Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-13
Włocławek: Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasta Włocławek
Numer ogłoszenia: 113504 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Mieszkaniowych , ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 601759493.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.azm.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasta Włocławek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasta Włocławek, w okresie od 01.06.2011r. do 31.12.2011r.- nieruchomości zostały podzielone na dwa rejony. Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych na poszczególne Rejony. Na zakres zamówienia w okresie letnim tj. od 01.06.2011r. do 31.10.2011r. składa się: I. Sprzątanie: ciągłe ( poniedziałek - piątek oraz w razie potrzeby sobota, niedziela oraz dni świąteczne) utrzymanie czystości i porządku n/w terenów: 1. chodników, bram, podwórek, poprzez zamiatanie, grabienie i usuwanie nieczystości nagromadzonych w wyniku sprzątania wraz z ich wywozem w tym samym dniu, 2. pergoli śmietnikowych, terenów pod pojemniki poprzez zgrabianie i zamiatanie nieczystości oraz ich umieszczanie w pojemnikach na odpady komunalne, 3. grabienie i zamiatanie opadłych liści, wraz z ich wywozem w tym samym dniu, 4. oczyszczanie z przerostów (z chwastów, trawy) chodników, opasek i placów utwardzonych. II. Tereny zielone: ciągłe utrzymanie czystości i porządku terenów zielonych (trawników) wraz z wywozem uprzątniętych nieczystości w tym samym dniu: 1. koszenie trawy i jej zgrabianie oraz wywóz w dniu koszenia, przycinanie krzewów, żywopłotów, usuwanie obłamanych i połamanych gałęzi, przycinanie przyrostów (od korzeni) przy drzewach, grabienie liści, wraz z wywozem w tym samym dniu, 2. sprzątanie innych śmieci i nieczystości stałych. Zakres zamówienia w okresie zimowym tj. od 01.11.2011 r. do 31.12.2011r. obejmuje ciągłe utrzymywanie zimowe n/w terenów: I. Sprzątanie: ciągłe ( poniedziałek - piątek oraz w razie potrzeby sobota, niedziela oraz dni świąteczne) utrzymanie czystości i porządku n/w terenów 1. chodników, bram, podwórek, pergoli, terenów pod pojemniki poprzez zamiatanie, grabienie opadłych liści wraz z ich wywozem w tym samym dniu. Łagodzenie skutków warunków zimowych tj. gołoledzi, śliskości pośniegowej poprzez uszorstkowienie nawierzchni dopuszczalnymi środkami np. posypywanie piaskiem, usuwanie z w/w miejsc śniegu i lodu, a po ustąpieniu okresu zimowego usunięcie materiału uszorstkowiającego. 2. w przypadku pergoli śmietnikowych i terenów pod pojemniki, rozsypane przy nich nieczystości należy umieszczać w pojemnikach na odpady komunalne. II. Tereny zielone: 1. utrzymanie czystości i porządku terenów zielonych poprzez grabienie opadłych liści, usuwanie obłamanych i połamanych gałęzi wraz z ich wywozem w tym samym dniu. 2. sprzątanie innych śmieci i nieczystości stałych wraz z ich wywozem w tym samym dniu. III. Zabezpieczenie środków uszorstkowiających np. piasku na koszt Wykonawcy i dowóz go w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego. IV. Łagodzenie skutków warunków zimowych obowiązuje w systemie ciągłym tj. 7 dni w tygodniu. V. W przypadku ogłoszenia klęski żywiołowej zakres prac należy uzgodnić z Zamawiającym. VI. Wywóz tzw. Odpadów wielkogabarytowych z posesji komunalnych - 1 raz w tygodniu - w miarę potrzeb..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 90.12.13.20-0, 90.21.30.00-3, 77.31.00.00-6, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5, 77.31.40.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie: - Zadanie I - Rejon I - 5000,00 PLN - Zadanie II - Rejon II - 5000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na odbieraniu i transporcie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Włocławka.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonać, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych wykonywać, min. 2 usługi polegające na utrzymaniu czystości i porządku na nieruchomościach o wartości min. 350 000 zł brutto każda. Przez usługę polegającą na utrzymaniu czystości i porządku na nieruchomości Zamawiający rozumie usługę, która trwała min.6 miesięcy i obejmowała okres zimowy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować minimum nw. urządzeniami na każdy Rejon oddzielnie: a. samochód osobowo-ciężarowy lub ciągnik z przyczepą 2 szt. b. kosiarka spalinowa 5 szt., c. podkaszarka spalinowa 2 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać potencjał kadrowy zapewniający realizację niniejszego zamówienia, w ilości, co najmniej 10 pracowników na każdy Rejon oddzielnie (tj.1 pracownik na ok. 15- 20 posesji).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę lub innych dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 300 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zamiany podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.azm.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Zasobów Mieszkaniowych
ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Administracja Zasobów Mieszkaniowych ul. Ostrowska 30, 87-800 Włocławek, pok. 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w pkt II.1.3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 90.12.13.20-0, 90.21.30.00-3, 77.31.00.00-9, 77.34.20.00-9, 77.31.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: rejon II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak pkt. II.1.3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 90.12.12.20-0, 90.21.30.00-3, 77.31.00.00-6, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5, 77.31.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)".
- Budowa ogrodzenia części terenu Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski
- Modernizacja Poradni Położniczo - Ginekologicznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku
- Usługa odbioru odpadów komunalnych oraz niebezpiecznych z terenu Zakładu Karnego we Włocławku
- Dostawa aparatu USG na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia - Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
- Przebudowa alejek w Parku im. Władysława Łokietka
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2024 r.
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.