eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa sprzętu i środków dla chemicznych i radiacyjnych zespołów awaryjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-29

Gdynia: Dostawa sprzętu i środków dla chemicznych i radiacyjnych zespołów awaryjnych
Numer ogłoszenia: 113430 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Składnica Marynarki Wojennej, ul. kontradm. X. Czernickiego 124, 81-904 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6267933, fax 058 6267650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i środków dla chemicznych i radiacyjnych zespołów awaryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu i środków dla chemicznych i radiacyjnych zespołów awaryjnych zgodnie z wykazem zawarty w SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.85.12.00 - Urządzenia ratownicze Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.20.00 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wnisienia wadium w wysokości sumy wadium dla poszczegółnych częsci zamówienia określonych w SIWZ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 U Pzp oraz warunki dodatkowe takie jak: a) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia (potwierdzoną wpisem do rejestru); b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c) spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca może zastrzec, jakie informacje zawarte w ofercie nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, gdyż stanowią one tajemnicę przedsiębior-stwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Ocena spełnienia wymaganych warunków oraz wybór najkorzystniejszej oferty wg ustalo-nych zasad zostanie dokonany tylko na podstawie złożonych z ofertami dokumentów i informacji zawartych w ofertach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 U Pzp 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego, potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. 4. Aktualne zaświadczenie ZUS potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 19 ust. 1 pkt 4 i 5 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta oraz sposób reprezentacji o ile nie wynika to z załączonego rejestru (upoważnienie do reprezentowania oferenta w zakresie prowadzonego postępowania - o ile takie zostało wystawione); 7. Umowę lub pełnomocnictwo regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; 8. Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wymienione w ppkt. 1-5 i 7; 9. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze wzorem umowy i akceptuje jej treść. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: a) pkt 2, 3, 4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania de-cyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; b) pkt 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -9 ustawy. c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli o udzielnie zamówienia ubiegać się będzie kilku wykonawców wspólnie: 1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowa-nia ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postę-powaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Należy przedłożyć pełnomocnictwo wraz z ofertą. 3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno-prawnego porozumienia. 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z nich musi spełnić warunki i załączyć odpowiednie dokumenty takie jak pojedynczy wykonawca w zakresie wynikającym z art.22 ust.1 pkt.1 i 4 ustawy, to znaczy po-siadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli prze-pisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 2 i 3 ustawy, takie jak np. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdowanie się w sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawcy ci mogą spełniać łącznie. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu należy przed-stawić w formie załączników do oferty. Dokumenty o których mowa wyżej, należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną), z zastrzeżeniem, że w przypadku kopii należy udostępnić, na każde żądanie zamawiającego, oryginały dokumentów do wglądu. Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem warunków o których mowa wyżej lub gdy zamawiający nie uzna złożonych dokumentów za spełniające te warunki (z zachowaniem postanowień art. 25 i art. 26 Pzp), Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne, a złożona oferta nie będzie podlegała szczegółowej ocenie merytorycznej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralna Skladnica Marynarki Wojennej Komórka Zamówien Publicznych ul.kontradm. X. Czernickiego 124 81-904 Gdynia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Centralna Skladnica Marynarki Wojennej ul.kontradm. X. Czernickiego 124 81-904 Gdynia kancelaria, pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw narzędzi specjalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw narzędzi specjalnych - beziskrowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.12.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw do oświetlania i oznakowania stref niebezpiecznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do oświetlania i oznakowania stref niebezpiecznych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.12.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Komplet urządzeń podnoszących bezpieczeństwo pracy ratowników i ograniczające zasięg skażeń..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet urządzeń podnoszących bezpieczeństwo pracy ratowników i ograniczające zasięg skażeń..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.12.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw pozwalający na przeprowadzenie likwidacji skażeń ludzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw pozwalający na przeprowadzenie likwidacji skażeń ludzi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.12.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Urządzenie pozwalające na dezynfekcję pomieszczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie pozwalające na dezynfekcję pomieszczeń.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.12.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw sorbentów pozwalających na ograniczenie roz-przestrzeniania się substancji niebezpiecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw sorbentów pozwalających na ograniczenie roz-przestrzeniania się substancji niebezpiecznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.12.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestaw do awaryjnego uszczelniania zaworów, przewodów rurowych, urządzeń..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do awaryjnego uszczelniania zaworów, przewodów rurowych, urządzeń..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.12.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pompa do przepompowywania cieczy niebezpiecznych - kpl..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa do przepompowywania cieczy niebezpiecznych - kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.12.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Komplet pojemników do zbierania i transportu sub-stancji niebezpiecznych, w tym uszkodzonych beczek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet pojemników do zbierania i transportu sub-stancji niebezpiecznych, w tym uszkodzonych beczek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.12.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Motopompa pływająca do przepompowywania cieczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Motopompa pływająca do przepompowywania cieczy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.12.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.