eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › Dostawa materiałów kamiennych na cele bieżącego utrzymania nawierzchni nietrwałych na drogach gminnych na terenie Gminy Gorzyce w 2014 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Gorzyce: Dostawa materiałów kamiennych na cele bieżącego utrzymania nawierzchni nietrwałych na drogach gminnych na terenie Gminy Gorzyce w 2014 r.
Numer ogłoszenia: 113528 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68494 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzyce, ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie, tel. 015 8361801, 8362075, 8362408, faks 015 8362209.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów kamiennych na cele bieżącego utrzymania nawierzchni nietrwałych na drogach gminnych na terenie Gminy Gorzyce w 2014 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia pn. Dostawa materiałów kamiennych na cele bieżącego utrzymania nawierzchni nietrwałych na drogach gminnych na terenie Gminy Gorzyce w 2014 r. jest sukcesywna dostawa materiałów kamiennych na cele bieżącego utrzymania nawierzchni nietrwałych na drogach gminnych na terenie Gminy Gorzyce w 2014 r. Zamówienie polega na dostawie materiałów kamiennych wraz z wbudowaniem przez Wykonawcę na wskazanych przez Zamawiającego odcinkach dróg. Zamówienie obejmuje dostawę materiałów kamiennych w ilości 2000 t., w tym: - kruszywo kamienne (mieszanka) 4-20 mm - 600 t. - kruszywo kamienne (mieszanka) 0-32 mm - 600 t. - kruszywo kamienne (mieszanka) 0-63 mm - 800 t. Warunki realizacji zamówienia: - dostawa materiałów kamiennych odbywać się będzie partiami w ilościach i terminach wyznaczonych telefonicznie przez Zamawiającego (rozpoczęcie realizacji dostawy w terminie do trzech dni roboczych od przyjęcia zamówienia) - dostawę należy wykonać przy użyciu samochodów ciężarowych samowyładowczych z możliwością rozładunku na boki i do tyłu (wywrotki, wywrotki z przyczepą) z wyłączeniem ciągników samochodowych siodłowych z naczepą. Dostarczone materiały kamienne należy wbudować poprzez uzupełnienie zagłębień, wyrw i ubytków w nawierzchniach nietrwałych na wskazanych odcinkach dróg zgodnie z dyspozycją Zamawiającego - dostarczane materiały muszą spełniać wymogi obowiązujących norm oraz posiadać odpowiednie certyfikaty i świadectwa (Wykonawca gwarantuje jakość materiałów kamiennych zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia świadectw materiałów kamiennych na każde wezwanie Zamawiającego) - rozliczenie dostaw odbywać się będzie na podstawie każdorazowo wystawionego dokumentu wz lub mw zawierającego wagę, cenę, numer rejestracyjny samochodu i datę wydania materiałów kamiennych - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia o 50 % poszczególnych frakcji materiałów kamiennych wyszczególnionych w pkt. 1 w ramach ogólnego limitu zamówionych materiałów - Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całego limitu dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.00 - Kamień pokruszony lub rozłupany 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Experia Sp. z o. o., ul. Przemysłowa 11, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68952,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76407,60

  • Oferta z najniższą ceną: 76407,60 / Oferta z najwyższą ceną: 128658,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.