eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do belowania frakcji grubej odpadów w okresie 10 m-cy - dostawy folii

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-21

Kielce: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do belowania frakcji grubej odpadów w okresie 10 m-cy - dostawy folii
Numer ogłoszenia: 113396 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80724 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., ul. Mielczarskiego 51, 25-709 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3461244, faks 41 3460373.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do belowania frakcji grubej odpadów w okresie 10 m-cy - dostawy folii.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa folii do owijania kostek balotów frakcji grubej zmieszanych odpadów komunalnych wiązanych drutem stalowym na prasie kanałowej 90 kN w okresie od dnia podpisania umowy do ostatniego dnia 5-tego miesiąca licząc od dnia dostawy 1-szej partii folii. Folia winna być produkowana metoda wylewaną z tworzyw w 100% nadających się do recyklingu i posiadać fotostabilne filtry UV oraz warstwę kleju. Folia winna być dostarczana na paletach w rolkach zapakowanych w oryginalne kartony producenta i spełniać następujące parametry: Długość taśmy folii w pojedynczej rolce: ok. 1500?3% mb Grubość taśmy folii: 25 mikronów Szerokość taśmy folii: 750 mm Surowiec bazowy folii : octan C8 MLLDPE Metoda produkcji : wydmuch (BLOW) Gwarancja stabilizacji UV : 12 miesięcy Gwarantowany prestretch przy pełnym zachowaniu właściwości: 75 % Temperatura aktywności kleju : większa lub równa 5 °C Rozciągliwość do zerwania : min 500 % Sposób pakowania : paleta zabezpieczona folią stretch, każda rolka zapakowana w osobny karton Tuleja: wykonana z tworzyw sztucznych, 760 mm (dostawca po 6 miesiącach zobowiązuje się odebrać na własny koszt zużyte tulejki) Maksymalny ciężar rolki: 23 kg Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy partii folii w rolkach. Całkowita, maksymalna wielkość zamówienia wynosi 2.400?10% km taśmy folii. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy określonej ilości folii zgodnie ze zgłaszanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem. Przewidywane zapotrzebowanie to ok. 160 rolek?10% miesięcznie. Minimalna wielkość jednorazowej dostawy wyniesie 4 palety/160 rolek. Zamawiający zobowiązuje się każdorazowo do zgłoszenia potrzeby dostawy partii folii przez Wykonawcę na 7 dni roboczych przed terminem dostawy. Termin pierwszej dostawy w ilości 4 palet Zamawiający ustala na 20 marca 2013 w godz. 7:00 ÷ 16:30 lub 10 dni roboczych od daty podpisania umowy; miejsce dostawy: Składowisko Odpadów w Promniku, gm. Strawczyn, woj. świętokrzyskie. Wszystkie koszty związane z realizacją Zamówienia do miejsca dostaw j.w. Wykonawca. Zamawiający zapewnia rozładunek spaletyzowanych dostaw własnym sumptem. Zamawiający podkreśla, że ilość zamawianej folii może ulec zmianie w podanych granicach (?10%), jednakże gwarantuje niezmienność minimalnej, jednorazowej dostawy partii wynoszącej 160 rolek. W związku z powyższym Wykonawca nie może wnosić żadnych dodatkowych roszczeń od Zamawiającego z tytułu sumarycznej wielkości zamówienia w granicach wskazanej tolerancji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.55.00.00 - Poliestry w formach podstawowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AERO AB Pernak Łukasz, ul. Łódzka 69A/10, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 441840,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 399600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 399600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 399600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.