eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piława Górna › Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Piławie Górnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-30

Piława Górna: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Piławie Górnej
Numer ogłoszenia: 113403 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piława Górna , ul. Piastowska 69, 58-240 Piława Górna, woj. dolnośląskie, tel. 74 8324934, faks 74 8371386.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pilawagorna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Piławie Górnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej o następujących parametrach technicznych: Kubatura całkowita - 12 561,55 m3, Wysokość budynku - 10,60 m, Szerokość budynku - 34,44 m, Długość budynku - 54,34 m, Powierzchnia zabudowy - 1 401,63 m2, Powierzchnia użytkowa - 1 643,95 m2. Budynek hali sportowej jest to budynek dwukondygnacyjny dobudowany do istniejącej szkoły podstawowej. Bryła wyższa, dwukondygnacyjna zawiera większość pomieszczeń, w tym między innymi pomieszczenia areny z widownią na antresoli, przykrytą dachem dwuspadkowym oraz niższą część przykrytą stropodachem płaskim zawierającą m.in. salę fitness i siłownię oraz pokój nauczycieli. Wykonanie kanalizacji sanitarnej, przyłącza wodociągowego i hydrantowego. Wykonanie zewnętrznej instalacji gazowej 2. Wyposażenie sali gimnastycznej 1) Dostawa i montaż siedzisk trybun, 2) Dostawa i montaż profesjonalnego zestawu do koszykówki, 3) Dostawa i montaż zestawu do koszykówki treningowej, 4) Dostawa i montaż profesjonalnego i treningowego zestawu do siatkówki wraz z wyposażeniem, 5) Dostawa i montaż profesjonalnego stanowiska sędziowskiego, 6) Dostawa i montaż wyposażenia do zestawu do tenisa, 7) Dostawa i montaż bramek aluminiowych do piłki ręcznej wraz z siatkami, 8) Dostawa i montaż tablicy wyników wraz z zegarami na kosze 24 sek., 9) Dostawa i montaż drabinek gimnastycznych wysokość 250cm wraz z elementami mocującymi, 10) Dostawa i montaż kotary grodzącej boisko na trzy części, 11) Dostawa i montaż siatek ochronnych na ścianach szczytowych oraz na ścianie podłużnej, 12) Dostawa i montaż szyny wraz z linami do wspinania (4 liny), 13) Dostawa i montaż skrzyni gimnastycznej 5-częściowej z wózkiem, 14) Dostawa i montaż kozła gimnastycznego pokrytego skórą z regulacją wysokości, 15) Dostawa i montaż odskoczni wyczynowej, 16) Dostawa i montaż równoważni gimnastycznej długość 5 m, 17) Dostawa i montaż materacy gimnastycznych 200x120x5cm, 18) Dostawa wózka na materace gimnastyczne 3. Wyposażenie siłowni i fitness 1) Dostawa i montaż wyposażenia - zestawu do siłowni atlas 2) Dostawa i montaż drabinek gimnastycznych wysokość 300 cm (33 pół ćwiczeń) wraz z elementami mocującymi, 3) Dostawa i montaż luster ściennych do sali fitness, 4) Dostawa i montaż poręczy wzdłuż ścian, 5) Dostawa i montaż zestawu nagłośnienia sali fitness - głośniki sprzęt audio TV z możliwością podłączenia do Internetu. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje także: 1) Wykonanie instalacji teletechnicznej. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1.1) Wykucie bruzd dla rur: RS47 na podłożu z betonu, 1.2) Rury winidurowe o śr. 47 mm układane p.t. w gotowych bruzdach na podłożu betonowym, 1.3) Przewody kabelkowe wciągane do rur o łącznym przekroju żył do 7,5 mm2, 1.4) Przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny, mocowanie osprzętu na zaprawie cementowej lub gipsowej, wykonanie ślepych otworów w podłożu, 1.5) Puszki instalacyjne podtynkowe o średnicy do 60 mm, pojedyncze, 1.6) Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym podtynkowe 2 - biegunowe, obciążalność w amperach/przerój przewodu do 10/2,5mm2 końcowe. 2) Dostawę i montaż tablicy informacyjnej wykonanej zgodnie z projektem dostarczonym przez Zamawiającego. 3) Uporządkowanie terenu budowy, wywiezienie na składowisko wszelkich odpadów i gruzu po zakończeniu realizacji robót budowlanych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 150 000 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) najpóźniej do: 02.08.2016r. do godz. 10.00 1. Wadium należy wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany jest przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Dzierżoniowie 67 9527 0007 0042 6767 2000 0002 z zaznaczeniem: wadium przetargowe: Wykonanie robót budowlanych, zadanie inwestycyjne pn.: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Piławie Górnej 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert kwota wadium będzie znajdować się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. Kopia polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3. W przypadku wniesienia wadium przetargowego w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta w Piławie Górnej, ul. Piastowska 69, 58 - 240 Piława Górna. Kopię wniesionego wadium należy dołączyć do oferty. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą tj. 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. 4. W przypadku złożenie przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego, gwaranta (banku lub instytucji udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) wskazanie, że gwarancja jest nieodwołalna i bezwarunkowa, f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, albo odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Ww. postanowienia stosuje się również do poręczeń. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami według zasad określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych 6. Utrata wadium. Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a) Odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu oświadczając, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum: 2 roboty budowlane obejmujące swym zakresem budowę hali sportowej lub widowiskowej i/lub obiektu użyteczności publicznej o konstrukcji podobnej do przedmiotu zamówienia o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3 i wartość minimum 6 000 000,00 zł brutto każda Przez jedną robotę budowlaną Zamawiający rozumie robotę wykonaną na podstawie jednej umowy lub jednego zadania inwestycyjnego

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu oświadczając, że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, które posiadają wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi. Osoby kierujące robotami budowlanymi powinny być członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego Kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - posiadającym łącznie: wykształcenie wyższe techniczne, aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.); minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót (łącznie) na stanowisku: kierownik budowy lub inspektor nadzoru inwestorskiego. doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (na stanowiskach: inspektor nadzoru inwestorskiego, kierownik budowy) polegających na nadzorowaniu robót co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie hali sportowej i/lub obiektu użyteczności publicznej o kubaturze min. 10 000 m3. Kierownikiem robót instalacyjnych w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - posiadającym łącznie: aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.); minimum 5 lata doświadczenia zawodowego (łącznie)w nadzorowaniu robót sieciowych elektrycznych i elektroenergetycznych na stanowiskach: kierownik budowy lub inspektor nadzoru inwestorskiego. Kierownikiem robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - posiadającym łącznie: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.); minimum 5 lata doświadczenia zawodowego (łącznie) w nadzorowaniu robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych na stanowiskach: kierownik budowy lub inspektor nadzoru inwestorskiego. Zamawiający nie dopuszcza możliwość łączenia funkcji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 2 500 000,00 zł. b) Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w zakresie potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, kwota ubezpieczenia nie może być niższa niż 6 000 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wykonania przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ - załącznik nr 1 do SIWZ Wykonawca składa ponadto także następujące oświadczenia zawarte na druku oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) i dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia dla niniejszego zamówienia i nie wnosimy żadnych zastrzeżeń, 2) oświadczenie, że Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia wyznaczonego na termin składania ofert, 3) oświadczenie, że Wykonawca, zapoznał się z zakresem przedmiotu zamówienia oraz warunkami umowy, zawartymi w załączonym do SIWZ Projekcje umowy, jaką Zamawiający zamierza zawrzeć z wybranym Wykonawcą i co do ich treści nie wnosi żadnych zastrzeżeń, 4) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 7 do SIWZ Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tej części - załącznik nr 8 do SIWZ. Na podstawie art. 36a ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane, którymi są: 1) Roboty fundamentowe, 2) Roboty murowe, 3) Konstrukcja żelbetowa, 4) Konstrukcja stalowa, 5) Dach nad halą, 6) Dach nad zapleczem, Zastrzeżenie, o którym mowa, nie jest skuteczne w zakresie, w jakim Wykonawca powoływał się na zasoby innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności: 1) Zmiany terminu wykonania poszczególnych etapów przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy po ich uwzględnieniu przez Zamawiającego, szczególnie w przypadku: a) zmiany dokumentacji technicznej, której nie dało się przewidzieć w dniu otwarcia ofert, a jest konieczna dla uzyskania efektu końcowego i która wymaga zmiany pozwolenia na budowę, b) zmian dokonanych na podst. art. 20 ust.1 pkt. 4 lit. b Prawo budowlane - rozwiązania zamienne, c) jeżeli zmiany zostały dokonane podczas wykonywania robót, które nie powodują odstąpienia w sposób istotny od zatwierdzonego projektu - art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane, d) jeżeli powstały opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego, lub innemu wykonawcy zatrudnionego przez Zamawiającego na terenie budowy, e) siły wyższej, 2) Zmiany zakresu rzeczowego robót budowlanych, w tym także harmonogramu rzeczowo - finansowego wynikających z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy i nie powodujące zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w szczególności zatwierdzonych projektem budowlanym zamiennym; Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu realizacji umowy, jeżeli zmiana jest skutkiem uchybienia czy naruszenia umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z taką zmianą ponosi Wykonawca. 3) Zmiany warunków płatności wynikających z potrzeb Zamawiającego lub Wykonawcy i nie naruszających interesu Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pilawagorna.biuletyn.net/?bip=1&cid=50&bsc=N
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Piławie Górnej, ul. Piastowska 69 58-240 Piława Górna pok. nr 20 Ip..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Piławie Górnej, ul. Piastowska 69 58-240 Piława Górna pok. nr 20 Ip..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.