Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-22
Raszyn: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 2 w Raszynie
Numer ogłoszenia: 113539 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Nr 2 , ul. Poniatowskiego 18, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 22 720 25 72, faks 22 720 25 72.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkole2.raszyn.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 2 w Raszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 2 w Raszynie w ramach 7 odrębnych części w asortymencie rzeczowo-ilościowym określonym dokładnie w załączniku 3 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 5 do SIWZ Kalkulacja ceny ofertowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5, 15.22.00.00-6, 15.22.10.00-3, 15.23.40.00-7, 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5, 03.22.10.00-6, 15.30.00.00-1, 15.81.00.00-9, 15.81.10.00-6, 15.81.20.00-3, 15.50.00.00-3, 15.54.00.00-5, 15.55.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.89.40.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku, a ocena jego spełniania dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku, a ocena jego spełniania dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku, a ocena jego spełniania dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku, a ocena jego spełniania dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku, a ocena jego spełniania dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT; b) Wszelkie zmiany na rynku uzasadniające zmianę cen jednostkowych podanych w ofercie, a których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy dokonywane będą w formie pisemnej, nie wcześniej jednak niż po upływie 90 dni kalendarzowych od daty jej podpisania, a następnie nie częściej aniżeli co 3 miesiące. Cena jednostkowa artykułu może podlegać jedynie zmianie w stopniu odpowiadającemu kwartalnemu wskaźnikowi zmiany cen poszczególnych grup towarów konsumpcyjnych, licząc od następnego miesiąca po miesiącu, w którym wskaźnik ten został ogłoszony przez Prezesa GUS. c) Ilości poszczególnych artykułów podanych w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy. Rzeczywiste ilości zamawianych produktów wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. d) W przypadku wprowadzenia przez producenta innej gramatury niż określona w ofercie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza w czasie trwania umowy zmianę gramatury produktów - po uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego. Ceny jednostkowe produktów o zmienionej gramaturze zostaną przeliczone proporcjonalnie do cen podanych w ofercie Wykonawcy. e) W uzasadnionych przypadkach dotyczących: wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki, co zostanie uprawdopodobnione przez Wykonawcę. Wykonawca, po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego może dostarczyć inny produkt spełniający wymagania niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, jednakże nie gorszy od wcześniej oferowanego po cenach jednostkowych zapisanych w ofercie. Zmiany opisane w lit. c-e) nie są zmianami istotnymi postanowień Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp i nie wymagają sporządzenia aneksu do Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przedszkole2.raszyn.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole nr 2 w Raszynie
ul. Poniatowskiego 18
05-090 Raszyn
pokój nr 32.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 16:00, miejsce: Przedszkole nr 2 w Raszynie ul. Poniatowskiego 18 05-090 Raszyn pokój nr 32.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ŚWIEŻE MIĘSO I WĘDLINY, RYBY MROŻONE I WĘDZONE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa świeżych mięs, wędlin oraz mrożonych i wędzonych ryb w asortymencie rzeczowo-ilościowym określonym dokładnie w załączniku 3 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 5 do SIWZ Kalkulacja ceny ofertowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5, 15.22.00.00-6, 15.22.10.00-3, 15.23.40.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MROŻONKI OWOCOWE I WARZYWNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mrożonek owocowych i warzywnych w asortymencie rzeczowo-ilościowym określonym dokładnie w załączniku 3 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 5 do SIWZ Kalkulacja ceny ofertowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa świeżych owoców i warzyw w asortymencie rzeczowo-ilościowym określonym dokładnie w załączniku 3 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 5 do SIWZ Kalkulacja ceny ofertowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ŚWIEŻE CIASTA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa świeżych ciast w asortymencie rzeczowo-ilościowym określonym dokładnie w załączniku 3 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 5 do SIWZ Kalkulacja ceny ofertowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.81.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ŚWIEŻE PIECZYWO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa świeżego pieczywa w asortymencie rzeczowo-ilościowym określonym dokładnie w załączniku 3 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 5 do SIWZ Kalkulacja ceny ofertowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6, 15.81.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: MLEKO I JEGO PRZETWORY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i jego przetworów w asortymencie rzeczowo-ilościowym określonym dokładnie w załączniku 3 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 5 do SIWZ Kalkulacja ceny ofertowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.54.00.00-5, 15.55.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów ogólnospożywczych w asortymencie rzeczowo-ilościowym określonym dokładnie w załączniku 3 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 5 do SIWZ Kalkulacja ceny ofertowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.89.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI RASZYN
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Przebudowa drogi gminnej ul. 6 Sierpnia w miejscowości Słomin, gmina Raszyn
- Konserwacja dźwigarów dachowych z drewna klejonego nad niecką basenu w budynku Centrum Sportu Raszyn - Pływalnia w Raszynie
więcej: przetargi RASZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
- Sukcesywna dostawa jabłek, owoców, warzyw i ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- Sukcesywne dostawy pieczywa
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W MILANÓWKU CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 3
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie na II półrocze 2024 roku.
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.