eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › ZAKUP SPRZĘTU SPORTOWEGO DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH GMINY KARTUZY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-14

Kartuzy: ZAKUP SPRZĘTU SPORTOWEGO DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH GMINY KARTUZY
Numer ogłoszenia: 113502 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kartuzy , ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 58 694 52 00, faks 58 6945135.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.kartuzy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU SPORTOWEGO DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH GMINY KARTUZY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego do 12 szkół podstawowych Gminy Kartuzy. 2. Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany jest w ramach projektu Szkoła daje więcej - zajęcia rozwijające dla uczniów ze szkół podstawowych gminy Kartuzy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3.Podstawowy gwarantowany przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu sportowego: 3.1) Przyrząd do leczenia płaskostopia, 3.2) Rakietka do ping-ponga z pokrowcem, 3.3) Piłeczka do ping - ponga, 3.4) Piłka do siatkówki (rozmiar 5), 3.5) Piłka do koszykówki ( rozmiar 5), 3.6) Piłka do koszykówki (rozmiar 6), 3.7) Piłka do koszykówki (rozmiar 7), 3.8) Piłka do piłki ręcznej (rozmiar 2), 3.9) Piłka do basenu, 3.10) Skakanka, 3.11) Hula-hoop, 3.12) Pompony, 3.13) Szarfa, 3.14) Rękawice bramkarskie do piłki nożnej (rozmiar 7), 3.15) Komplet nagolenników do piłki nożnej, 3.16) Kij do unihokeja, 3.17) Bramka do unihokeja, 3.18) Piłeczka do unihokeja, 3.19) Torba na kije do unihokeja, 3.20) Torba na piłeczki do unihokeja, 3.21) Płotek stalowo-aluminiowy, składany, 5 pozycji, 3.22) Siatka do tenisa, 3.23) Rakieta do tenisa ziemnego 26, 3.24) Zestaw piłek do tenisa ziemnego, 3.25) Piłka nożna halowa (rozmiar 4), 3.26) piłka nożna, 3.27) Zestaw do badmintona, 3.28) Trzypoziomowy step, 3.29) Lina do przeciągania, 3.30) Materac rehabilitacyjny składany 195x120x5 cm, 3.31) Drabinka koordynacyjna regulowana, 3.32) Siatka do bramki 3x2 m. 4. W przypadku niewykorzystania pełnej kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego, Zamawiający zastrzega sobie wykorzystanie prawa opcji, polegającego zleceniu Wykonawcy dostawy dodatkowego sprzętu sportowego: 4.1) Wstążki gimnastyczne - 4 m, 4.2) Sandały oporowe do Aqua Aerobiku, 4.3) Pas wypornościowy do Aqua Aerobiku, 4.4) Piłka lekarska 1 kg, 4.5) Piłka lekarska 2kg, 4.6) Piłka lekarska 3 kg, 4.7) Piłka lekarska 5kg, 4.8) Worek do skakania z uchwytami. 5. Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę odnośnie decyzji w zakresie wykorzystania prawa opcji oraz jej zakresu najpóźniej dzień po przekazaniu Wykonawcom informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie ma obowiązku wykorzystania w 100% przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji. 6. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: a) komplet nagolenników (poz. 15 tabeli)- dokument potwierdzający zgodność z normą EN13061, b) bramka do unihokeja (poz. 17 tabeli)- dokument potwierdzający, że bramka spełnia wymagania odnośnie bezpieczeństwa, c) piłki do unihokeja (poz. 18 tabeli)- dokument potwierdzający spełnianie wymagań IFF, d) siatka do tenisa (poz. 22 tabeli) - certyfikat jakości lub bezpieczeństwa, e) piłki do tenisa ziemnego (poz. 24 tabeli) - certyfikat ITF, f) piłka nożna halowa (poz. 25 tabeli) - atest lub aprobata FIFA, g) piłka nożna (poz. 26 tabeli) - atest lub aprobata FIFA, h) materace rehabilitacyjne (poz. 30 tabeli)- dokument potwierdzający zgodność z normą EN12503, certyfikat bezpieczeństwa B

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) lub kopię dokumentu (potwierdzoną za zgodność w sposób określony w pkt 7-9 Części V SIWZ) potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach określonych w pkt 2 ppkt 2)-5) Części XI SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienie osoby (lub osób) do złożenia oferty - w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza wprowadzanie zmian i uzupełnień postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w opisanym niżej zakresie: 1) zmian personelu Wykonawcy i Zamawiającego, wskazanego w § 5 umowy, 2) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania niniejszej umowy stawki podatku VAT. 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.kartuzy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kartuzach, 83-300 Kartuzy ul. gen. Józefa Hallera 1 (pokój nr 318, III piętro). Cena SIWZ -10 zł lub bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Urzędu Miejskiego w Kartuzach, 83-300 Kartuzy; ul. gen. Józefa Hallera 1 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Szkoła daje więcej - zajęcia rozwijające dla uczniów ze szkół podstawowych gminy Kartuzy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.