eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łobez › Pomoc prawna dla beneficjentów projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności w okresie od dnia podpisania umowy do 30.09.2014 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Łobez: Pomoc prawna dla beneficjentów projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności w okresie od dnia podpisania umowy do 30.09.2014 roku
Numer ogłoszenia: 113434 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Bema 27, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 39768-41, faks 91 39768-41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcpr.lobez.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pomoc prawna dla beneficjentów projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności w okresie od dnia podpisania umowy do 30.09.2014 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pomoc prawna dla beneficjentów projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności w okresie od dnia podpisania umowy do 30.09.2014 roku ZADANIE: Pomoc prawna dla beneficjentów projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności w okresie od dnia podpisania umowy do 30.09.2014 roku w ilości 22 godzin. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1. Udzielanie indywidualnych porad prawnych uczestnikom projektu zgodnie z zasadami etyki zawodowej. 2. Świadczenie usługi o której mowa w ust. 1 na rzecz Zamawiającego obejmuje w szczególności: a) Udzielanie poradnictwa prawnego dla beneficjentów projektu b) Udzielanie informacji o obowiązujących przepisach prawa odnoszących się do sytuacji beneficjenta i zgłoszonego problemu c) Udzielanie informacji kierunkowych o sposobie najkorzystniejszego rozwiązania sprawy lub zgłoszonego przez beneficjenta problemu d) Sporządzanie pism procesowych (m.in. pozwów, wniosków, zażaleń, odwołań) e) Sporządzanie opinii prawnych dla beneficjentów projektu 3. Prawnik świadczył będzie usługę w siedzibie PCPR Łobez, w szczególnych przypadkach również w miejscu zamieszkania uczestnika. 4. Prawnik współpracował będzie z Zespołem Projektowym Zamawiającego, 5. Prawnik zobowiązany jest dokumentować realizację usługi na podstawie dokumentów stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ jak również innych wynikłych w trakcie realizacji projektu. 6. Prawnik zobowiązany jest przedkładać dokumentację z realizacji usługi koordynatorowi projektu do 5 każdego miesiąca. 7. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w transzach, po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku merytorycznie potwierdzonego przez Koordynatora projektu, przelewem, na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 14 dni od daty wystawienia. 8. Wykonawca wykona zadanie na jak najwyższym poziomie, z zachowaniem obowiązujących przepisów. 9. Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego może w każdej chwili skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi. 10. Ewentualne zmiany wprowadzane na etapie wykonania zadania muszą być uzgodnione z Zamawiającym w formie pisemnej (aneksu). 11. Szacunkowa wartość całego zadania wynosi 2.200 zł..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usług co zostanie potwierdzone stosownymi dokumentami (np. referencje lub inne) potwierdzającymi że usługi zostały wykonane należycie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że : dysponuje osobą (która będzie odpowiedzialna za świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia) posiadającą łącznie następujące kwalifikacje: -wykształcenie wyższe prawnicze z ukończoną aplikacją prawniczą - jest wpisany na listę radców prawnych lub adwokatów, - co najmniej 12 -miesięczne doświadczenie w prowadzeniu indywidualnego poradnictwa prawnego,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kopie lub odpis: dyplom ukończenia szkoły wyższej, referencje i/lub kopie umów potwierdzające doświadczenie niezbędne do spełniania wyżej wymienionych warunków, oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o mobilności, oświadczenie o dyspozycyjności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr.lobez.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://pcpr.lobez.ibip.pl Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łobzie 73-150 Łobez, ul. Bema 27 woj. zachodniopomorskie tel. 913976841, fax. 913976841.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łobzie 73-150 Łobez, ul. Bema 27 woj. zachodniopomorskie tel. 913976841, fax. 913976841.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.