny wymiar ziaren kruszywa ; D-16 e. klasa konsystencji - S2 f. rodzaj cementu - zgodny z wymaganiami klasy ekspozycji, opracowaną i zatwierdzoną recepturą mieszanki betonowej, zatwierdzoną technologią robót, warunkami atmosferycznymi podczas prowadzenia robót g. rodzaj kruszywa - zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie kruszyw mineralnych do mieszanek betonu cementowego, opracowaną recepturą mieszanki betonowej h. właściwości wymagane w celu zapewnienia mrozoodporności betonu - konieczne jest zastosowanie wspomagających domieszek chemicznych do mieszanki betonowej i. wymagania dotyczące temperatury mieszanki betonowej - zgodnie z wymogami normy PN-EN 2061:2003 j. rozwój wytrzymałości - zabezpieczający przed niekorzystnymi naprężeniami skurczowymi betonu k. opóźnione wiązanie - ewentualne - w celu przeprowadzenia we właściwy sposób robót związanych z technologią wbudowania mieszanki betonowej, wykończeniem nawierzchni betonowej oraz pielęgnacją Mieszankę betonową (minimalna ilość zamawianego betonu - 6 m3) dostarczyć należy na miejsce wskazane przez Zamawiającego (drogi gminne) w ilościach określonych przez Zamawiającego w każdorazowym zleceniu. Do Wykonawcy należeć będzie również dostarczenie z każdą partią betonu listwy wibracyjnej o szerokości minimum 3 m do wykonania (wbudowania betonu) nawierzchni drogach gminnych. Podana powyżej ilość betonu jest ilością maksymalną. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości zamawianego betonu po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca będzie miał prawo do żądania wynagrodzenia tylko za zrealizowaną wielkość dostawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.41.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wybrobów betonowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa wyrobów betonowych w następujących ilościach: LP. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (asortyment) 1 Korytko betonowe o wymiarach 50 cm x 35 cm x 35 cm [dł. x szer. x wys.] szt. 1750 2 Korytko betonowe o wymiarach 75 cm x 40 cm x 20 cm [dł. x szer. x wys.] szt. 190 3 Korytko betonowe o wymiarach 75 cm x 50 cm x 50 cm [dł. x szer. x wys.] szt. 1307 4 Korytko betonowe o wymiarach 50 cm x 50 cm x 50 cm [dł. x szer. x wys.] szt. 1715 5 Korytko betonowe o wymiarach 70 cm x 35 cm x 18 cm [dł. x szer. x wys.] szt. 680 6 Korytko betonowe o wymiarach 50 cm x 25 cm x 14 cm [dł. x szer. x wys.] szt. 300 7 Korytko betonowe o wymiarach 80 cm x 40 cm x 17 cm [dł. x szer. x wys.] szt. 300 8 Kręgi zbrojone śr.50 cm o dł. 80 cm szt. 20 9 Kręgi zbrojone śr.40 cm o dł. 100 cm szt. 140 10 Kręgi zbrojone śr.80 cm o dł. 100 cm szt. 40 11 Kręgi zbrojone śr.50 cm o dł. 100 cm szt. 110 12 Kręgi zbrojone śr.60 cm o dł. 100 cm szt. 50 13 Kręgi zbrojone śr.30 cm o dł. 100 cm szt. 80 14 Wielootworowa płyta żelbetowa pojedynczo zbrojona typu krata o wymiarach 100 cm x 60 cm x 10 cm [dł. x szer. x grubość] szt. 760 W ramach zamówienia należy dostarczyć płyty, korytka ściekowe i kręgi w ilościach określonych przez Zamawiającego w każdorazowym zleceniu w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Kamionka Wielka i dokonać ich rozładunku. Podane powyżej ilości poszczególnych produktów są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości zamawianych produktów po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca będzie miał prawo do żądania wynagrodzenia tylko za zrealizowaną wielkość dostawy. Wymagania jakościowe dla prefabrykatów betonowych: 1. Kręgi: a. Beton klasy 25 b. Stal zbrojeniowa winna odpowiadać PN-82/H-93215. c. Pozostałe wymagania zgodne z PN-B-12096 Urządzenia wodno-melioracyjne. Przepusty z rur betonowych i żelbetowych. Wymagania i metody badań 2. Korytka ściekowe: a. Beton klasy B-25 b. Nasiąkliwość prefabrykatów nie powinna przekraczać 4%. c. Powierzchnia prefabrykatów powinna być bez rys, pęknięć i ubytków betonu, o fakturze zatartej. Krawędzie elementów powinny być równe i proste. Wklęsłość lub wypukłość powierzchni nie powinny przekraczać ?3 mm. d. Pozostałe wymagania zgodne z BN-80/6775-03/01. Prefabrykaty budowlane z betonu. Elementy nawierzchni dróg, ulic, parkingów i torowisk tramwajowych. Wspólne wymagania i badania 3. Płyty drogowe: a. Płyty powinny spełniać BN-80/6775-03/03 - Prefabrykaty budowlane z betonu - Elementy nawierzchni dróg, ulic, parkingów i torowisk tramwajowych - Płyty drogowe. b. Charakterystyka geometryczna zamawianych płyt: - wymiary - 100x60x10 cm (długość x szerokość x wysokość) c. Charakterystyka materiałowa )wielootworowe żelbetowe płyty drogowe pojedynczo zbrojone= -gatunek płyt - I -beton klasy B 25 - stal A III - 34GS - wg PN-82/H-93215 O6 - sposób zbrojenia dla płyt 100x60x10: -siatka min. O6 (min. 5 prętów na długość i 4 na szerokość) - łączenie prętów - poprzez spawanie lub zgrzewanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa betonu
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2024
- dostawa mieszanki betonowej na potrzeby budowy zbiorników na gnojowicę wraz z płytami gnojowymi w indywidualnych gospodarstwach rolnych.
- sukcesywna dostawa żerdzi energetycznych żelbetonowych, żerdzi energetycznych strunobetonowych wirowanych, belek oraz płyt ustrojowych dla EnergiaPro Koncern Energetyczny SA.
więcej: Gotowa mieszanka betonu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.