Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-06
Nowa Sól: Utrzymanie zieleni miejskiej oraz bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Nowa Sól.
Numer ogłoszenia: 113541 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sól - Miasto, ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4590300, fax 068 4590358.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni miejskiej oraz bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Nowa Sól..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni miejskiej oraz bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Nowej Soli. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: a) pierwsza część obejmuje tereny zielone oraz ulice, chodniki i place w północnej części miasta Nowa Sól o łącznej powierzchni 209.649 m2, b) druga część obejmuje tereny zielone oraz ulice, chodniki i place w południowej części miasta Nowa Sól o łącznej powierzchni 148.107 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: dla części nr 1: 5.000 zł dla części nr 2: 4.000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tzn.: posiadają zezwolenie w zakresie zbierania i transportu odpadów o kodach 20 02 01, 20 02 02, 20 03 01, 20 03 03, wydane zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: a) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali co najmniej dwie usługi polegające na: -koszeniu nawierzchni trawiastych, -wycince drzew, -sadzeniu roślin, -formowaniu żywopłotów, -przycinaniu drzew, lub w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali lub wykonują usługę bieżącego utrzymania terenów zielonych przez okres co najmniej 3 miesięcy. Przez bieżące utrzymanie terenów zielonych należy rozumieć usługę polegającą na koszeniu nawierzchni trawiastych, wycince drzew, sadzeniu roślin, formowaniu żywopłotów i przycinaniu drzew. b) wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jedną usługę polegającą na sprzątaniu ulic lub/ i chodników lub/ i placów o powierzchni co najmniej 10.000 m2, c) dysponują 1 osobą z co najmniej 2 - letnim doświadczeniem w utrzymaniu terenów zielonych oraz co najmniej 9 osobami do wykonywania pozostałych prac, W przypadku złożenia oferty na dwie części, wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 18 osobami do wykonywania pozostałych prac. d) dysponują w pełni sprawnym sprzętem obejmującym co najmniej : -2 pojazdy dostawcze o ładowności min. 0,5 t, -6 szt. kosiarek mechanicznych, -2 szt. nożyce spalinowe, -pilarkę spalinową, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący. 4) Zezwolenie w zakresie zbierania i transportu odpadów o kodach 20 02 01, 20 02 02, 20 03 01, 20 03 03, wydane zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach. 5) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie. 6) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 7) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowasol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Nowa Sól ul. Piłsudskiego 12 67-100 Nowa Sól.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski Nowa Sól ul. Piłsudskiego 12 67-100 Nowa Sól pok. nr 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tereny zielone oraz ulice, chodniki i place w północnej części miasta Nowa Sól..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Nowej Soli obejmuje m.in.następujący zakres prac: - powierzchniowe oczyszczanie terenów zieleni z papierów, folii, butelek, odchodów zwierząt itp. - odchwaszczanie i zamiatanie alejek, - koszenie i zgrabianie trawy, wysokość trawy nie może przekroczyć 10 cm - usuwanie chwastów, formowanie i odmładzanie żywopłotów oraz krzewów, długość nowych odrostów na żywopłotach nie może przekroczyć 15 cm, - usuwanie wiatrołomów i wywrotów, - usuwanie drzew i krzewów, - odtwarzanie pasów zieleni w uzgodnieniu z zamawiającym, - nawożenie mineralne oraz wykonywanie oprysków środkami owado i grzybobójczymi według wskazań zamawiającego, - dokonywanie nowych nasadzeń w uzgodnieniu z zamawiającym, dotyczy kwiatów, bylin, drzew i krzewów, - podlewanie zieleni, rabat i kwiatów w gazonach, z częstotliwością odpowiadającą panującym warunkom atmosferycznym, - usuwanie chwastów na rabatach kwiatowych, skalniakach i w gazonach, - usuwanie chwastów z chodników, placów i parkingów miejskich, - naprawa koszy i ławek w tym ich ponowne osadzenie, niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzenia, wraz z pomalowaniem wymienionych elementów, - malowanie ławek - w miesiącu kwietniu, - systematyczne opróżnianie koszy parkowych stojących w chwili obecnej i ustawianych w latach następnych na terenie miasta oraz ich mycie i dezynfekcja jeden raz w miesiącu, - załadunek i wyładunek oraz transport wszelkich nieczystości, w tym liści, trawy, gałęzi itp. z utrzymywanego terenu na składowisko odpadów w Kiełczu, - odśnieżanie ciągów pieszych, alejki parkowe i chodniki. - utrzymanie czystości lustra wody w fontannach miejskich, - usuwanie odchodów zwierząt z terenów zielonych, alejek, trawników i skwerów, - wymianę piasku w piaskownicach znajdujących się na terenach miejskich w miesiącu kwietniu, - załadunek i transport odpadów komunalnych, zgromadzonych w workach lub pryzmach w ramach sprzątania terenów nie objętych umową, należących do Gminy Nowa Sól - Miasto oraz przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwiania na składowisko odpadów komunalnych w m. Kiełcz, - kontrola zadrzewień i niezwłoczne, pisemne zgłaszanie zamawiającemu uszkodzeń drzew (np. wskutek warunków atmosferycznych), usychających gałęzi i konarów drzew. 2. Bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników oraz placów na terenie miasta Nowej Soli obejmuje m.in.następujący zakres prac : - utrzymanie czystości ulic, chodników, rynsztoków i placów, tj. systematyczne ich zamiatanie ( ręczne lub mechaniczne), - systematyczne opróżnianie z nieczystości koszy ulicznych, stojących w chwili obecnej i ustawianych w latach następnych na terenie miasta, ich remont, konserwacja oraz mycie i dezynfekcja jeden raz w miesiącu, - utrzymanie czystości przy kontenerach do selektywnej zbiórki odpadów, stojących w chwili obecnej i ustawianych w latach następnych na terenie miasta, - odśnieżanie ciągów pieszych (chodniki ), - posypywanie piaskiem ciągów pieszych po uprzednim ich odśnieżeniu, - sprzątanie miasta w czasie i po imprezach masowych organizowanych przez Gminę Nowa Sól - Miasto, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym, - załadunek i wyładunek oraz transport wszelkich nieczystości z utrzymywanego terenu na składowisko odpadów komunalnych w Kiełczu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.21.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tereny zielone oraz ulice, chodniki i place w południowej części miasta Nowa Sól..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Nowej Soli obejmuje m. in. następujący zakres prac: - powierzchniowe oczyszczanie terenów zieleni z papierów, folii, butelek, odchodów zwierząt itp. - odchwaszczanie i zamiatanie alejek, - koszenie i zgrabianie trawy, wysokość trawy nie może przekroczyć 10 cm, - usuwanie chwastów, formowanie i odmładzanie żywopłotów oraz krzewów, długość nowych odrostów na żywopłotach nie może przekroczyć 15 cm, - usuwanie wiatrołomów i wywrotów, - usuwanie drzew i krzewów, - odtwarzanie pasów zieleni w uzgodnieniu z zamawiającym, - nawożenie mineralne oraz wykonywanie oprysków środkami owado i grzybobójczymi według wskazań zamawiającego, - dokonywanie nowych nasadzeń w uzgodnieniu z zamawiającym, dotyczy kwiatów, bylin, drzew i krzewów, - podlewanie zieleni, rabat i kwiatów w gazonach, z częstotliwością odpowiadającą panującym warunkom atmosferycznym, - usuwanie chwastów na rabatach kwiatowych, skalniakach i w gazonach, - usuwanie chwastów z chodników, placów i parkingów miejskich, - naprawa koszy i ławek w tym ich ponowne osadzenie, niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzenia, wraz z pomalowaniem wymienionych elementów, - malowanie ławek - w miesiącu kwietniu, - systematyczne opróżnianie koszy parkowych stojących w chwili obecnej i ustawianych w latach następnych na terenie miasta oraz ich mycie i dezynfekcja jeden raz w miesiącu, - załadunek i wyładunek oraz transport wszelkich nieczystości, w tym liści, trawy, gałęzi itp. z utrzymywanego terenu na składowisko odpadów w Kiełczu, - odśnieżanie ciągów pieszych, alejki parkowe i chodniki, - utrzymanie czystości lustra wody w fontannach miejskich, - usuwanie odchodów zwierząt z terenów zielonych, alejek,, trawników i skwerów, - wymianę piasku w piaskownicach znajdujących się na terenach miejskich w miesiącu kwietniu, - załadunek i transport odpadów komunalnych, zgromadzonych w workach lub pryzmach w ramach sprzątania terenów nie objętych umową, należących do Gminy Nowa Sól - Miasto oraz przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwiania na składowisko odpadów komunalnych w m. Kiełcz, - kontrola zadrzewień i niezwłoczne, pisemne zgłaszanie zamawiającemu uszkodzeń drzew (np. wskutek warunków atmosferycznych), usychających gałęzi i konarów drzew. 2. Bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników oraz placów na terenie miasta Nowej Soli obejmuje m. in. następujący zakres prac : - utrzymanie czystości ulic, chodników, rynsztoków i placów, tj. systematyczne ich zamiatanie ( ręczne lub mechaniczne), - systematyczne opróżnianie z nieczystości koszy ulicznych, stojących w chwili obecnej i ustawianych w latach następnych na terenie miasta, ich remont, konserwacja oraz mycie i dezynfekcja jeden raz w miesiącu, - utrzymanie czystości przy kontenerach do selektywnej zbiórki odpadów, stojących w chwili obecnej i ustawianych w latach następnych na terenie miasta, - odśnieżanie ciągów pieszych (chodniki ), - posypywanie piaskiem ciągów pieszych po uprzednim ich odśnieżeniu, - sprzątanie miasta w czasie i po imprezach masowych organizowanych przez Gminę Nowa Sól - Miasto, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym, - załadunek i wyładunek oraz transport wszelkich nieczystości z utrzymywanego terenu na składowisko odpadów komunalnych w Kiełczu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.21.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w poczekalni Zakładu Radiologii w Wielospecjalistycznym Szpitalu SP ZOZ w Nowej Soli.
- Budowa przyszkolnej hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Nowej Soli w ramach rządowego programu Olimpia.
- Budowa drogi gminnej w ciągu ulic Ogrodowej i Akacjowej w m. Rudno
- Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Zagospodarowanie terenu przyległego do budynku szkoły ul. Kościuszki 28 w Nowej Soli wraz z przejściem łączącym budynki szkoły przy ul. Piłsudskiego i ul. Kościuszki
- Utworzeniu bazy danych BDOT500, zgodnej z pojęciowym modelem danych BDOT500, dla wybranych obrębów ewidencyjnych Miasta Nowa Sól
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewaloryzacja zabytkowego parku podworskiego w Poświętnem w Płońsku
- Rewitalizacja zieleni w obrębie zabytkowego parku przy ul. 3 Maja w Ostrowie Wielkopolskim
- ,,Aleja Platanowa dla Płocka - budżet obywatelski''
- Zmiany w zagospodarowaniu wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Ofiar Oświęcimskich. pl. Solny, Rynek, Świdnicka we Wrocławiu.
- "Budowa Karpackiego ogrodu sensorycznego wraz z architekturą towarzyszącą na terenie Parku dworskiego w formule zaprojektuj i wybuduj ".
- CUW.26.5.2024 "Budowa EkoOgrodu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.