eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Budowa zbiornika retencyjnego ZR2/II



Ogłoszenie z dnia 2008-05-29

Łódź: Budowa zbiornika retencyjnego ZR2/II
Numer ogłoszenia: 113462 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384912, 6384938, 40, fax 042 6384909.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zbiornika retencyjnego ZR2/II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie projektów wykonawczych uzupełniających i uszczegółowiających projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do realizacji robót budowlanych; 2) budowę zbiornika retencyjnego podziemnego montowanego z elementów żelbetonowych o pojemności V = 5 000 m3 na kolektorze ogólnospławnym wraz - z komorą spłukującą - z komorą zasuw - z komorą zasilającą - zbiornikiem odzysku deszczówki - z komorą z zasuwą (by - passu) posadowione na fundamentach betonowych 3) roboty ziemne 4) roboty fundamentowe ~ 26361 m2 wraz z wykonaniem odwodnień wykopów przez studnie depresyjne do pompowania wód podziemnych 5) roboty budowlane w zakresie: - kanalizacji deszczowej zewnętrznej - instalacji elektrycznych, elektroenergetycznych i oświetleniowych - sieci teletechnicznej - odtworzenia nawierzchni drogowej 5) zagospodarowanie terenu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca składając ofertę o udzielenie zamówienia na Budowę zbiornika retencyjnego ZR2/II zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 200 000 zł - słownie ( dwieście tysięcy złotych). Wadium winno być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego nr: 84 1560 0013 2026 0000 2062 0017 Getin Bank Oddział Regionalny Getin Biznes w Łodzi. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. tj: Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie): a) wykonał co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 2 mln zł każde, których przedmiotem było wykonanie robót budowlanych w zakresie w zakresie inwestycji infrastrukturalnych lub przemysłowych. b) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: a. Kierownika Budowy - posiadającego wyższe wykształcenie techniczne o specjalności budowlanej, mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat jako kierownik budowy przy realizacji inwestycji w zakresie gospodarki komunalnej, ochrony środowiska lub gospodarki wodnej, Kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Kierownik budowy winien posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. b. Kierownika robót sanitarnych, posiadającego wyższe wykształcenie techniczne o specjalności sanitarnej i mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy lub kierownik robót sanitarnych. Kierownik robót sanitarnych winien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takimi jak: sieci wodociągowe i kanalizacyjne lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,. Ponadto Kierownik robót sanitarnych winien posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie poniższych warunków): a) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500 tys. zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 tys. zł. 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełniać warunki udziału w postępowaniu. 5) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów według formuły - spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp ( dopuszcza się możliwość złożenia takiego oświadczenia przez Lidera (Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie) oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.(składa każdy z Wykonawców występujący wspólnie). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przez każdego Wykonawcę dokumenty określone w punktach od 2) do 5). 6) Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie (Wykonawcy występujący wspólnie składają jeden Wykaz robót). Do wykazu Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień ujętych w Wykazie. 7) Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie; 8) Informacje zawodowe osób wskazanych do wykonania niniejszego zamówienia w formie CV - rozumiane jako informacja o której mowa w § 1 ust. 2 pkt 5) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605). Zalecany przez Zamawiającego wzór stanowi załącznik do SIWZ. Do zalecanego wzoru CV należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego przez wskazane osoby w wykazie; Uprawnienia budowlane wskazanych osób winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub z wcześniej wydanymi przepisami. 9) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10) Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do oferty: - Dowód wniesienia wadium -W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. -W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców . 11) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: A) w pkt 2), 3) i 5) - składa dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. B) w pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy p.z.p. Dokumenty o których mowa w pkt A) a ) i c) oraz w pkt B) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt A) b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 12) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego, Łódź, ul. Piotrkowska 175, pok. 103. Cena SIWZ w wersji papierowej wynosi 100zł, natomiast w wersji: Cz. I i Cz. II SIWZ w formie pisemnej papierowej a Cz.III SIWZ - płyta CD - 50 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Łodzi, Wydział Gospodarki Komunalnej ul. Piotrkowska 175, 90 - 447 Łódź, pok. 112 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Należność za wydanie SIWZ należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr: 68 1560 0013 2026 0000 2062 0014 Getin Bank Oddział Regionalny Getin Biznes w Łodzi. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w Ofercie oraz do złożenia polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej związanej z prowadzoną działalnością gospodarczą na kwotę co najmniej 1 mln zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.